BMW ή Mercedes; Κάτι σα να ρωτάς Ολυμπιακός ή Παναθηναϊκός; Υπάρχει πραγματικό δίλημμα;
(30/4/2009)
Η BMW με τη Mercedes είναι οι «αιώνιοι», κάτι σαν τον Ολυμπιακό με τον Παναθηναϊκό. Μπορεί να μην έχουν όλοι από μία, όμως σίγουρα έχουν άποψη για το ποια είναι καλύτερη, η ποια θα αγόραζαν αν τύχαινε. Με τη μείωση του ΕΤΤ όμως για αρκετούς τα μοντέλα των δύο εταιρειών μπαίνουν στη λίστα αγοράς. ¶ρα στο δια ταύτα, τι διαλέγουμε; ΒΜW ή Mercedes;
Με πρώτη ματιά θα έλεγε κανείς πως ο ανταγωνισμός ανάμεσα στις δύο μάρκες είναι φυσιολογικός αφού τα τελευταία 30 χρόνια τουλάχιστον τα μοντέλα τους πέφτουν το ένα πάνω στο άλλο ένα προς ένα. Βασικό χαρακτηριστικό και των δύο εταιρειών η κίνηση στους πίσω τροχούς, οι μεγάλοι πολυκύλινδροι κινητήρες και η πολυτέλεια. Όμως παρά τα φαινόμενα, οι διαφορές ανάμεσα στις δύο μάρκες είναι σημαντικές. Τόσο ώστε να δικαιολογούν μέχρι ενός σημείου την πόλωση, δηλαδή το χώρισμα του κοινού ανάμεσα σε δύο πλευρές. &&&& Αφήνοντας τα «ιστορικά» δεδομένα στην άκρη, η βασική διαφορά ανάμεσα στις δύο μάρκες είναι ο προσανατολισμός που έχουν τα μοντέλα της κάθε μίας. Η BMW εστιάζεται στη σπορ οδήγηση, η Mercedes στην άνεση και την ποιότητα κύλισης. Και μόνο αυτό θα αρκούσε υπό άλλες συνθήκες για να καθορίσει την απόφαση για το ποια από τις δύο θα προτιμήσει κανείς όταν αγοράζει. &&&& Είναι απλό. Μία BMW εμπλέκει περισσότερο τον οδηγό, και σε κάνει να νοιώθεις πως ακόμη και η απλούστερη 3άρα είναι ένα σπορ ρόουντστερ μοντέλο. Από την άλλη η Mercedes σε απομονώνει από το βάναυσο περιβάλλον του δρόμου και σε κάνει να πιστεύεις πως ακόμη και στην μικρότερη C-Class είσαι τουλάχιστον υπουργός μέσα σε μία μεγάλη λιμουζίνα. &&&& Φυσικά η κάθε μάρκα έχει κάνει ανοίγματα προς την αντίπερα όχθη ψαρεύοντας πελάτες η μία της άλλης, και εκεί είναι που θολώνει το τοπίο. Μία περισσότερο σπορ Mercedes και μία περισσότερο άνετη BMW μπερδεύουν τα πράγματα ακόμη και αν επί της ουσίας παραμένουν η κάθε μία πιστή στο είδος της. &&&& Πράγμα όχι περίεργο αφού κάθε μοντέλο και των δύο εταιρειών εξελίσσεται με συνεχή επίβλεψη του πελατολογίου που περιμένει σε κάθε γενιά να παίρνει αυτό που έχει μάθει από την κάθε μάρκα. Τόσο δύσκολο είναι να ξεφύγουν και οι δύο προς άλλη κατεύθυνση. &&&& Στο δια ταύτα όμως παίζουν το ρόλο τους και άλλοι παράγοντες. Τουλάχιστον στις μικρές εκδόσεις. Γιατί πως είναι σπορ μία BMW, και δεν είναι μια Mercedes τη στιγμή που έχει τους ισχυρότερους κινητήρες; Η Mercedes με τον 1,8 Kompressor έχει καταφέρει ακόμη και στη βασική C-Class να έχει πάνω από 150 ίππους, ισχύ που στην 3άρα φτάνει μόνο η μεγαλύτερη (από τις μικρές) 320. &&&& Η 3άρα όμως έχει με το μέρος της την οικονομία, την οικολογία και την τεχνολογία αιχμής, συγκριτικά με τους παλαιοτέρους υπερσυμπιεσμένους κινητήρες της Mercedes. Επιπλέον έχει επιλέξει ακόμη και σε θέμα λειτουργίας, παρά τη μικρότερη ισχύ (και χειρότερες επιδόσεις) ο κινητήρας να εμπνέει περισσότερο τον οδηγό με την ευστροφία του και προθυμία του. Αντίθετα η Mercedes δουλεύει χαμηλά, μάλλον νωχελικά, αποδίδει όμως και επιταχύνει καλύτερα. &&&& Αν και οι τιμές των δύο εταιρειών απέχουν ακόμη αρκετά, η C-Class και Σειρά 3 έχουν μπει στο παιχνίδι των 30.000 ευρώ πράγμα που σημαίνει πως εγείρουν το δίλημμα για αρκετούς. &&&& Εσείς τι προτιμάτε; BMW ή Mercedes; Είστε περισσότερο σπορ ή άνετος; Είναι η ιστορία ή η τεχνολογία που σας τραβά σε αυτές τις μάρκες και τελικά τι διαφορά βρίσκετε εσείς για να προτιμήσετε τη μία και όχι την άλλη; &&&& &&&& &&&&
Φιλος κατοχος mercedes σε γνωστο ξενδοχειο οπου διεμενε ζητησε απο τον παρκαδορο το αυτοκινητο του,οπου του απαντησε ο ανωτερω: ποια απο ολες κυριε?εχει ηδη 17 στο παρκινγκ!Συμπερασμα: αυτοκινητα της σουπας!Αν θελεις να ξεχωρισεις υπαρχουν επιλογες οπως jaguar volvo lexus infiniti και μερικα ακομη.Δε μπορω να διανοηθω να αγορασω αυτοκινητο που υπαρχει σαν ΤΑΞΙ!εγγυση αντισκωριακη 30 χρονια κοινως οσο χαρεις τη συνταξη σου,σημα κατατεθεν για συνταξιουχους.Οσο για τους φανατικους μερσεντοβιους εδω μεσα τονιζω οτι βρηκε σχεδιαστικη γραμμη αποδεκτη για τα μοντελα της απο το 2000 και κινητηρες απλως να κινουνε το οχημα πλεον με υπετροφοδοτη.Στη βασικη εκδοση φαιβετε το αυτοκινητο αν ειναι ομορφο και οχι στη sport i exclusive.Οσο για θεματα ασφαλειας ας ενημερωθουνε πρωτα σωστα μια και το ABS το λανσαρε η βρετανικη jensen πρωτη!Να αγορασω ενα καμπριο η ισως ενα κουπε με το αστρο μπορει ναι αλλα τυπου σενταν κτλ προτιμω BMW η ΑUDI.
Ξεκολιστε στο οτι αμα ειστε 50 χρονων κ πανω μονο τοτε θα διαλεγατε Μercedes. Δλδ σας χαλαει μια c200 avagrande (με το αστερι μεσ στη μασκα) μια SLK, SL, CL, E-COUPE? αν ειναι δυνατον! μιλαμε για οτι πιο spor αυτοκινητο κυκλοφορει αυτον το καιρο!Μια φορα κ ενα καιρο εβγαζε παπουδιστικα αμαξια!
ta pragmata einai poli apla.an 8es aplos na metakinise perneis mia MERCEDES.an 8es na odigeis kai na apolamvaneis tin ka8e eu8eia kai strofi pou vriskeis mprosta sou perneis BMW... osoi exoun odigisei autokinito kai twn dio etairiwn katalavenoun..
Παιδια εγω εχω οδηγησει μονο μια BMW Compact(αναμεσα σ αυτες τις δυο εταιριες,αλλωστε ειμαι και μικρος ακομα 21),αλλα εχω βρεθει αρκετες φορες μεσα σε αυτοκινητα και των 2 εταιριων και η αληθεια ειναι οτι η αισθηση που σου δινει η Mercedes σαν επιβατης ειναι κορυφαια.Ειναι σαν να ταξιδευεις με Βoing(Mercedes) απο τη μια,και με Air-Bus(BMW) απο τη αλλη.Δε καταλαβαινεις ουτε στροφες ουτε λακουβες ουτε τπτ!!Βεβαια σαν play-car απο ακουω και πιστευω η BMW πρεπει να εχουν το πανω.Αλλωστε οι Mercedes δεν νομιζω να ασχολειτε και πολυ με αυτο το θεμα!Γι αυτο λοιπον νομιζω οτι το καλυτερο ειναι BMW στα 20-25 και μια Mercedes στα 35-40!
ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΔΥΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΥΡΟΥΣ.ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ,ΟΤΑΝ ΔΙΝΕΙΣ ΕΝΑ ΚΑΡΟ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙΣ;Η MERCEDES ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΤΟΥ ΑΚΡΙΒΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.ΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΟΜΩΣ ΟΤΑΝ ΟΠΟΥ ΠΑΣ,ΟΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΣΥΝΑΝΤΑΣ MERCEDES;ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΛΛΑ ΕΞΙΣΟΥ ΚΑΛΟ.ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗ BMW NAI ΣΕ ΕΝΑ VOLVO,ΝΑΙ ΣΕ ΜΙΑ C6...
Ωραια ερωτηση αλλα η απαντηση δεν ειναι ευκολη γιατι μιλαμε για δυο πολυ μεγαλες εταιρειες. Παντως εγω θα επελεγα BMW λογω σπορ οδηγησης. Αν ηθελα κατι πιο κυριλε θα επαιρνα MERCEDES και φυσικα μετα τα 45 μου χρονια. Εκτος αν μπορουσα τωρα να παρω μια SLR αλλα ειναι λιγο ακριβη!!!!!!
ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΟΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΡΑΤΑΕΙ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟ ΠΟΛΛΗ ΒΑΣΙΚΟ ΣΤΟ ΟΔΗΓΗΜΑ.ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΙΑ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ (ΑΕΡΟΣΑΚΟΥΣ-ΑΒS) ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ(ΠΟΛ/ΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ 1983 Η 190).ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΩΒΗΛΑΙΟΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ ΕΝ ΕΤΕΙ 1886!!!ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Μ ΚΑΙ ΑΜG ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΝΗΣΥΧΟΥΣ.............
ΚΟΦΤΕΡΑ ΤΙΜΟΝΙΑ 116-316-C180 ΓΙΑ ΠΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΑΛΟΓΑ?
ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΑΓΓΕΛΙΔΗ ΜΕ 190Ε 2.3-16 ΜΕ ΜΑΜΑ ΒΑΣΕΙΣ ΕΛΑΤΗΡΙΩΝ-ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΧΩΡΙΣ ΡΑΨΙΜΟ ΜΟΝΟ ΜΕ ΡΟΛ-ΜΠΑΡ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ..................ΚΑΙ ΤΖΑΒΙΔΑ ΜΕ Μ3 ΚΛΠ...............
πιστευω πωσ οι BMW υπερεχουν στις περισσοτερεσ κατηγοριες.το πακετο Μ της BMW δεν μπορει να συγκριθει σε καμια των περιπτεωσεων με οποιαδηποτε mercedes....
Δεν θα αγοραζα ποτε mercedes λογω ηλικιας μοθ (28) αλλα σιγουρα θα σκεφτομουν πολυ για την αγορα μιας bmw με ενναλακτικη την audi.Mercedes θα αγοραζα αν ημουν συνταξιουχος,μου αρεζε η πολυτελεια και ισως το απωθημενου το να ειμαι κατοχος ενος αστρου.Η bmw παλι φανταζει πιο sport και λογικα πιο νεανικη,με καλυτερους κινητηρες και υπεροχο feeling στο δρομο.Βεβαια αν ρωτησεις στην ευρωπη bmw η mercedes ισως απογοητευτεις.Σε γερμανια και ολλανδια οπου ταξιδεψα προσφατα δεν χαιρουν και ιδιαιτερης προτιμησης ακουγοντας τα εξης: mercedes συνηθως οδηγουνε τουρκοι και μεταναστες απο βαλκανια,bmw κυριως εμποροι ναρκωτικων και οτι εχει σχεση με υποκοσμο...... και συνηθως προτιμουντε για αιφνιδιους ελεγχους απο την εκει αστυνομια.Αν εχεις χρημα ικαι μπορεις να το συντηρησεις,ειτε mercedes ειτε bmw,ενα και το αυτο.Με δανεια αγοραζοντε τα παντα......μετα τι γινετε?
Einai kathara thema goustou.
Ego tha elega oti sta sport autokinhta kai sta mikra kivika yperexei h BMW alla otan milame gia limousines h Mercedes einai se allo planhth...
Παλιότερα η BMW υπερτερούσε από κάθε άποψη στα σπορτίφ μοντέλα (ποιος δε θυμάται τη σειρά Μ που και σήμερα είναι διαθέσιμη) αλλά και στα μοντέλα κάτω των 2.000 κ.εκ. και έδινε έτσι την ευκαιρία σε λιγότερο πλούσιους να αποκτήσουν το αμάξι με σήμα τη προπέλα. Εδώ όμως και κάποια χρόνια η MERCEDES, (με αποκορύφωμα την σειρά BLUE EFFICIENCY με την οποία κατέβηκε και αυτή στα 1600 κυβικά αλλά με 156 ΗΡ αντί των 120 της αντίστοιχης έκδοσης της BMW) κάλυψε τα όποια κενά της τόσο στη γκάμα των "φτηνών" όσο και των σπορ με τiς σειρές της BRABUS. Να μη ξεχνάμε επίσης ότι η SLK λανσαρε το στυλ του κουπέ - καμπριολέ που υιοθετήθηκε και από μάρκες χαμηλότερου κόστους. Τελικά μάλλον καταλήγουμε στη μάρκα με το αστέρι.
BMW dioti de xalaei pote kai foraei oti pio ekselhgmeno yparxei se kinitira kai systhma dieuthynshs ....milame gia poly skylia....san ta tzip ths ARO oi palioi prepei na ta thymountai..... ;-)
Προσωπικά BMW για οδήγηση,
Mercedes για πρακτικότητα. Λόγω του πρεστίζ όμως που έχουν στην Ελλάδα, τελικά καμία από τις δύο. Θα προτιμούσα κάτι πιο... low profile αν διέθετα τόσα χρήματα για αυτοκίνητο.
Το προηγούμενο αυτοκίνητό μου ηταν BMW (520).Τώρα οδηγώ μια Mercedes (S 320)....Καλές οι θεωρητικές προσεγγίσεις,όμως στην πράξη,αν οδηγήσεις μια Mercedes,η επιλογή φαντάζει προφανέστατη!
Mercedes xwris poly idiaiteri skepsi. Den einai mono thema anesis kai kalyteris kilisis, alla panw apo ola thema asfaleias , tomeas ston opoio pistevw oti i Mercedes tha einai panta ena vima -toulaxiston- mprosta. Kai mia kai sigrinete -metaforika- san Olympiakos / Panathinaikos , tote o Panathinaikos einai kathara Mercedes kai kinite me asfaleia stou evrwpaikous dromous.
Για τους πραγματικούς γνώστες της αυτοκίνησης, η BMW είναι μονόδρομος και δε μιλάμε μόνο για ιπποδυνάμεις και επιδόσεις. Είναι όλο το πακέτο οδήγησης.
Η Mercedes είναι για θύματα του marketing και ευκαιριακούς άρπαγες επίδειξης της κοινωνικής τους εικόνας. (ή τουλ. έτσι θέλουν να πιστεύουν)
APLA BMW... VEVAIA KAI OI DUO EINAI OI KORYFAIES AYTOKINITIVIOMHXANIES TOU PLANHTH, OSON AFORA TA AYTOKINITA MAZIKHS PARAGWGHS. ALLA H BMW EINAI BMW...!!!
PISTEYW PWS 8A EPERNA MIA BMW GIA TN SPORTIF POLYTELIA POU PROSFEREI KAI TN TEXNOLOGIA EXMHS POU DIA8ETEI!AYTO POU EXW NA PW EINAI PWS KAI OI DYO ETAIRIES EINAI KORIFEES KAI PWS AN TYXEI NA EPILEKSEI KANEIS MIA APO TIS 2 8A MEINEI YPEREYXARISTIMENOS!!!EYTYXHS KATOXOS BMW E46!!!
η ποιότητα της mercedes είναι εκτός συζητήσεως και αμφισβητήσεως.Ακόμα και ο κινητήρας,το τελευταίο κάστρο της bmw,αλώθηκε.Η c-180 ΒΕ στα 1600 cc δίνει 156hp με 30000 ευρώ,με κατανάλωση 1400αριού!Η bmw θα είναι μια ζωή ο φτωχός συγγενής.Δεν υπάρχει κανένα δίλημμα!
kinitires:bmw,ixos:bmw,poiotita kataskeuis:mercedes,anesi:mercedes.Ousiastika amesi sugrisi den uparxei.Dwste basi kai se audi p anebainei trela...
Φιλος κατοχος mercedes σε γνωστο ξενδοχειο οπου διεμενε ζητησε απο τον παρκαδορο το αυτοκινητο του,οπου του απαντησε ο ανωτερω: ποια απο ολες κυριε?εχει ηδη 17 στο παρκινγκ!Συμπερασμα: αυτοκινητα της σουπας!Αν θελεις να ξεχωρισεις υπαρχουν επιλογες οπως jaguar volvo lexus infiniti και μερικα ακομη.Δε μπορω να διανοηθω να αγορασω αυτοκινητο που υπαρχει σαν ΤΑΞΙ!εγγυση αντισκωριακη 30 χρονια κοινως οσο χαρεις τη συνταξη σου,σημα κατατεθεν για συνταξιουχους.Οσο για τους φανατικους μερσεντοβιους εδω μεσα τονιζω οτι βρηκε σχεδιαστικη γραμμη αποδεκτη για τα μοντελα της απο το 2000 και κινητηρες απλως να κινουνε το οχημα πλεον με υπετροφοδοτη.Στη βασικη εκδοση φαιβετε το αυτοκινητο αν ειναι ομορφο και οχι στη sport i exclusive.Οσο για θεματα ασφαλειας ας ενημερωθουνε πρωτα σωστα μια και το ABS το λανσαρε η βρετανικη jensen πρωτη!Να αγορασω ενα καμπριο η ισως ενα κουπε με το αστρο μπορει ναι αλλα τυπου σενταν κτλ προτιμω BMW η ΑUDI.
Ξεκολιστε στο οτι αμα ειστε 50 χρονων κ πανω μονο τοτε θα διαλεγατε Μercedes. Δλδ σας χαλαει μια c200 avagrande (με το αστερι μεσ στη μασκα) μια SLK, SL, CL, E-COUPE? αν ειναι δυνατον! μιλαμε για οτι πιο spor αυτοκινητο κυκλοφορει αυτον το καιρο!Μια φορα κ ενα καιρο εβγαζε παπουδιστικα αμαξια!
ta pragmata einai poli apla.an 8es aplos na metakinise perneis mia MERCEDES.an 8es na odigeis kai na apolamvaneis tin ka8e eu8eia kai strofi pou vriskeis mprosta sou perneis BMW... osoi exoun odigisei autokinito kai twn dio etairiwn katalavenoun..
mercedes με κλοιστα ματια
Παιδια εγω εχω οδηγησει μονο μια BMW Compact(αναμεσα σ αυτες τις δυο εταιριες,αλλωστε ειμαι και μικρος ακομα 21),αλλα εχω βρεθει αρκετες φορες μεσα σε αυτοκινητα και των 2 εταιριων και η αληθεια ειναι οτι η αισθηση που σου δινει η Mercedes σαν επιβατης ειναι κορυφαια.Ειναι σαν να ταξιδευεις με Βoing(Mercedes) απο τη μια,και με Air-Bus(BMW) απο τη αλλη.Δε καταλαβαινεις ουτε στροφες ουτε λακουβες ουτε τπτ!!Βεβαια σαν play-car απο ακουω και πιστευω η BMW πρεπει να εχουν το πανω.Αλλωστε οι Mercedes δεν νομιζω να ασχολειτε και πολυ με αυτο το θεμα!Γι αυτο λοιπον νομιζω οτι το καλυτερο ειναι BMW στα 20-25 και μια Mercedes στα 35-40!
ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΔΥΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΥΡΟΥΣ.ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ,ΟΤΑΝ ΔΙΝΕΙΣ ΕΝΑ ΚΑΡΟ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙΣ;Η MERCEDES ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΤΟΥ ΑΚΡΙΒΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.ΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΟΜΩΣ ΟΤΑΝ ΟΠΟΥ ΠΑΣ,ΟΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΣΥΝΑΝΤΑΣ MERCEDES;ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΛΛΑ ΕΞΙΣΟΥ ΚΑΛΟ.ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗ BMW NAI ΣΕ ΕΝΑ VOLVO,ΝΑΙ ΣΕ ΜΙΑ C6...
Ωραια ερωτηση αλλα η απαντηση δεν ειναι ευκολη γιατι μιλαμε για δυο πολυ μεγαλες εταιρειες. Παντως εγω θα επελεγα BMW λογω σπορ οδηγησης. Αν ηθελα κατι πιο κυριλε θα επαιρνα MERCEDES και φυσικα μετα τα 45 μου χρονια. Εκτος αν μπορουσα τωρα να παρω μια SLR αλλα ειναι λιγο ακριβη!!!!!!
ΤΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΑΣΧΗΜΟΜΟΥΡΕΣ BMW,ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ MERCEDES
ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΟΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΡΑΤΑΕΙ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟ ΠΟΛΛΗ ΒΑΣΙΚΟ ΣΤΟ ΟΔΗΓΗΜΑ.ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΙΑ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ (ΑΕΡΟΣΑΚΟΥΣ-ΑΒS) ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ(ΠΟΛ/ΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ 1983 Η 190).ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΩΒΗΛΑΙΟΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ ΕΝ ΕΤΕΙ 1886!!!ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Μ ΚΑΙ ΑΜG ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΝΗΣΥΧΟΥΣ............. ΚΟΦΤΕΡΑ ΤΙΜΟΝΙΑ 116-316-C180 ΓΙΑ ΠΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΑΛΟΓΑ? ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΑΓΓΕΛΙΔΗ ΜΕ 190Ε 2.3-16 ΜΕ ΜΑΜΑ ΒΑΣΕΙΣ ΕΛΑΤΗΡΙΩΝ-ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΧΩΡΙΣ ΡΑΨΙΜΟ ΜΟΝΟ ΜΕ ΡΟΛ-ΜΠΑΡ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ..................ΚΑΙ ΤΖΑΒΙΔΑ ΜΕ Μ3 ΚΛΠ...............
πιστευω πωσ οι BMW υπερεχουν στις περισσοτερεσ κατηγοριες.το πακετο Μ της BMW δεν μπορει να συγκριθει σε καμια των περιπτεωσεων με οποιαδηποτε mercedes....
Eisai 60 kai pano?????Pare Mercedes....Allios den aksizei...Pote tha to katalavete????
Δεν θα αγοραζα ποτε mercedes λογω ηλικιας μοθ (28) αλλα σιγουρα θα σκεφτομουν πολυ για την αγορα μιας bmw με ενναλακτικη την audi.Mercedes θα αγοραζα αν ημουν συνταξιουχος,μου αρεζε η πολυτελεια και ισως το απωθημενου το να ειμαι κατοχος ενος αστρου.Η bmw παλι φανταζει πιο sport και λογικα πιο νεανικη,με καλυτερους κινητηρες και υπεροχο feeling στο δρομο.Βεβαια αν ρωτησεις στην ευρωπη bmw η mercedes ισως απογοητευτεις.Σε γερμανια και ολλανδια οπου ταξιδεψα προσφατα δεν χαιρουν και ιδιαιτερης προτιμησης ακουγοντας τα εξης: mercedes συνηθως οδηγουνε τουρκοι και μεταναστες απο βαλκανια,bmw κυριως εμποροι ναρκωτικων και οτι εχει σχεση με υποκοσμο...... και συνηθως προτιμουντε για αιφνιδιους ελεγχους απο την εκει αστυνομια.Αν εχεις χρημα ικαι μπορεις να το συντηρησεις,ειτε mercedes ειτε bmw,ενα και το αυτο.Με δανεια αγοραζοντε τα παντα......μετα τι γινετε?
Einai kathara thema goustou. Ego tha elega oti sta sport autokinhta kai sta mikra kivika yperexei h BMW alla otan milame gia limousines h Mercedes einai se allo planhth...
Mercedes-Benz.Αν οδηγήσεις μια E-KLASSE απλά καταλαβαίνεις τι θέλει να πει ο ποιητής...
αν δεν οδηγησεις μια bmw δεν μπορεις να καταλαβεις τι σημαινει απολυτο μηχανημα οδηγησης...πολυ καλη η mercedes,ωραια αυτοκινητα,αλλα δεν ειναι bmw.
Παλιότερα η BMW υπερτερούσε από κάθε άποψη στα σπορτίφ μοντέλα (ποιος δε θυμάται τη σειρά Μ που και σήμερα είναι διαθέσιμη) αλλά και στα μοντέλα κάτω των 2.000 κ.εκ. και έδινε έτσι την ευκαιρία σε λιγότερο πλούσιους να αποκτήσουν το αμάξι με σήμα τη προπέλα. Εδώ όμως και κάποια χρόνια η MERCEDES, (με αποκορύφωμα την σειρά BLUE EFFICIENCY με την οποία κατέβηκε και αυτή στα 1600 κυβικά αλλά με 156 ΗΡ αντί των 120 της αντίστοιχης έκδοσης της BMW) κάλυψε τα όποια κενά της τόσο στη γκάμα των "φτηνών" όσο και των σπορ με τiς σειρές της BRABUS. Να μη ξεχνάμε επίσης ότι η SLK λανσαρε το στυλ του κουπέ - καμπριολέ που υιοθετήθηκε και από μάρκες χαμηλότερου κόστους. Τελικά μάλλον καταλήγουμε στη μάρκα με το αστέρι.
Πάντα το Αστέρι λόγω ποιότητα κατασκευής, άνεσης και αξιοπιστίας.
BMW ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ
οσο το αιμα βραζει τοτε BMW KAI ΠΑΛΙ BMW...ΟΤΑΝ ΒΓΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΣΗΝΤΑΞΗ ...πρωτα ο θεος...τοτε θα παρω μερσεντες να κανω βολτα τα εγκονια...χαχα...
Σωστα ...αναμεσα στα δυο θα διαλεγα AUDI(μοτερ-ποιοτητα)
BMW=TEXNOLOGIA EXMHS!!!SEIRA M!!!KA8E XRONO BRAVEVONTAI OI KINITIRES THS!!!APO POIOTITA KORIFH!!!SPOR KAI ANESH AKSALOU DN PANE MAZI....O KA8ENAS KANEI TIS EPILOGES TOU....EXARISTW!
BMW dioti de xalaei pote kai foraei oti pio ekselhgmeno yparxei se kinitira kai systhma dieuthynshs ....milame gia poly skylia....san ta tzip ths ARO oi palioi prepei na ta thymountai..... ;-)
Ο πιό ευχάριστος πονοκέφαλος που θα είχα ποτέ... Ανάλογα με τη κατάσταση αλλά θα έκλεινα πρός τις bmw, γιατί πολλά για μή άμμεσο τιμόνι κτλ...
Προσωπικά BMW για οδήγηση, Mercedes για πρακτικότητα. Λόγω του πρεστίζ όμως που έχουν στην Ελλάδα, τελικά καμία από τις δύο. Θα προτιμούσα κάτι πιο... low profile αν διέθετα τόσα χρήματα για αυτοκίνητο.
mercedes φυσικα και με διαφορα. Το αστερι ειναι παντα ψηλα.
Το προηγούμενο αυτοκίνητό μου ηταν BMW (520).Τώρα οδηγώ μια Mercedes (S 320)....Καλές οι θεωρητικές προσεγγίσεις,όμως στην πράξη,αν οδηγήσεις μια Mercedes,η επιλογή φαντάζει προφανέστατη!
Mercedes xwris poly idiaiteri skepsi. Den einai mono thema anesis kai kalyteris kilisis, alla panw apo ola thema asfaleias , tomeas ston opoio pistevw oti i Mercedes tha einai panta ena vima -toulaxiston- mprosta. Kai mia kai sigrinete -metaforika- san Olympiakos / Panathinaikos , tote o Panathinaikos einai kathara Mercedes kai kinite me asfaleia stou evrwpaikous dromous.
Για τους πραγματικούς γνώστες της αυτοκίνησης, η BMW είναι μονόδρομος και δε μιλάμε μόνο για ιπποδυνάμεις και επιδόσεις. Είναι όλο το πακέτο οδήγησης. Η Mercedes είναι για θύματα του marketing και ευκαιριακούς άρπαγες επίδειξης της κοινωνικής τους εικόνας. (ή τουλ. έτσι θέλουν να πιστεύουν)
APLA BMW... VEVAIA KAI OI DUO EINAI OI KORYFAIES AYTOKINITIVIOMHXANIES TOU PLANHTH, OSON AFORA TA AYTOKINITA MAZIKHS PARAGWGHS. ALLA H BMW EINAI BMW...!!!
PISTEYW PWS 8A EPERNA MIA BMW GIA TN SPORTIF POLYTELIA POU PROSFEREI KAI TN TEXNOLOGIA EXMHS POU DIA8ETEI!AYTO POU EXW NA PW EINAI PWS KAI OI DYO ETAIRIES EINAI KORIFEES KAI PWS AN TYXEI NA EPILEKSEI KANEIS MIA APO TIS 2 8A MEINEI YPEREYXARISTIMENOS!!!EYTYXHS KATOXOS BMW E46!!!
η ποιότητα της mercedes είναι εκτός συζητήσεως και αμφισβητήσεως.Ακόμα και ο κινητήρας,το τελευταίο κάστρο της bmw,αλώθηκε.Η c-180 ΒΕ στα 1600 cc δίνει 156hp με 30000 ευρώ,με κατανάλωση 1400αριού!Η bmw θα είναι μια ζωή ο φτωχός συγγενής.Δεν υπάρχει κανένα δίλημμα!
Ότι και να λένε τα στοιχεία, το αυτοκίνητο που τραβάει το βλέμα είναι η BMW και πάντα μιλάμε για τα σπορ αυτοκίνητα.
πολυ ωραιο το αρθρο σας αλλα πιστευω στην MERCEDES με κλειστα ματια
BMW = Design, ποιότητα, υλικά, κατασκευή Mercedes μόνο για C180 και SL