• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

O νέος 3λιτρος V6 της Mercedes E 400 κινεί γρήγορα και παράλληλα, περισσότερο οικονομικά από όσο περιμένεις το Γερμανικό μοντέλο.

Κινητήρες-Κιβώτια: Ανανέωση με έμφαση στην οικονομία

28.300 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/2/2013

Στη γκάμα των κινητήρων της E-Class η πιο σημαντική αλλαγή αφορά στη βάση των προσφερόμενων μοτέρ, αφού οι Mercedes E 200 και E 250 έρχονται πλέον με 2λιτρο μηχανικό σύνολο 184 και 211 ίππων αντίστοιχα, έναντι 1,8 λτ. στο προ ανανέωσης μοντέλο. Πρόκειται για έναν εντελώς νέο κινητήρα, ο οποίος έχει ως χαρακτηριστικό του και στις δύο εκδόσεις του, την απόδοση της αυξημένης του μέγιστης ροπής μόλις από τις 1.200 στροφές λειτουργίας. Έτσι, τόσο η E 200 όσο και η E 250 καταφέρνουν να προσφέρουν αρκετά γρήγορες επιδόσεις, αλλά και παράλληλα, να διατηρούν πολύ χαμηλά την κατανάλωσή τους.

Στην πράξη, στην Ισπανία είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε το τρίτο νέο βενζινοκίνητο μοτέρ της E-Class, τον ισχυρό νέο 3λιτρο V6 των 333 ίππων, ο οποίος παρέχει άπλετη δύναμη και υψηλά επίπεδα ροπής από το χαμηλό κιόλας φάσμα περιστροφής του. Συνδυάζεται δε αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο 7G-TRONIC της Mercedes, το οποίο στην επιλογή «Efficiency», σετάρεται με μακριές σχέσεις και ρίχνει αρκετά την κατανάλωση του V6. Στην υπόλοιπη γκάμα των κινητήρων, όλοι οι V6 και V8 βενζινοκινητήρες έρχονται με χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές CO2, κάτι που ισχύει και σε όλους τους diesel.

Εδώ, είναι σημαντικό να αναφέρουμε την ύπαρξη στη γκάμα της πρώτης υβριδικής E-Class, η οποία συνδυάζει diesel κινητήρα 2,2 λίτρων (204 PS) και ηλεκτροκινητήρα 26 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς φθάνει τους 231 ίππους και η ροπή αυξάνεται στα 750 Nm, ενώ η μέση κατανάλωση μειώνεται στα 4,1 λτ./100 χλμ.