Το Punto αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα ανάδειξης της οικονομίας που επιτυγχάνεται με το εργοστασιακό σύστημα διπλού καυσίμου της Fiat.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Punto αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα ανάδειξης της οικονομίας που επιτυγχάνεται με το εργοστασιακό σύστημα διπλού καυσίμου της Fiat.

Fiat Punto 1.4 LPG

58.068 Επισκέψεις στο άρθρο (1/2/2013)

Οι εκδόσεις LPG, είναι προϊόν συνεργασίας της Fiat Powertrain Technologies (FPT) και της εταιρείας Landi Renzo και τοποθετούνται απευθείας στο εργοστάσιο παραγωγής. Κάθε ένας από τους κινητήρες έχει κατασκευαστεί, ανάλογα με το μοντέλο, από υψηλής τεχνολογίας υλικά με σκοπό να βελτιστοποιηθεί ακόμα περισσότερο, ώστε να μπορεί να λειτουργεί και με υγραέριο.

&&&&


Ο κινητήρας δε βάζει φωτιά στο δρόμο, αλλά είναι οικονομικός.

Ο κινητήρας δε βάζει φωτιά στο δρόμο, αλλά είναι οικονομικός.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Κάθε κινητήρας έχει τροποποιηθεί ειδικά για να μπορεί να φιλοξενήσει τη χρήση υγραερίου, ενώ η αξιοπιστία αυτών των κινητήρων –σύμφωνα, πάντοτε, με τον κατασκευαστή- εξασφαλίζεται από ένα πρόγραμμα δοκιμών που περιλάμβανε πάνω από 400.000 χιλιόμετρα συνεχούς λειτουργίας.

&&&&¶λλη διαφοροποίηση, πέραν της μετατροπής, δεν υπάρχει σε σχέση με τα συμβατικά μοντέλα. Αυτό σε σχέση με την εμφάνιση, μεταφράζεται σε ανάλογη νεανική και ευχάριστη σκηνική παρουσία, ενώ όσον αφορά στα δυναμικά χαρακτηριστικά, έχει να κάνει με τη γνωστή ιταλική «ζωντάνια». Αν και ελαφρύ, το τιμόνι του Punto είναι ένα από τα καλύτερα στην κατηγορία, ενώ η ανάρτηση χαρίζει άνεση και σωστό κράτημα σε ποικιλία διαδρομών. Το LPG κάνει αισθητή την παρουσία του εν κινήσει μόνο στις επιδόσεις, ενώ λειτουργικά ακούγεται λίγο πιο «βαρύ» στο ρελαντί. Κατά τα λοιπά, τη χρήση των καυσίμων την καταλαβαίνεις μόνο από την ένδειξη στο ταμπλό.

Εν προκειμένω, τη βάση αποτελεί το 8βάλβιδο 1.400άρι μοτέρ βενζίνης των 77 ίππων, που μπορεί να καταναλώνει και LPG. Κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών, βρίσκεται η δεξαμενή των 38 λτ. υγραερίου που, αν συνδυαστεί με τα 45 λτ.του ρεζερβουάρ βενζίνης και τη μέση κατανάλωση των 5,7 λτ. που ανακοινώνει η Fiat, δίνουν τη δυνατότητα σε έναν προσεκτικό με το γκάζι οδηγό να κάνει το Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αθήνα, με ένα γέμισμα σε κάθε ντεπόζιτο. Οι επιδόσεις πάντως δεν είναι το φόρτε του μοντέλου, όσο είναι η οικονομία στην τσέπη και η μεγάλη αυτονομία.

Τιμή: από 14.340 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του οφέλους απόσυρσης

Toyota
test center