Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ενισχύεται η παρουσία της Nissan στο Facebook.

Ενισχύεται η παρουσία της Nissan στο Facebook.

10.000 likes στο Facebook για τη Nissan

2.100 Επισκέψεις στο άρθρο (1/2/2013)

Mεγάλη ανταπόκριση γνώρισε ο διαδικτυακός διαγωνισμός After Sales Party της Nissan, συγκεντρώνοντας πάνω από 10 χιλιάδες likes στο Facebook.

autotriti team

Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός ολοκληρώθηκε με επιτυχία, σπάζοντας το «φράγμα» των 10 χιλιάδων likes. Η κλήρωση πραγματοποιήθηκε την 1η Φεβρουαρίου, στα γραφεία της Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. Νικήτρια αναδείχθηκε η κα Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, η οποία πήρε σαν έπαθλο ένα σύστημα δορυφορικής πλοήγησης της CLARION. 
Αξιοποιώντας τις σύγχρονες τάσεις της... μόδας, με τα sites κοινωνικής δικτύωσης, η Nissan κατάφερε να επικοινωνήσει αποτελεσματικά το After Sales Party. Η σελίδα της εταιρίας στο Facebook, μάλιστα, υπόσχεται να συνεχίσει να ενημερώνει τους 10.000 + φίλους της με νέα και εκπλήξεις που ακολουθούν. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »