Η επένδυση των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών συνολικά θα ξεπεράσει τα 19 δισεκατομμύρια ευρώ με προοπτική τετραετίας.
Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες παράγουν εκτός Ευρώπης
3.201 Επισκέψεις στο άρθρο (17/4/2013)
Η κρίση έχει φέρει τις αυτοκινητοβιομηχανίες, ειδικά τις Γερμανικές, να δραστηριοποιούνται και εκτός Ευρώπης, με σκοπό να παράγουν φθηνότερα αυτοκίνητα, αλλά και να ελαχιστοποιούν τους κινδύνους από την κρίση του ευρώ.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η VW που δημιουργεί μονάδες παραγωγής, εγκαινιάζοντας πρόσφατα το 100ό της εργοστάσιο στο Silao του Μεξικό. Η BMW από την άλλη κατασκευάζει τις Χ3, Χ5 και Χ6 στο Spartanburg στη Νότια Καρολίνα, όπου διαθέτει ένα από τα μεγαλύτερα εργοστάσια. Μάλιστα προβλέπεται ότι το νέο μοντέλο της Χ4 θα κατασκευαστεί τον επόμενο χρόνο εκεί. Ο όμιλος της Daimler ενδυναμώνει το σύστημα παραγωγής στο εργοστάσιο της στην Alabama, προκειμένου να κατασκευάσει τα νέα της μοντέλα εκεί.
Η επένδυση των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών συνολικά θα ξεπεράσει τα 19 δισεκατομμύρια ευρώ με προοπτική τετραετίας.Αυτό σημαίνει ότι η στροφή, εκτός Ευρώπης, για τις γερμανικές εταιρείες είναι μονόδρομος, προκειμένου να αυξήσουν τα κέρδη τους. Το υψηλό εγχώριο κόστος παραγωγής σε συνδυασμό με το ακριβό ευρώ φοβίζουν και δεν δημιουργούν το απαραίτητο κλίμα για επενδύσεις. Τέλος, σημειώνουμε ότι στο στόχαστρο των περισσότερων εταιρειών αυτοκινήτου βρίσκονται οι αγορές που παρουσιάζουν υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, όπως για παράδειγμα η Κίνα.