• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η προσπάθεια ξεκίνησε τον Απρίλιο, στην πίστα του Silverstone όπου λαμβάνει χώρα το βρετανικό GP. Εκεί, ο τρεις φορές πρωταθλητής στο British Touring Car Champion, Matt Neal, έκανε χρόνο 2:31.85.

Σειρά είχε το Spa-Francorchamps, το «σπίτι» δηλαδή του GP Βελγίου, όπου ο Rob Huff έγραψε 2:56.91.

Ο οδηγός της Honda στο World Touring Car Championship, Norbert Michelisz, «άλωσε» τη Monza με 2:15.16.

Στο Estoril της Πορτογαλίας, τελευταία στιγμή έκατσε στο τιμόνι του Type R, ο οδηγός του safety car της πίστας, Bruno Correia, και έκανε τον εκπληκτικό χρόνο 2:40.08.

Ο κος Michelisz μετά την Monza επέστρεψε και στο Hungaroring της Ουγγαρίας, όπου και έκανε ρεκόρ πίστας 2:10.85.

Οι άνθρωποι της Honda κατέκτησαν μέσα στο 2016 με το Type R, πέντε Grand Prix πίστες της Ευρώπης.

Η Honda τονίζει πως και οι πέντε προσπάθειες έγιναν με ένα stock Civic Type R. Όχι μόνο δεν έχει μηχανικές τροποποιήσεις, αλλά φόραγε και ελαστικά δρόμου.

5 ρεκόρ το Type R (+vid)

3.170 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/6/2016

Μπορεί το νέο Civic Type R να έχασε το ρεκόρ του Nurburgring από το Golf GTI Clubsport S, αλλά η Honda αντεπιτίθεται με πέντε καλύτερους χρόνους σε ευρωπαϊκές πίστες Grand Prix της F1.

 
Δύο περίπου χρόνια πριν, το Μάιο του 2014, το νέο Civic Type R έκανε ρεκόρ προσθιοκίνητων μοντέλων στην πίστα του Nurburgring. Ο επίζηλος τίτλος άλλαξε χέρια μόλις τον περασμένο μήνα και πήγε στο ολοκαίνουργιο VW Golf GTI Clubsport S.

Οι άνθρωποι της Honda, όμως, φαίνεται πως δεν το έβαλαν κάτω και κατέκτησαν μέσα στο 2016 με το Type R, πέντε Grand Prix πίστες της Ευρώπης.

Η προσπάθεια ξεκίνησε τον Απρίλιο, στην πίστα του Silverstone όπου λαμβάνει χώρα το βρετανικό GP. Εκεί, ο τρεις φορές πρωταθλητής στο British Touring Car Champion, Matt Neal, έκανε χρόνο με νέο Civic Type R 2:31.85.

Σειρά είχε το Spa-Francorchamps, το «σπίτι» δηλαδή του GP Βελγίου, όπου ο Rob Huff έγραψε 2:56.91. Ο οδηγός της Honda στο World Touring Car Championship, Norbert Michelisz, «άλωσε» τη Monza με 2:15.16.

Στο Estoril της Πορτογαλίας, τελευταία στιγμή έκατσε στο τιμόνι του Type R, ο οδηγός του safety car της πίστας, Bruno Correia, και έκανε τον εκπληκτικό χρόνο 2:40.08. Τέλος, ο κος Michelisz μετά την Monza επέστρεψε και στο Hungaroring της Ουγγαρίας, όπου και έκανε ρεκόρ πίστας 2:10.85.

Η Honda τονίζει πως και οι πέντε προσπάθειες έγιναν με ένα stock Civic Type R. Όχι μόνο δεν έχει μηχανικές τροποποιήσεις, αλλά φόραγε και ελαστικά δρόμου. Οι φωτογραφίες και το video που ακολουθεί, δίνουν τις «αποδείξεις» του εντυπωσιακού επιτεύγματος.