ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
<font color=green>Πράσινο</font color> φως για πετρελαιοκίνηση;

Πράσινο φως για πετρελαιοκίνηση;

(14/4/2010)

Σύμφωνα με δημοσιεύματα στο τύπο των τελευταίων ημερών, η κυβέρνηση δεν αποκλείεται πολύ σύντομα να επιτρέψει εκ νέου τα πετρελαιοκίνητα οχήματα στα μεγάλα αστικά κέντρα εξαιτίας πιέσεων που δέχεται από την ΕΕ αλλά και σε μια προσπάθεια να τονώσει την αγορά αυτοκινήτου.

autotriti team

Σύμφωνα με τις ανεπίσημες δηλώσεις κυβερνητικών στελεχών στον Τύπο, ένα από τα θέματα που απασχολούν σοβαρά την Πολιτεία στην παρούσα φάση είναι και η ενδεχόμενη άρση της απαγόρευσης κυκλοφορίας των πετρελαιοκίνητων οχημάτων στα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας όπως η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη.Το συγκεκριμένο μέτρο ελήφθη κατά την διάρκεια της δεκαετίας του 1990 όταν και οι –παλαιάς τεχνολογίας- κινητήρες diesel επιβάρυναν ιδιαίτερα την ατμόσφαιρα στα μεγάλα αστικά κέντρα όπως το λεκανοπέδιο της Αττικής.Έκτοτε φυσικά πολλά πράγματα έχουν αλλάξει και πλέον οι –νέας τεχνολογίας- πετρελαιοκινητήρες που όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν να επιδείξουν, καλύπτουν τις αυστηρότατες προδιαγραφές ρύπων των πρωτοκόλλων Euro 4 και Euro 5 και σε πολλές περιπτώσεις επιβαρύνουν την ατμόσφαιρα λιγότερο από τους –αντίστοιχου κυβισμού- βενζινοκινητήρες.Σύμφωνα με κύκλους της κυβέρνησης, στην παρούσα φάση η χώρα μας πιέζεται και από την ΕΕ προς την κατεύθυνση της άρσης της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης ενώ δεν είναι και αυτοί που υποστηρίζουν πως αν επιτραπεί η χρήση πετρελαιοκινητήρων σε πόλεις όπως η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη, θα λειτουργήσει και ως μια σημαντικότατη «τονωτική ένεση» στην αγορά αυτοκινήτου.Για πολλούς, μια σημαντική παράμετρος που έχει αποτελέσει τροχοπέδη στην άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης στις μεγάλες ελληνικές πόλεις είναι και τα διυλιστήρια. Συγκεκριμένα οι επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί σε αυτά για την παραγωγή διαφόρων τύπων αμόλυβδης βενζίνης, είναι πολύ μεγάλες καθώς τα περιθώρια κέρδους είναι υψηλά σε αντίθεση με το πετρέλαιο κίνησης.Παράλληλα πολλοί ήταν αυτοί που υποστήριζαν πως μέχρι και το πρόσφατο παρελθόν, το πετρέλαιο κίνησης που παράγονταν από τα ελληνικά διυλιστήρια ήταν μειωμένης ποιότητας και με υψηλή περιεκτικότητα σε θείο. Ωστόσο κύκλοι της αγοράς αναφέρουν πως αυτή η εικόνα δεν ισχύει πλέον καθώς το πετρέλαιο κίνησης που παράγεται στα ελληνικά διυλιστήρια είναι εφάμιλλης ποιότητες με αυτό άλλων ευρωπαϊκών χωρών ενώ χαρακτηριστικά αναφέρουν πως η περιεκτικότητα του σε θείο έχει μειωθεί από τα 350 ppm στα 10 ppm μέσα στην τελευταία 2ετία!Επιπλέον η άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης είναι ένα μέτρο που δεν κοστίζει τίποτα, αν εξαιρέσει βέβαια κανείς την διαφορά στα δημοσιονομικά έσοδα του κράτους λόγω των διαφορών στην φορολογία των διαφόρων τύπων καυσίμων. Από την άλλη μεριά οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις των οχημάτων που κυκλοφορούν στην παρούσα φάση ως βενζινοκίνητα και στην χώρα μας, έχουν κατά βάση αυξημένη τιμή λιανικής της τάξης των 2.000 ευρώ και άνω.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
ford
OPEL