ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Κινητήρας: Τραβάει, αλλά ακούγεται
Διαβάστηκε από 90789 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/3/2013
Ο ντίζελ 1.3 MultiJet II με τους 75 ίππους και τα 190 Nm ροπής στις 1.400 σ.α.λ. συνδυάζεται με 5τάχυτο κιβώτιο. Στα χαρτιά η κατανάλωση είναι 4,7 λτ./100 χλμ. (125 γρ. CO2/χλμ.). Στην πράξη όμως δύσκολα επιβεβαιώνεται. Οι μετρήσεις μας με δυσκολία έπεσαν κάτω από τα 6,0 λτ./100 χλμ. Σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις τώρα, η ροπή σώζει την κατάσταση στις ρεπρίζ (60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 9,7 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 16 ,9 δλ.). Οι επιδόσεις από στάση υστερούν (0-100 χλμ./ώρα σε 15,6 δλ.), τη στιγμή που ο θόρυβος είναι έντονος στην καμπίνα των επιβατών.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Εσωτερικό – Με πανοραμική θέση οδήγησης
» Αγριοκάτσικο εκτός δρόμου
» Τι είναι το Torque on Demand;
» Κινητήρας: Τραβάει, αλλά ακούγεται
» Στο δρόμο – Η ανάρτηση ισοπεδώνει κάθε ανωμαλία
» 30 χρόνια Panda 4x4
» Συμπέρασμα
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT PANDA 4X4,

περισσότερα νέα & άρθρα »
FIAT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ευκαιρίες & παγίδες στο Leasing των Μικρών Vans!

¶νοιξαν οι παραγγελίες για το νέο 500 Hybrid - Τιμή κάτω από 17.000?

Ελλάδα: Ετοιμοπαράδοτα μπλε ή λευκά Fiat Panda με 14.990 ευρώ

Τρία ρετρό ηλεκτρικά για την πόλη - Fiat 500e vs Mini Cooper E vs Renault 5

Νέο Fiat Grande Panda με βενζίνη -Οι τιμές του στην Ελλάδα

Fiat Grande Panda: Το φθηνότερο αυτόματο mild hybrid SUV πόλης

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πρώτη Δοκιμή: Νέο MG eHS PHEV+ -Ελκυστικό σε τιμή, look και απόδοση

Δοκιμή: KGM Musso Grand -Διπλοκάμπινο με μεγάλη καρότσα & μικρή τιμή

Πρώτη δοκιμή: Ανανεωμένη Toyota Corolla Cross Hybrid 140 PS

Δοκιμή: Chery Tiggo 7 | Plug-in με 279 άλογα και χαμηλή τιμή