Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Χώρες με αρτιότερο δίκτυο από το ελληνικό, δεν έχουν καταφέρει να προσελκύσουν ιδιώτες επενδυτές.

Χώρες με αρτιότερο δίκτυο από το ελληνικό, δεν έχουν καταφέρει να προσελκύσουν ιδιώτες επενδυτές.

Σιδηρόδρομοι στην Ευρώπη

2.667 Επισκέψεις στο άρθρο (25/4/2013)

Τα τρένα της Ευρώπης (επιβατικά και εμπορικά) ελέγχουν κυρίως κρατικές επιχειρήσεις, ενώ διαφαίνεται μία αυξητική τάση των σιδηροδρόμων, ως μέσο μετακίνησης, πανευρωπαϊκά.

autotriti team

Όπως παρουσιάζουν οι τελευταίες έρευνες, παρόλο που η εμπορευματική σιδηροδρομική αγορά παρουσιάζει επενδυτικό ενδιαφέρον, εντούτοις οι επιχειρήσεις με αμιγώς δημόσιο χαρακτήρα είναι αυτές που διατηρούν την εντονότερη παρουσία μέσα σε ένα, κατά τα υπόλοιπα, απελευθερωμένο περιβάλλον. 
Ενδεικτικό είναι ότι η παρακολούθηση της σιδηροδρομικής αγοράς στην Ευρώπη καταδεικνύει ότι ο στόχος της ελληνικής κυβέρνησης για αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και είσοδο ιδιωτών στην ελληνική αγορά σιδηροδρόμων κρίνεται ιδιαίτερα αισιόδοξος. Είναι χαρακτηριστικό ότι χώρες με αρτιότερο δίκτυο από το ελληνικό, σιδηροδρομικές υποδομές υψηλότερου επιπέδου από αυτές του ΟΣΕ δεν έχουν καταφέρει να προσελκύσουν σημαντικό ενδιαφέρον από ιδιώτες επενδυτές.Αναλυτικότερα, σύμφωνα με την έρευνα σε 18 χώρες, στην Αυστρία δραστηριοποιούνται 27 σιδηροδρομικές επιχειρήσεις(στις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές), στη Γερμανία 315, στην Αγγλία 35, στη Γαλλία 17, στην Ολλανδία 25, στην Πολωνία 67, στη Σλοβακία 39, στη Σουηδία 26, στην Ουγγαρία 19.Στην Ελλάδα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πραγματοποιεί πάνω από 300 δρομολόγια την ημέρα, μεταφέροντας 13 εκατ. επιβάτες και περίπου 2,7 εκατ. τόνους εμπορευμάτων σε ετήσια βάση.Επίσης πτωτικά κινούνται την ίδια 5ετία, οι εμπορευματικές σιδηροδρομικές μεταφορές, καθώς τόσο ο ΟΣΕ όσο και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αργότερα, δεν κατόρθωσαν να εισπράξουν μερίδια από τα διακινούμενα φορτία. Το οικονομικό περιβάλλον με τη σημαντική αύξηση του κόστους καυσίμου και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος των οδικών εμπορευματικών μεταφορών θα έπρεπε να έχουν μετατοπίσει μέρος του διακινούμενου φορτίου προς το τρένο, γεγονός το οποίο δεν πραγματώθηκε.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »