" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Αισθητά διαφοροποιημένη η επόμενη Mercedes E-Class και ας μην αποτελεί νέα γενιά αλλά facelift.

O νέος 3λιτρος V6 της Mercedes E 400 κινεί γρήγορα και παράλληλα, περισσότερο οικονομικά από όσο περιμένεις το Γερμανικό μοντέλο.

Στο δρόμο, η Mercedes E-Class ξεχωρίζει για το αρχοντικό της πάτημα, την υψηλή ποιότητα κύλισης και τα μειωμένα επίπεδα θορύβου.

Μικροεπεμβάσεις για το εσωτερικό της ανανεωμένης E-Class, οι οποίες τονώνουν την πολυτέλεια του αυτοκινήτου.

H E 63 AMG S αποτελεί την ισχυρότερη E-Class στην ιστορία του μοντέλου.

Η Ε63 AMG θα εφοδιάζεται με το νεότερο σύστημα τετρακίνησης 4MATIC.

Οδηγούμε την ανανεωμένη Mercedes E-Class

Διαβάστηκε από 26038 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/2/2013

Βελτιωμένη συνολικά, σε εμφάνιση, κινητήρες και τεχνολογία, η Ε-Class κάνει ένα μεγάλο βήμα προς τα μπρος. Εμείς, ταξιδεύουμε μέχρι τη Βαρκελώνη για να διαπιστώσουμε ιδίοις όμμασι αυτή την αλλαγή.

 
Με μια ματιά

- Με νέο εμπρόσθιο τμήμα
- Νέοι κινητήρες βενζίνης και υβριδική diesel
- Μικρές αλλαγές στο εσωτερικό
- Στην Ελλάδα στα τέλη Μαρτίου

Η 4η γενιά της Mercedes E-Class ανανεώνεται λίγο πριν συμπληρώσει 4 χρόνια παρουσίας στη γκάμα της Γερμανικής μάρκας, δίνοντας έμφαση κυρίως στο κομμάτι της βελτίωσης της οικονομίας κίνησής της και των οικολογικών της χαρακτηριστικών. Έτσι, όλοι οι κινητήρες του μοντέλου έρχονται με σημαντική βελτίωση στη μέση κατανάλωσή τους, ξεχωρίζοντας μεταξύ τους τον ολοκαίνουργιο 2λιτρο turbo βενζινοκινητήρα της Mercedes που μπαίνει πρώτα στην E-Class, αλλά και τον πρώτο υβριδικό-diesel στην ιστορία του μοντέλου. Αρκετές αλλαγές έχουμε και στη σχεδίαση του αυτοκινήτου, ενώ τονώνεται η εσωτερική πολυτέλεια και οι εξοπλιστικές του επιλογές.

Με νέο εμπρόσθιο τμήμα
Μεγάλες αισθητικές αλλαγές έχουμε στο εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματος της ανανεωμένης E-Class, εκεί όπου η Mercedes, για πρώτη φορά από το 1995, τοποθετεί στο μεγάλο της μοντέλο ενιαία φωτιστικά σώματα (με λαμπτήρες LED), έναντι των διπλών φωτιστικών του παρελθόντος. Επιπλέον αυτού, για πρώτη φορά σε E-Class, αλλάζει η γρίλια της μάσκας του αυτοκινήτου ανάλογα με την έκδοση και έτσι, στις στάνταρ εκδόσεις και στην Elegance τοποθετείται η κλασική χρωμιωμένη γρίλια με τα τρία οριζόντια φιλέτα και το λογότυπο της Mercedes πάνω στο καπό, ενώ στις εκδόσεις Avantgarde έρχεται η πιο σπορτίφ γρίλια, που φιλοξενεί στο κέντρο της το μεγαλύτερων διαστάσεων «άστρο». Εντελώς νέος και πιο δυναμικός είναι και ο προφυλακτήρας, με το τελικό αποτέλεσμα όλων αυτών των αλλαγών να προσδίδει μια πιο μοντέρνα παρουσία στο Γερμανικό μοντέλο. Στο πίσω τμήμα οι αλλαγές περιορίζονται στην αλλαγή των χρωματισμών των LED φωτιστικών, αλλά και σε ένα μικρό ραφινάρισμα του διαχύτη στον προφυλακτήρα.


Εσωτερικό-Χώροι: Παραμένει πολυτελής και ευρύχωρη
Οι αλλαγές στο εσωτερικό της ανανεωμένης E-Class είναι μικρότερες σε έκταση από αυτές του αμαξώματος, ωστόσο αρκούν για να τονίσουν ακόμη περισσότερο την πολυτέλεια του Γερμανικού σεντάν. Η πρώτη ορατή εξ αυτών είναι η νέα οριζόντια λωρίδα που διατρέχει το ταμπλό στο ύψος των αεραγωγών και η οποία διαθέτει διαφορετικό χρωματισμό και υφή από το υπόλοιπο ταμπλό, φρεσκάροντας το εσωτερικό περιβάλλον. Η δεύτερη, αφορά στο αναλογικό ρολόι που προστίθεται στο κέντρο της κονσόλας μεταξύ των ανανεωμένων αισθητικά αεραγωγών, προσδίδοντας μια ρετρό νότα. Από εκεί και πέρα, οι γραμμές παραμένουν «σοβαρές», τα καθίσματα είναι μαλακά και άνετα, ενώ δεν λείπουν και τα πλέον σύγχρονα Συστήματα ψυχαγωγίας, πληροφόρησης και τηλεματικής. Φυσικά, όλα τα παραπάνω ντύνονται με άκρως ποιοτικά υλικά που δεν επιδέχονται κριτικής, ενώ η συναρμογή και το φινίρισμα έρχονται σε κορυφαία επίπεδα για την κατηγορία.

Στο κομμάτι των χώρων, η ανανεωμένη E-Class διατηρεί την πολύ καλή εσωτερική της ευρυχωρία και είναι σε θέση να μεταφέρει με άνεση έως και 5 ενήλικες επιβάτες. Ειδικά στο πίσω κάθισμα, ο χώρος για τα γόνατα των επιβατών και τους ώμους τους είναι ιδιαίτερα αυξημένος. Στο κομμάτι του πορτ-μπαγκάζ, δεν έχει αλλάξει κάτι και έτσι η χωρητικότητα παραμένει στα 540 λτ., όντας μια πολύ καλή τιμή για τα δεδομένα της κατηγορίας.

 

Η μάχη της βασικής: Polo vs i20

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Αποκλειστικό: Η νέα Skoda Octavia

Ξέρεις τι είναι η ισχύς;

Η κίνηση στους δρόμους

Γιατί βάζουν τα αυτοκίνητα σε.. δίαιτα;

Ίδιο μοτέρ, περισσότερα άλογα, άλλη τιμή

Πρώτες βοήθειες σε μοτοσυκλετιστή

Η πιο ερωτεύσιμη πόλη της Ελλάδας

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Video: Νέο Volvo XC40 Recharge

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »