ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Αγριοκάτσικο εκτός δρόμου
Διαβάστηκε από 89791 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/3/2013
Στη θεωρία, το Panda 4X4 έχει όλα τα εφόδια για να αφήνει με ευκολία τη ζεστή αγκαλιά της ασφάλτου: μόνιμη ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση, χωμάτινα ελαστικά, μικρό βάρος, ροπή από τον πετρελαιοκινητήρα, ποδιές για την προστασία ζωτικών μερών του και ενισχυμένη μπροστινή ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον) με περισσότερα σημεία στήριξης και μεγαλύτερες αντοχές. Η πράξη όχι μόνο επιβεβαιώνει τη θεωρία, αλλά και εντυπωσιάζει. Αναβάσεις, καταβάσεις, κροκάλες, λάσπη, νεροφαγώματα, αποδείχθηκαν… πασατέμπος για το ελαφρύ Panda με τη γρήγορη και αποτελεσματικότατη τετρακίνηση. Χωρίς ιδιαίτερους κραδασμούς στο τιμόνι, χωρίς τριγμούς στο εσωτερικό (έδειξε ακόμα πιο στιβαρό από το απλό) και με όπλα του την ικανή απόσταση από το έδαφος, τις αξιόλογες γωνίες αναρρίχησης (γωνία προσέγγισης 21°, γωνία ράμπας 20° και γωνία φυγής 36°) και τα Mud and Snow ελαστικά του, το Panda 4x4 κάνει «παπάδες» εκτός δρόμου. Η ανάρτηση δε, δουλεύει σα μαγικό χαλί καταπίνοντας τις λακκούβες και διατηρώντας (δεδομένων των μεγεθών φυσικά) ατσαλάκωτους τους επιβάτες.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Εσωτερικό – Με πανοραμική θέση οδήγησης
» Αγριοκάτσικο εκτός δρόμου
» Τι είναι το Torque on Demand;
» Κινητήρας: Τραβάει, αλλά ακούγεται
» Στο δρόμο – Η ανάρτηση ισοπεδώνει κάθε ανωμαλία
» 30 χρόνια Panda 4x4
» Συμπέρασμα
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT PANDA 4X4,

περισσότερα νέα & άρθρα »
FIAT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ξεκινάει το Νοέμβριο η παραγωγή του νέου Fiat 500 Hybrid

Δοκιμή: Νέο Fiat Grande Panda -Το πρώτο μικρό της Fiat μετά το Punto

Fiat Punto: Σχεδιαστής το έφερε και πάλι στην ζωή

Το πιο στενό Fiat Panda στον κόσμο έχει πλάτος 50 εκατοστά

Γιατί η σιδερένια ζάντα του νέου Grande Panda φέρνει τα πάνω κάτω;

Fiat 500e: Κυκλοφορούν τα πρώτα ηλεκτρικά που «φορτίζουν» σε 5 λεπτά

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Ford Focus 1.0 EcoBoost 2010-2019

Πρώτη Δοκιμή: Νέο Hyundai Inster Cross - Το πιο περιπετειώδες Inster

Δοκιμή smart #3 με 272 ίππους και πισωκίνητο

Πόσο καλή είναι η ήπια υβριδική και ανανεωμένη Mercedes GLB 200;