ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Κινητήρες: Χαμηλές καταναλώσεις και μηδενικά τέλη
Διαβάστηκε από 73855 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/4/2013
Honda 1,6 i-DTEC: Ελαφρύς και hi-tech
Ο νέος 1,6 i-DTEC διαθέτει αλουμινένια κυλινδροκεφαλή και είναι  σύμφωνα με τη Honda, το ελαφρύτερο μοτέρ στην κατηγορία του, ζυγίζοντας 47 κιλά λιγότερα από τον 2.2 i-DTEC της Honda. Κάθε εξάρτημα έχει σχεδιαστεί με κριτήριο τη μείωση του βάρους, των διαστάσεων και των τριβών. 
Η ονομαστική απόδοση του κινητήρα αυτού είναι 120 ίπποι στις 4.000 στροφές και κυρίως, 300 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 2.000. Εκτός τώρα του κινητήρα, εντελώς νέο είναι και το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων με το οποίο συνδυάζεται που, φυσικά, έχει κατασκευαστεί και αυτό με γνώμονα τις compact διαστάσεις και το μειωμένο βάρος. Διαθέτει μακριές σχέσεις, που εξασφαλίζουν οικονομία στην κατανάλωση.

Renault 1,5 dCi: Σαν το καλό κρασί
Ο 4κύλινδρος, 8βάλβιδος 1.500άρης turbodiesel αποδίδει 110 ίππους στις 4.000 σ.α.λ., ενώ τα 240 Nm της ροπής του είναι διαθέσιμα μόλις από τις 1.750 σ.α.λ.. Το μοτέρ αυτό διατίθεται με στάνταρ σύστημα Stop&Start και στην πράξη, τα καταφέρνει θαυμάσια. Χωρίς αισθητό κροτάλισμα, ο 1,5 dCi εμφανίζει πολιτισμένη, ήσυχη και ελαστική λειτουργία, με δυναμικό τράβηγμα και ροπή που «σκοτώνει». 
Θα πρέπει το στροφόμετρο να δείχνει χαμηλά και η σχέση στο κιβώτιο με το θετικό επιλογέα να είναι μεγάλη, για να δυσανασχετήσει το μοτέρ (ακόμα κι έτσι όμως, δε σκορτσάρει). Οι επιδόσεις είναι παραπάνω από ικανοποιητικές για τα δεδομένα της κατηγορίας. Τα  πραγματικά οφέλη όμως, τα συναντάμε στην κατανάλωση και στις εκπομπές CO2.

Volvo 1,6 D2:  Ανάμεικτες εντυπώσεις 
Το turbo diesel σύνολο που χρησιμοποιεί το πετρελαιοκίνητο Volvo, με τεχνολογία common rail και τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας, έχει ικανή ισχύ και ροπή. Το αποτέλεσμα είναι πολιτισμένη λειτουργία, αρκετή δύναμη ψηλά και ροπή από τις 1.500 σ.α.λ και πάνω. Η Volvo υπόσχεται εξαιρετικά χαμηλή μικτή κατανάλωση (3,6 λτ./100 χλμ.) και πολύ χαμηλές εκπομπές CO2 (94 γρ./χλμ.) – με τη βοήθεια του Start&Stop – που συνεπάγονται μηδενικά τέλη και χαμηλά πάγια έξοδα. 
Στην πράξη, το trip computer δεν «βλέπει» ποτέ αυτό το νούμερο, αλλά, στην περίπτωση του αυτοκινήτου δοκιμής, αυτό οφείλεται και στο υπερβάλλον βάρος που συνεπάγεται ο υπερπλήρης εξοπλισμός του. Το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο δεν είναι πολύ ακριβές στις γρήγορες αλλαγές. 
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Επιδόσεις: Το Civic έχει το προβάδισμα
» Κινητήρες: Χαμηλές καταναλώσεις και μηδενικά τέλη
» Εσωτερικό: Ποιοτικές υλοποιήσεις, παραφορτωμένο το Volvo
» Χώροι: Ξεχωρίζει ο χώρος αποσκευών του Civic
» Οδική συμπεριφορά: Τα Civic και Megane «στέκονται» καλύτερα
» Value for money: Το Megane ξεχωρίζει με την εγγύηση και τη σχέση τιμής-εξοπλισμού
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: HONDA CIVIC, RENAULT MEGANE, VOLVO V40,

περισσότερα νέα & άρθρα »
ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Συγκριτικό μεταχειρισμένων: Audi Q3 2011-2018 VS Mercedes GLA 2013-2019

Mild hybrid μικρομεσαίο SUV με 23-24 χιλιάρικα: Kia XCeed ή Suzuki S-Cross;

Τρία ρετρό ηλεκτρικά για την πόλη - Fiat 500e vs Mini Cooper E vs Renault 5

Opel hybrid: Mokka ή Frontera στα 145 άλογα;

Junior Vs Mokka Vs Puma: 3 trendy & ευχάριστα στο δρόμο SUV πόλης

Full υβριδικά μικρά αυτοκίνητα: Honda Jazz (122 PS) ή Renault Clio (145 PS);

Τι διαφορές έχει το ηλεκτρικό C-HR+ από το υβριδικό C-HR;

Best-seller SUV στη λιανική: MG ZS Max Hybrid+ & Toyota Corolla Cross

Plug-in μικρομεσαία Hybrid SUV: BMW X1, CUPRA Formentor ή Toyota C-HR;

SEAT Ibiza ή Suzuki Swift στα 17.000?;