
Είναι από τα πιο όμορφα σε εμφάνιση μικρά SUV της αγοράς.
Η Alfa Romeo Junior Ibrida (145 PS) έχει την καλύτερη επίδοση της κατηγορίας στο Elk/Moose Test (78,5 χλμ./ώρα).
Το Ford Puma είναι το πιο fun2drive SUV πόλης, όλα τα λεφτά το τιμόνι & η αίσθηση του οδηγού.
Ευχάριστη οδική συμπεριφορά & τιμή κάτω από τα 20.000 ευρώ για το Opel Mokka (136 PS).
Alfa Romeo Junior Vs Ford Puma Vs Opel Mokka: 3 trendy σε εμφάνιση και ευχάριστα στο δρόμο SUV πόλης
Τι συνδέει την Alfa Romeo Junior, το Ford Puma και το Opel Mokka, πέραν του ότι είναι μικρά SUV; Η νεανική - όμορφη σχεδίαση, από κοινού με την ευχάριστη οδική συμπεριφορά.
Κι αν η εμφάνιση αποτελεί ζήτημα υποκειμενικό, ένας τρόπος αντικειμενικής «μέτρησης» της οδικής συμπεριφορά είναι το Elk Test/Moose Test. Η δοκιμασία αποφυγής κινδύνου είναι η πιο σημαντική μέτρηση για την ενεργητική ασφάλεια ενός αυτοκινήτου. Το AutoΤρίτη είναι από τα ελάχιστα μέσα ενημέρωσης σε πανευρωπαϊκό επίπεδο που πραγματοποιεί αυτή τη δοκιμασία, η οποία δίνει μία εικόνα για το πόσο καλά... στρίβει ένα αυτοκίνητο. Junior, Puma και Mokka «στρίβουν» λοιπόν με ασφάλεια και σε πολλά χλμ./ώρα, όπως έχουμε δει στις επιμέρους δοκιμές τους.
Η Alfa Romeo Junior Ibrida (145 PS) έχει την καλύτερη επίδοση της κατηγορίας στο Elk/Moose Test (78,5 χλμ./ώρα)
Με πετυχημένη ταχύτητα εισόδου τα 78,5 χλμ./ώρα η Alfa Romeo Junior έχει την καλύτερη επίδοση στο Elk Test στην κατηγορία των μικρών SUV. Ακριβής σε κάθε αλλαγή κατεύθυνσης, η Junior είναι απόλυτα ελεγχόμενη από τον οδηγό, με τα ηλεκτρονικά και την ανάρτηση να δουλεύουν άριστα. Η συγκεκριμένη επίδοση έγινε με την ήπια υβριδική Alfa Romeo Junior Ibrida των 145 ίππων και του αυτόματου κιβωτίου e-DCS των 6 σχέσεων (από 28.500 ευρώ).

SUV πόλης με ευχάριστη οδική συμπεριφορά -Alfa Romeo Junior Vs Ford Puma Vs Opel Mokka | autotriti.gr
Το Ford Puma είναι το πιο fun2drive SUV πόλης, όλα τα λεφτά το τιμόνι & η αίσθηση του οδηγού
Οδηγώντας το Ford Puma η τελική επίδοση που σημειώσαμε στο Elk Test ήταν τα 77 χλμ./ώρα. Εδώ, εκτός της αποτελεσματικότητας, πρέπει να σταθούμε και στην αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός. Το τετραγωνισμένο τιμόνι με την παχιά στεφάνη δίνει εξαιρετικό feedback, είναι κάτι παραπάνω από «κοφτερό» και προσφέρει στο χρήστη του γνήσια fun2drive συμπεριφορά, που δεν συναντάς στην κατηγορία. Μην ξεχνάμε πως το Puma στην έκδοση ST-Line έχει πιο χαμηλή ανάρτηση για καλύτερα κρατήματα, με τη «βασική» Titanium των 125 ίππων με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο να ξεκινά από τα 23.647 ευρώ (σ.σ. το Elk Test έγινε σε αυτόματη έκδοση ST-Line).
Ευχάριστη οδική συμπεριφορά & τιμή κάτω από τα 20.000 ευρώ για το Opel Mokka (136 PS)
Τέλος έχουμε το Opel Mokka, ένα από τα λίγα SUV πόλης με τιμή κάτω από τα 20 χιλιάρικα (από 19.900 ευρώ). Το κόστος αφορά τη χειροκίνητη (6 σχέσεις) βενζινοκίνητη επιλογή των 136 ίππων, την οποία και αξιολογήσαμε στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου. Το βενζινάτο Mokka ολοκλήρωσε το Elk Test με ταχύτητα 75,5 χλμ./ώρα, διατηρώντας πάντως την αυτοκυριαρχία του και πάνω από το όριο. Σε κάθε περίπτωση μιλάμε για ένα αυτοκίνητο αρκετά ευχάριστο οδηγικά, με προοδευτικές αντιδράσεις και άμεσο τιμόνι.
Διαβάστε στη συνέχεια την αναλυτική συγκριτική δοκιμή των Alfa Romeo Junior, Ford Puma και Opel Mokka.
Σελίδα 2 | Εξοπλισμός - Σχεδίαση |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό - Χώροι |
Σελίδα 4 | Κινητήρας - Κατανάλωση - Επιδόσεις |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας - Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά |