KERDISTE_BRIDGESTONE
1.8T 20VT: Όταν η VW έφτιαξε το αγαπημένο μοτέρ των βελτιωσάδων!
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

1.8T 20VT: Όταν η VW έφτιαξε το αγαπημένο μοτέρ των βελτιωσάδων!

481.303 Επισκέψεις στο άρθρο (17/10/2022)

Μερικές φορές, το μυστικό της επιτυχίας κρύβεται στην αξιοπιστία και την ύπαρξη ενός turbo, όταν ο ανταγωνισμός «κινείται» ατμοσφαιρικά. Ο 20βάλβιδος κινητήρας του VW Group είχε αυτά τα χαρακτηριστικά και καταφέρνει ακόμα και σήμερα να προσφέρει συγκινήσεις.

20VT: Αφιέρωμα στις 5 βαλβίδες ανα κύλινδρο

Κάποιοι λένε ότι η αντίστροφη μέτρηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης έχει ήδη ξεκινήσει και σε λίγα χρόνια αυτό το θαυμαστό τεχνολογικό επίτευγμα που «ταΐζεται» με αέρα και καύσιμο προκειμένου να παραχθεί μηχανικό έργο θα βρίσκεται μόνο στις μνήμες μας. Προς το παρόν, όμως, ας περιοριστούμε σε αναμνήσεις από κινητήρες που οφείλουμε να θυμόμαστε, όπως ο 1.8Τ 20v του VW Group, στον οποίο βγάζουν το καπέλο ακόμα και φίλοι άλλων «σχολών» της αυτοκίνησης. Τον συναντούσαμε σε κάθε λογής αυτοκίνητο του γερμανικού ομίλου, από το πολυτελές Audi A6 μέχρι το Volkswagen Polo GTI, αλλά σε κάθε περίπτωση έκανε καλά τη δουλειά του. Συνεχίζει να γράφει χιλιόμετρα κάτω από το καπό αμέτρητων αυτοκινήτων στη χώρα μας, μιας και τα χαρακτηριστικά του ταιριάζουν απόλυτα στο οικονομικό-φορολογικό μας μοντέλο. Σε αυτό το #memories θα θυμηθούμε την «ανατομία» αυτού του κινητήρα, σε ποια μοντέλα τον συναντήσαμε, τι τον έκανε τόσο ξεχωριστό και γιατί τον λατρεύουν οι απανταχού «tuners».

Σε αυτό το #memories θα θυμηθούμε την «ανατομία» αυτού του κινητήρα, σε
ποια μοντέλα τον συναντήσαμε, τι τον έκανε τόσο ξεχωριστό και γιατί τον λατρεύουν οι
απανταχού «tuners».

Σε αυτό το #memories θα θυμηθούμε την «ανατομία» αυτού του κινητήρα, σε ποια μοντέλα τον συναντήσαμε, τι τον έκανε τόσο ξεχωριστό και γιατί τον λατρεύουν οι απανταχού «tuners».

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Ξέρετε ότι:
  • Ο 1.8T 20V προσφέρθηκε σε δύο μπλοκ, αρχικά με το 058 και έπειτα με το 06Α. Οι μεγαλύτερες διαφορές τους εντοπίζονταν στον τρόπο με τον οποίο κινούνται οι αντλίες νερού και λαδιού.
  • Η κορυφαία εργοστασιακή έκδοση του 1.8t 20v απέδιδε 240 ίππους, με τον κινητήρα να τοποθετείται μόνο στην ειδική έκδοση «Quattro Sport» του Audi TT πρώτης γενιάς.
  • Ο τρόπος τοποθέτησης του συγκεκριμένου μοτέρ μέσα στο μηχανοστάσιο διαφέρει από μοντέλο σε μοντέλο, μπορεί να τον συναντήσετε είτε εγκάρσια, είτε κατά τον διαμήκη άξονα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Σχολιάστε
TO SXOLIO ELASTIKA
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel