ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Κινητήρας: Τραβάει, αλλά ακούγεται
Διαβάστηκε από 89113 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/3/2013
Ο ντίζελ 1.3 MultiJet II με τους 75 ίππους και τα 190 Nm ροπής στις 1.400 σ.α.λ. συνδυάζεται με 5τάχυτο κιβώτιο. Στα χαρτιά η κατανάλωση είναι 4,7 λτ./100 χλμ. (125 γρ. CO2/χλμ.). Στην πράξη όμως δύσκολα επιβεβαιώνεται. Οι μετρήσεις μας με δυσκολία έπεσαν κάτω από τα 6,0 λτ./100 χλμ. Σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις τώρα, η ροπή σώζει την κατάσταση στις ρεπρίζ (60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 9,7 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 16 ,9 δλ.). Οι επιδόσεις από στάση υστερούν (0-100 χλμ./ώρα σε 15,6 δλ.), τη στιγμή που ο θόρυβος είναι έντονος στην καμπίνα των επιβατών.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Εσωτερικό – Με πανοραμική θέση οδήγησης
» Αγριοκάτσικο εκτός δρόμου
» Τι είναι το Torque on Demand;
» Κινητήρας: Τραβάει, αλλά ακούγεται
» Στο δρόμο – Η ανάρτηση ισοπεδώνει κάθε ανωμαλία
» 30 χρόνια Panda 4x4
» Συμπέρασμα
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT PANDA 4X4,

περισσότερα νέα & άρθρα »
FIAT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ήθελες λιτά αμάξια; Η Fiat σε άκουσε & φέρνει το «βασικό» Grande Panda Red!

Πόσο καλό είναι το Fiat Panda με τιμή κάτω από 16 χιλιάρικα;

Πρεμιέρα για το μοναδικό Fiat Grande Panda Kartell

Σε νέες χαμηλότερες τιμές το Fiat Panda στην Ελλάδα

Νέα περιπολικά Fiat 500e: Ηλεκτρικά μίνι με αυτονομία 300+ χλμ. στην πόλη

Γιατί η σιδερένια ζάντα του νέου Grande Panda φέρνει τα πάνω κάτω;

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: KGM Torres 1,5T 163 PS | SUV-άρα σε τιμή SUV

Δοκιμή DFSK E5 DE-i: 7-θέσιο Plug-in υβριδικό μεσαίο SUV με 250 άλογα

Δοκιμή: Ανανεωμένο Hyundai Tucson με ήπια υβριδικό diesel & 4κίνηση

Full αξιολόγηση στο Toyota C-HR: Εξοπλισμός, πορτ-μπαγκάζ & μετρήσεις