" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
H ζωή στα 100+
Διαβάστηκε από 23211 αναγνώστες
ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ
Honda Civic vs Hyundai I30 vs Toyota Auris
Τρία μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας με ισχυρούς ατμοσφαιρικούς κινητήρες που η ιπποδύναμή τους υπερβαίνει τους 100 ίππους. Αντιπαραθέτουμε τα Honda Civic 1.4, Hyundai I30 1.4 και Toyota Auris 1.33 με ιπποδύναμη 100, 109 και 101 ίππους αντίστοιχα.
Στα 1.400 κυβικά οι προτάσεις είναι πολλές, ατμοσφαιρικές και υπερτροφοδοτούμενες, με ιπποδυνάμεις που διαφέρουν αρκετά μεταξύ τους. Επιλέγουμε ατμοσφαιρικά μοντέλα με παραπλήσια ιπποδύναμη που βρίσκονται στη βάση των εκδόσεών τους, αφού τόσο το Honda, όσο και τα i30 και Auris διατίθενται με κινητήρες μεγαλύτερης χωρητικότητας και ιπποδύναμης.


Φουτουριστική είναι η εξωτερική σχεδίαση του Honda Civic. Κυριαρχούν οι έντονες ακμές και γωνίες.

Φρέσκο σε εμφάνιση παραμένει το Toyota Auris. Τα μεγάλα φανάρια προσδίδουν δυναμισμό.

Πιο συντηρητική συγκριτικά είναι η εμφάνιση του Hyundai I30.
Εμφάνιση
Αναφορικά με την εξωτερική σχεδίαση των τριών μοντέλων, επιθετικότερο και πιο νεανικό εμφανίζεται το Honda Civic 1.4. Κυρίως εξαιτίας του διαστημικού του χαρακτήρα, όπου εμπρός κυριαρχούν τα μακρόστενα και λεπτά φωτιστικά σώματα που ενώνονται με μια πλαστική διάφανη λωρίδα. Το επιθετικό προφίλ ενισχύεται επίσης από τους τριγωνικούς προβολείς ομίχλης, τη κυψελωτή μάσκα και τα έντονα νεύρα στο καπό. Από το πλάι οι καθαρές ακμές προσδίδουν δυναμισμό, ενώ πιο πίσω το κοφτό πίσω μέρος και τα οριζόντια φωτιστικά σώματα ενισχύουν τη διαστημική σχεδίαση του μοντέλου. Στο πίσω τζάμι είναι τοποθετημένη η αεροτομή, η οποία ενισχύει την σπορ σχεδίαση, όμως δυσχεραίνει την ορατότητα του οδηγού προς τα πίσω.
Φρέσκο στην εμφάνιση παραμένει και το Toyota Auris με το νέο «optimal» κινητήρα των 1,33 λίτρων. Αντίθετα δηλαδή με το Yaris που ανανεώθηκε και αισθητικά μαζί με τα κινητήρια σύνολα, το Auris διατηρεί τις γραμμές του παρελθόντος. Κύρια χαρακτηριστικά της σχεδίασης αποτελούν τα μεγάλα φωτιστικά σώματα και η κυψελοειδής μάσκα στο εμπρός μέρος, ενώ στο πλάι οι γραμμές είναι πιο ουδέτερες και με λιγότερη έμπνευση. Συγκριτικά με το Civic είναι λιγότερο επιθετικό, δεν κρίνεται όμως συντηρητικό στη σχεδίαση.
Στο Hyundai I30 από την άλλη, οι γραμμές του αμαξώματος είναι λιγότερο επιθετικές, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει, ότι το όλο σύνολο δεν είναι ενδιαφέρον. Αντίθετα με το Civic, εδώ επικρατούν οι καμπύλες και όχι οι ακμές. Κυριαρχούν τα τραβηγμένα προς τα πίσω φωτιστικά σώματα και το έντονο νεύρο στο καπό που ακολουθεί τη σχεδίασή τους.



Επιθετικό σε σχεδίαση το εσωτερικό του Honda Civic, θέλεις ελάχιστα δευτερόλεπτα να το συνηθίσεις.

Ποιοτικό σε κατασκευή και με καλή εργονομία το εσωτερικό του Hyundai I30.

Όμορφη στη σχεδίαση είναι η καμπίνα του Toyota Yaris, κυρίως εξαιτίας της κονσόλας που εκτείνεται προς τα πίσω.
Εσωτερικό
Από θέμα ποιότητας, συναρμογής και επιλογής των υλικών και στα τρία μοντέλα δεν υπάρχουν ενστάσεις. Καθαρές και λιτές γραμμές διακρίνουν το εσωτερικό του Hyundai I30, περισσότερα σχεδιαστικά τρικ εντοπίζονται στο Toyota Auris, ενώ άκρως φουτουριστική είναι η σχεδίαση του Honda Civic. Αυτό ακολουθεί τη δική του «λογική», που θέλεις ελάχιστα δευτερόλεπτα να συνηθίσεις, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι υπάρχουν εργονομικά προβλήματα. Ο πίνακας οργάνων κλέβει την παράσταση, όπως επίσης και η κεντρική κονσόλα με τις μεγάλες οθόνες που είναι στραμμένες προς τον οδηγό. Πολύ καλή επίσης η θέση οδήγησης, κάθεσαι χαμηλά, όμως η ορατότητα προς τα πίσω είναι περιορισμένη. Η ποιότητα των υλικών είναι καλή, η συναρμογή όμως δεν είναι άριστη σε όλα τα σημεία.
Το εσωτερικό του i30 από την άλλη διακρίνεται για την καλή του εργονομία και την προσφορά σε χώρους. Ο πίνακας οργάνων είναι ευδιάκριτος και παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ πολύ καλή είναι η ποιότητα των υλικών και η συναρμογή. Καλή επίσης είναι η περιφερειακή ορατότητα του μοντέλου, ικανοποιητική η θέση οδήγησης, θα την ήθελες όμως με μεγαλύτερη πλευρική στήριξη.
Κάπου στη μέση, τέλος, και το εσωτερικό του Toyota Auris. Η σχεδίαση του πίνακα οργάνων και του ταμπλό είναι όμορφη, η ποιότητα των υλικών καλή, όχι άριστη η συναρμογή, ενώ υπάρχουν μικρές εργονομικές ατέλειες. Συγκεκριμένα, μικρός και δύσκολος σε πρόσβαση είναι ο αποθηκευτικός χώρος πίσω από την «αιωρούμενη» κεντρική κονσόλα.



Toyota Auris και Hyundai I30 έχουν χώρο αποσκευών που κυναίνεται στα 350 λίτρα, μεγαλύτερος αυτός του Civic (455 λίτρα)
Χώροι
Παρότι οι εξωτερικές διαστάσεις των μοντέλων είναι παραπλήσιες, οι εσωτερικές διαστάσεις έχουν μικροδιαφορές. Οι κυριότερες εντοπίζονται στο χώρο των αποσκευών, όπου το Honda Civic υπερτερεί με 455 λίτρα και ακολουθούν τα Toyota Auris και Hyundai I30 με 354 και 340 λίτρα αντίστοιχα.
Ενώ, όμως, το Civic κερδίζει στις αποσκευές, χάνει στο προσφερόμενο χώρο (ως προς το ύψος και πλάτος) για τους πίσω επιβάτες (-10 και 1.340 χλστ αντίστοιχα). Αυτή την αδυναμία έρχεται να καλύψει ο χώρος για τα γόνατα (145 χλστ., έναντι 124 και 123 στα i30 και Auris αντίστοιχα). Μεγαλύτερο σε εσωτερικό πλάτος πίσω είναι το i30 (1.369 χλστ.) και ακολουθεί το Auris με 1.361 χλστ.



Παραπλήσιες είναι οι επιδόσεις των τριών μοντέλων, ελάχιστα καλύτερες αυτές του Hyundai I30, που αποδίδει 109 ίππους.

Εξίσου οικονομικοί είναι οι κινητήρες των Honda Civic 1.4 και Toyota Auris 1.33.
Κινητήρες – επιδόσεις
Η ιπποδύναμη των τριών μοντέλων κυμαίνεται από τους 100 έως τους 109 ίππους, ενώ οι επιδόσεις τους είναι ανάλογες της ισχύς τους. Συγκεκριμένα, το Hyundai I30 των 109 ονομαστικών ίππων ολοκληρώνει το 0-100 χ.α.ω. σε 11,9 δλ., ενώ τα Toyota Auris των 101 ίππων και Honda Civic των 100 ίππων σε 12,4 δευτερόλεπτα.. Το Civic υπερτερεί στις ρεπρίζ, κυρίως χάρη στην πιο κοντή 5η και 6η συγκριτικά με το Auris. Έτσι, χρειάζεται 16,8 και 25,6 δλ. για το 60-100 και 80-120 χ.α.ω. με 5η και 6η αντίστοιχα, ενώ το Auris ολοκληρώνει τις ίδιες δοκιμασίες σε 18,6 και 31,8 δλ. αντίστοιχα. Το i30, από την άλλη χρειάζεται 11,9 και 18,6 δλ. για την ίδια δοκιμασία. Σε γενικές γραμμές, κανένα από τα τρία κινητήρια σύνολα δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, μπορούν όμως να κινήσουν ικανοποιητικά το εκάστοτε μοντέλο. Το Hyundai I30, ωστόσο, εμφανίζεται ελάχιστα πιο σβέλτο και νευρικό, κυρίως χάρη στη μεγαλύτερη ιπποδύναμή του και στο χειροκίνητο κιβώτιο των πέντε σχέσεων.


Ασφαλής κρίνεται η οδική συμπεριφορά των μοντέλων, ενώ και με τα τρία μπορείς να κινηθείς σε πιο σβέλτους ρυθμούς.
Οδική συμπεριφορά
Ασφαλής και ουδέτερη κρίνεται η οδική συμπεριφορά των τριών μοντέλων. Πιο σπορτίφ, ωστόσο, προεκτάσεις έχει το Honda Civic κυρίως εξαιτίας της πιο σφικτής ανάρτησης. Αυτό όμως δεν σημαίνει, ότι δεν μπορείς να κινηθείς εξίσου σβέλτα με τα Hyundai I30 και Toyota Auris. Η ανάρτηση αυτών απορροφά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος χωρίς οι κλίσεις του αμαξώματος τα είναι μεγάλες.
Πολύ καλό σε αίσθηση είναι το σύστημα διεύθυνσης του Honda Civic, ικανοποιητικό σε πληροφόρηση το τιμόνι των Auris και i30. Λίγο πιο ενδιαφέρον οδηγικά εμφανίζεται το Hyundai I30 συγκριτικά με το Auris , με πιο κοφτό και ακριβές τιμόνι και καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου στις στροφές. To Auris από την άλλη μοιάζει πιο νωθρό και πιο αποστασιοποιημένο από τον οδηγό, αλλά συνολικά δίνει μια αίσθηση μεγαλύτερης στιβαρότητας.
Αναφορικά με τα φρένα τέλος, και τα τρία μοντέλα βρίσκονται πολύ κοντά μεταξύ τους. Τη μικρότερη απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χ.α.ω. χρειάζεται το Toyota Auris με 39,3 μέτρα, ενώ ακολουθούν τα Honda Civic και Hyundai I30 με 39,5 και 40,8 μέτρα αντίστοιχα.


Τιμές – εξοπλισμός
Το Honda Civic στη μία και μοναδική έκδοση κοστίζει 18.162 ευρώ. Αυτή περιλαμβάνει αερόσακους οδηγού- συνοδηγού, πλευρικούς αερόσακους και αερόσακους οροφής, ESP, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, σύστημα κλιματισμού και ηχοσύστημα.
Το Hyundai I30 στη βασική έκδοση Special κοστίζει 11.990 (μετά την έκπτωση των 1.600 ευρώ της ελληνικής αντιπροσωπείας) και περιλαμβάνει αερόσακους οδηγού- συνοδηγού, πλευρικούς αερόσακους και αερόσακους οροφής, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, A/C και ηχοσύστημα. Τέλος, το Toyota Auris στη βασική έκδοση Casual κοστίζει 14.050 ευρώ (μετά την έκπτωση των 800 ευρώ) και περιλαμβάνει αερόσακους οδηγού-συνοδηγού και πλευρικούς, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικούς καθρέπτες, A/C και ηχοσύστημα.


»Σχολιάστε την είδηση

Tags: HONDA CIVIC, HYUNDAI I30, TOYOTA AURIS,

περισσότερα νέα & άρθρα »
ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ford Fiesta Vignale VS Audi A1 Sportback

Νέο Kia Ceed Vs Volkswagen Golf

Nέα Toyota Corolla VS Hyundai i30 VS Opel Astra

Renault Captur vs SEAT Arona

Ford Fiesta Active vs Kia Stonic

Citroen C3 Aircross vs Peugeot 2008 vs Renault Captur

Toyota C-HR Vs Audi Q2

Toyota Supra VS BMW Z4

To νέο Ford Focus απέναντι στον ανταγωνισμό

Honda HR-V VS Volkswagen T-Roc

Εσύ τι ξέρεις για την υπερσυμπίεση;

Τι αμορτισέρ να βάλω;

Βάλε LPG «χωρίς» λεφτά!

Πως θα αγοράσεις καινούρια ανταλλακτικά

Η κίνηση στους δρόμους

Το Audi Q7 facelift;

Δοκιμή: Νέο Kia ProCeed

Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

Ζήσε περισσότερα με τη νέα A-Class. It is time.

Δοκιμή: Νέο Kia ProCeed

Νέο Kia Stinger GTS

Ford Fiesta Vignale VS Audi A1 Sportback

Nέο Subaru Outback

Τουρκική αυτοκινητοβιομηχανία: Αστείο ή πραγματικότητα;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MERCEDES: Ζήσε περισσότερα με τη νέα A-Class. It is time.

OPEL: 120 χρόνια με 120 SUV σε μοναδικές τιμές!

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »