• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Αυτή είναι η πρώτη εικόνα …ολόκληρου του πολυαναμενόμενου του νέου Honda Civic Type R των 280+ ίππων και των 270 χλμ./ώρα τελικής.

Υπομονή μέχρι αύριο που θα γίνει η επίσημη παρουσίαση του νέου Honda Civic Type R. Μέχρι τότε οι κατάσκοποι έχουν πάρει φωτιά.

Μόνο 280 PS από 2,0 λτ.

3.931 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/3/2015

Μια ανάσα πριν το λανσάρισμα του νέου Honda Civic Type R των 280+ ίππων και των 270 χλμ./ώρα τελικής, παίρνουμε μια πρώτη εικόνα του νέου καυτού ιαπωνικού hatch.

 
Το γύρο του κόσμου κάνει η πρώτη επίσημη εικόνα (χαμηλής ανάλυσης) του νέου Honda Civic Type R. Επιπλέον, κυκλοφόρησαν και ορισμένες "κατασκοπευτικές" φωτογραφίες του μοντέλου.Αν και η πληροφορία πως ο νέος 2λιτρος VTEC Turbo θα αποδίδει πάνω από 280 ίππους παραμένει κάπως ασαφής, έχουμε και μια ακριβή τιμή, που δεν είναι άλλη από την τελική ταχύτητα των 270 χλμ./ώρα που θα επιτυγχάνει το νέο «καυτό» Civic.

Το εξελιγμένο γι αυτό αεροδυναμικό πακέτο θα βοηθήσει το νέο Civic Type R να πιάσει την εν λόγω τελική ταχύτητα. Περιλαμβάνει επίπεδη «κοιλιά», μεγάλη πίσω αεροτομή, ένα ευρύ εμπρόσθιο splitter και πλευρικά μαρσπιέ. Η Honda «υπόσχεται» εξαιρετική ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες και μεγάλα επίπεδα downforce.

Mπροστά –σε σχέση με το πρωτότυπο μοντέλο- έχουν αλλάξει μόνο οι εισαγωγές αέρα που μίκρυναν και οι στρογγυλοί προβολείς ομίχλης. Διαφορετικοί είναι και οι τροχοί των 19 ιντσών, αλλά διατηρούν την μαύρη-κόκκινη απόχρωσή του, ενώ φέρουν ελαστικά της Continental. Επιπλέον, διακρίνονται οι 4πίστονες δαγκάνες φρένων της Brembo.

Τέλος, από το εσωτερικό βλέπουμε αυτό που μάλλον έχει τη μεγαλύτερη σημασία, που δεν είναι άλλο από τον πίνακα οργάνων. Το φόντο είναι έντονο κόκκινο, ενώ τα «κόκκινα» στο στροφόμετρο του νέου Civic Type R ξεκινούν στις 7.000 σ.α.λ. Επιπλέον, στις δύο άκρες του πίνακα υπάρχουν του κουμπιά «R+» και «Engine Start».

 
  • soundofvoid

    Ελατε μωρε που δεν καταλαβαινετε... Χρονια τωρα οι jap-car maniacs ειναι στην πεινα. Αντε την εποχη που ολοι ηταν ατμοσφαιρα επικρατουσαν λογω πολυστροφων μηχανων (επειδη εκαναν επενδυσαν σ΄αυτη την τεχνολογια) και χαρτινων πλαισιων (συμβατικα ελαφρα αμαξωματα). Ομως ο κοσμος αλλαξε,ο κοσμος ζηταει στιβαροτητα, σαλονια που δεν ντρεπεσαι να κατσεις, οι ρυποι επρεπε να πεσουν και τα τουρμπο αρχισαν να μπαινουν και στα καροτσακια του super market. Εχασαν ολη την αγορα των "γρηγορων" γιατι εμειναν με αυτοκινητα οπως τα Evo και τα Impreza που ηταν "ειδικα" και ακριβα. Η Mazda κολλησε στο Μιατα (το RX το "σκοτωσε") και η Honda εμεινε με το type R πρωτης γενιας (απο εκει και περα το χαος) και το S2000 (απο εκει και περα ... τιποτα). Ερχεται λοιπον το νεο τουρμπατο και ολοι φωναζουν ωσσανα! Το προβλημα του νεου Honda ... λυπαμαι που το λεω δεν ειναι αν το μοτερ βγαζει 250 280 ή 300 αλογα. Το προβλημα του ειναι το ΑΠΑΙΣΙΟ design...βγαλμενο απο την πενα καποιου που μεγαλωσε βλεποντας χελωνονιτζακια. Ποτε αυτο το αμαξι δεν θα "ερεθισει" το αισθητικο κριτηριο του Ευρωπαιου...ειναι ψηλο, κοντοχοντρο με γελοια αισθητικη. Οσο για τα 280 αλογα και την τελικη των 270 δειτε το παρακατω βιντεακι να δειτε οτι το κανουν κι αλλοι...που ειναι και πολυ πιο ομορφοι και πιο φθηνοι... https://www.youtube.com/watch?v=6-NS43Ya-uA

      4