Ο «1.8T 20v» αγαπήθηκε από τους βελτιωτικούς οίκους, αφού είχε τη δυνατότητα να αυξάνει την ιπποδύναμή του με το καλημέρα.

Ο «1.8T 20v» αγαπήθηκε από τους βελτιωτικούς οίκους, αφού είχε τη δυνατότητα να αυξάνει την ιπποδύναμή του με το καλημέρα.

Έπαιρνε βελτίωση για πλάκα & γι`αυτό δύσκολα σήμερα το βρίσκεις σε «μαμά» ιπποδύναμη

507.728 Επισκέψεις στο άρθρο

Αναζητώντας μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που εξοπλίζεται με τον συγκεκριμένο κινητήρα, θα διαπιστώσετε ότι πολύ λίγοι ήταν εκείνοι οι ιδιοκτήτες που δεν μπήκαν στον πειρασμό να αυξήσουν την ιπποδύναμη του 1.8T 20v. Πρόκειται για έναν κινητήρα που αγαπήθηκε από τους βελτιωτικούς οίκους, αφού είχε τη δυνατότητα να αυξάνει την ιπποδύναμή του με το καλημέρα και, πάνω απΆ όλα, αξιόπιστα έως ένα όριο. Ένα τυπικό 1ο στάδιο με επαναπρογραμματισμό της ECU, σε συνδυασμό με πιο ελεύθερη εισαγωγή και εξαγωγή, έδινε αισθητή αύξηση της ιπποδύναμης χωρίς καμία επέμβαση στα «σωθικά» του κινητήρα.

Από εκεί και πέρα, μία «S3 Setup» αναβάθμιση με αντικατάσταση του συστήματος υπερπλήρωσης «φλέρταρε» στο δυναμόμετρο με τους 300 ίππους, ακόμα και στην περίπτωση των «entry-level» 1.8T 20v επιλογών, που στην εργοστασιακή τους έκδοση απέδιδαν 150-180 ίππους. Η φράση «τα άλογα δεν είναι στραγάλια», συνήθως είναι πέρα για πέρα αληθινή. Στην περίπτωση του 1.8Τ 20v, όμως, δεν ισχύει κάτι τέτοιο και παραδείγματα εκεί έξω είναι αμέτρητα.

Σελίδα 11.8T 20VT: Όταν VW-Audi έφτιαξαν το αγαπημένο μοτέρ των βελτιωσάδων!
Σελίδα 2Ήταν λίγα κυβικά και με σφυρήλατα σωθικά
Σελίδα 3Το φόρεσαν πολλά μοντέλα με απόδοση από 150 έως 240 εργοστασιακά άλογα
Σελίδα 4Έπαιρνε βελτίωση για πλάκα & γι`αυτό δύσκολα σήμερα το βρίσκεις σε «μαμά» ιπποδύναμη
Toyota
test center