25 Χρόνια AutoΤρίτη: 2011-2012

4.392 Επισκέψεις στο άρθρο

Το ντίζελ απελευθερώθηκε, το best seller πολλών ετών γεννήθηκε, ενώ παράλληλα παρουσιάστηκαν ένα trendy μίνι και ένα μικρομεσαίο που άρχισε το χορό του downsizing! Αυτά και αλλά στη διετία 2011-12.

Η απελευθέρωση του ντίζελ!
Μετά από ένα πολυετές σίριαλ με πολλά σενάρια και φημολογίες που αφορούσαν στην άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τελικά, λίγο πριν εκπνεύσει το 2011 επισημοποιήθηκε η κυκλοφορία των Euro 5/6 diesel στα δύο μεγάλα αστικά κέντρα. Η απελευθέρωση αυτή έδωσε μια τόνωση στην αγορά η οποία είχε αρχίσει να δέχεται τα σημάδια της κρίσης όμως οδήγησε και σε… παραλογισμό αφού πολλοί καταναλωτές αγόραζαν πετρελαιοκίνητα οχήματα, ακόμη και αν δεν τα είχαν ανάγκη.

Fiat Panda: Ένα trendy μίνι
Το Σεπτέμβριο του 2011 στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης η Fiat παρουσιάζει το τρίτης γενιάς Fiat Panda. Το μοντέλο κερδίζει αμέσως τις εντυπώσεις τόσο με την «τετράγωνη», νεανική σχεδίασή του, όσο και με τους καλούς προσφερόμενους χώρους για τους επιβάτες. Βέβαια, ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα έχει πολλά ακόμη, όπως την έκδοση φυσικού αερίου (CNG), αλλά και την diesel (1,3 M-Jet), η οποία του εξασφαλίζει τον τίτλο του μοναδικού πετρελαιοκίνητου diesel μίνι στην αγορά.

Toyota Yaris: Η δημιουργία ενός best seller
Τη διετία 2011-2012 η Toyota μας παρουσιάζει δύο σημαντικά νέα μοντέλα, τα οποία αμφότερα συμβάλλουν στην υβριδική καθιέρωσή της. Ο λόγος για τα Toyota Yaris και Toyota Auris, τα οποία διατίθεται μεταξύ άλλων και σε έκδοση HSD, μέσα σε ένα πλαίσιο μάλιστα όπου το diesel έχει απελευθερωθεί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και γίνεται σε μόδα. Τα δύο μοντέλα κερδίζουν την προτίμηση του κοινού, με ενδεικτικό το γεγονός ότι το Yaris την επόμενη χρονιά βρίσκεται στην κορυφή των πωλήσεων. Έκτοτε, από το 2013 δηλαδή, το Yaris αποτελεί το πιο καλοπουλημένο μοντέλο της ελληνικής αγοράς.

Νέο Ford Focus: Η επιτομή του downsizing
Στις αρχές του 2012 παρουσιάζεται η τρίτη γενιά του Ford Focus, η οποία πέρα από την απολαυστική οδική συμπεριφορά που συνοδεύει όλα τα μοντέλα με το μπλε οβάλ εισάγει μια ακόμη καινοτομία. Είναι η πρώτη φορά που ένας 1.000άρης turbo κινητήρας βρίσκεται κάτω από το καπό ενός μικρομεσαίου μοντέλου. Ο 1.000άρης Ecoboost εκπλήσσει το κοινό με τις επιδόσεις και την οικονομία καυσίμου και για αυτό καθόλου τυχαίο δεν είναι που βραβεύτηκε ως ο Κινητήρας της Χρονιάς, αλλά και ο Καλύτερος Κινητήρας στην κατηγορία του τα επόμενα 6 έτη.

Μικρός λέοντας: Το νέο Peugeot 208
Το Μάρτιο του 2012 και συγκεκριμένα στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, η Peugeot παρουσίασε το νέο 208, το οποίο και αμέσως κέρδισε τις εντυπώσεις. High-light του ήταν φυσικά το νέας φιλοσοφίας i-cockpit με τον ψηλά τοποθετημένο πίνακα οργάνων σε λογική Head up Display και το μικρής διαμέτρου τιμόνι. Φυσικά, δεν πρέπει να λησμονηθεί η απολαυστική οδική συμπεριφορά, αλλά και η πολύ καλή ποιότητα των υλικών στο εσωτερικό του.

NEO TRAFIC
moto