Το Duster πρόκειται να αποκτήσει μεγαλύτερο «αδελφό» που, εκτός από την υβριδική τεχνολογία με κινητήρες ισχύος έως 160 ίππων, θα μπορεί να φιλοξενήσει στην καμπίνα του έως και 7 επιβάτες.

Dacia 7θέσιο SUV

1.526.188 Επισκέψεις στο άρθρο (9/3/2021)

Το Duster πρόκειται να αποκτήσει μεγαλύτερο «αδελφό» που, εκτός από την υβριδική τεχνολογία με κινητήρες ισχύος έως 160 ίππων, θα μπορεί να φιλοξενήσει στην καμπίνα του έως και 7 επιβάτες.

Το 7θέσιο πολυμορφικό Lodgy, το οποίο προσφέρεται στην ελληνική αγορά από τον περασμένο Οκτώβρη με κόστος απόκτησης από 15.980 ευρώ, δεν αναμένεται να έχει απόγονο, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες. Όπως αναφέρουν οι πηγές μας, η σκυτάλη θα περάσει σε ένα νέο -προς το παρόν αβάπτιστο- SUV το οποίο, εκτός του οτι θα έχει την ικανότητα μεταφοράς επτά επιβατών, όπως ακριβώς και το Lodgy, θα διαθέτει και όλα τα οφέλη ενός οχήματος ελεύθερου χρόνου, ήτοι αυξημένη απόσταση από το έδαφος, πιο περιπετειώδη χαρακτήρα και εμφάνιση με μεγάλες διαδρομές στην ανάρτηση κ.ά. Έτσι ,αναμένεται να αποτελέσει ένα πιο πλήρες σύνολο για την κάλυψη των αναγκών μεταφοράς μιας μεγάλης οικογένειας.

Το τέλος του Lodgy έχει επιβεβαιωθεί από τον Marc Suss, επικεφαλής του τμήματος προϊόντων της ρουμανικής φίρμας, που κατανοεί ότι τα πολυμορφικά μοντέλα δεν είναι πλέον τόσο δημοφιλή όσο ήταν κάποτε και αυτός είναι ο βασικός λόγος που αποφασίστηκε να ανοίξει ο χώρος για το νέο 7θέσιο SUV. Σημαντική παράμετρος για το επερχόμενο μοντέλο, που θα βρεθεί στην κορυφή της γκάμας των SUV της Dacia πάνω από το Duster, είναι τα κινητήρια σύνολα με τα οποία θα εφοδιάζεται. Σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε μέχρι τώρα το 7θέσιο SUV θα είναι το πρώτο υβριδικό μοντέλο της εταιρείας, ενώ θα βασίζεται στο πάτωμα της νέας γενιάς του Sandero. Κατ΄επέκταση θα εξοπλιστεί με τα νεότερα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας, όπως για παράδειγμα αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, σύστημα προειδοποίησης τυφλού σημείου, hill start assist, ηλεκτρικό χειρόφρενο και πολλά άλλα.

Πέραν του πατώματος, το νέο SUV θα πάρει δάνειο και αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία από τον εκπρόσωπο της Dacia στα μικρά. Σύμφωνα με την αποκλειστική ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα των «κατασκόπων» μας, το ολοκαίνουργιο 7θέσιο θα διατηρήσει το «πρόσωπο» του Sandero Stepway, της Crossover εκδοχής του Sandero. Έπειτα, θα διατηρηθεί ένα καμπυλόγραμμο μοτίβο, που χαρακτηρίζει άλλωστε τα μοντέλα της Dacia, αλλά και της «μαμάς» Renault. Η γενναία απόσταση από το έδαφος, οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης και το μακρύ μεταξόνιο είναι σίγουρα στοιχεία που θα σκιαγραφούν τον χαρακτήρα του 7θέσιου SUV, ενώ όσον αφορά στην καμπίνα αναμένουμε μια λιτή αλλά στιβαρή κατασκευή στα πρότυπα του Duster.
 
Εμβαθύνοντας λίγο στο υβριδικό σύνολο, οι πληροφορίες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας κάνουν λόγο για έναν θερμικό κινητήρα 1,6 λίτρων που θα προσφέρει περίπου 140 άλογα. Αυτός θα συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος θα λειτουργεί συνδυαστικά ανάλογα με τις ανάγκες του οδηγού, με την συνεργασία τους να αποδίδει περί τους 160 ίππους. Λέγεται μάλιστα πως για να διατηρηθεί χαμηλά το κόστος απόκτησης του νέου SUV το υβριδικό σύστημα θα είναι λιγότερο περίπλοκο από αυτά που υπάρχουν στον Όμιλο Renault ενώ κάποιες φήμες το θέλουν να διαθέτει ένα πιο απλό, αλλά σοφιστικέ σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα.
 
Κλείνοντας, εκτός του γεγονότος πως το αβάπτιστο 7θέσιο SUV θα είναι το πρώτο υβριδικό Dacia, εξίσου σημαντική είναι και η είδηση πως δεν θα υπάρχει επιλογή πετρελαίου. Όσον αφορά στην επίσημη πρεμιέρα του νέου μοντέλου, αναμένεται περί τα μέσα του 2021, αν και με την κατάσταση που επικρατεί στην Ευρώπη λόγω της πανδημίας δεν αποκλείεται να πραγματοποιηθεί και αργότερα μέσα στην χρονιά.

ΠροηγούμενοΕπόμενο μοντέλο

MIKRA VANS LEASING
ETRANSIT VS ESPRINTER