Παρά τα χρόνια του, το Panda εξακολουθεί να βρίσκεται στην κορυφή των πωλήσεων στην κατηγορία του

Παρά τα χρόνια του, το Panda εξακολουθεί να βρίσκεται στην κορυφή των πωλήσεων στην κατηγορία του

Γιατί Panda με κλειστά μάτια και όχι VW Fox στα μίνι, αλλά Golf δαγκωτό και όχι Fiat Bravo στα μικρομεσαία;

(29/11/2010)

Τι μπορεί να είναι αυτό που αλλάζει τόσο πολύ από τη μία κατηγορία στην άλλη, που δύο μάρκες, παρότι ανταγωνίζονται με μοντέλα και στις δύο πλευρές, έχουν τόσο χαώδεις διαφορές; Τι στροφή 180 μοιρών είναι αυτή που κάνει η αγορά και τη μία γυρίζει πλάτη στον έναν, την άλλη στον άλλον; Εσείς τι κάνετε;

Panda ή Fox; Είναι ένα δίλλημα που δεν τέθηκε ποτέ. Και όμως, μιλάμε για δύο μεγάλους ευρωπαίους κατασκευαστές που προσφέρουν δύο μοντέλα στην ίδια κατηγορία. Δύο μοντέλα, που στις πωλήσεις , τα χωρίζει μια άβυσσος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το Panda και το Fox είναι περίπου συνομήλικα. Έχουν περίπου τις ίδιες τιμές, είναι και τα δύο 1,2 λίτρα (το Fox έχει και 1,4), και η βασική τους διαφορά είναι πως το Fiat είναι αποκλειστικά 5πορτό ενώ το Fox 3πορτο.
&&&& Σημαντική διαφορά, είναι όμως αυτή που κρύβεται πίσω από το γεγονός ότι το Panda πουλάει 86 φορές περισσότερο; Όλες τις πωλήσεις του Fox φέτος τις έκανε το Panda στο πρώτο τριήμερο του Ιανουαρίου!
Και μιλάμε για ένα Fiat απέναντι σε ένα VW. Δεν πρόκειται ούτε για κινέζικες μάρκες, ούτε για μικρότερους κατασκευαστές, ούτε με κάποιον με μικρή παράδοση στην ελληνική αγορά.

&&&& Και πάμε δύο κατηγορίες πιο πάνω. Στα μικρομεσαία. Οι μάρκες μένουν ίδιες, τα μοντέλα αλλάζουν, Golf και Bravo, και οι ρόλοι αντιστρέφονται. Η απόσταση στις πωλήσεις δεν είναι τόσο χαώδης, όμως η VW, παρότι έχει «κόψει» φόρα λόγω Astra και Auris, έχει πουλήσει 7πλάσιο αριθμό αυτοκινήτων από τη Fiat.
Όσα Bravo ταξινομήθηκαν μέχρι σήμερα το 2010, τα πούλησε η VW σε λιγότερο από δύο μήνες. Τόση διαφορά. Και μιλάμε για αυτοκίνητα που συγκρινόμενα κρίνονται στη λεπτομέρεια. Και τα δύο διαθέτουν σύγχρονους τούρμπο κινητήρες με 1,4 λίτρα και υψηλές αποδόσεις, μεγάλους χώρους, άριστη ποιότητα κατασκευής, ενώ τη μεγαλύτερη ποικιλία μοτέρ (1,2TSI) του Golf, το Bravo την αντιμετωπίζει με πολύ πιο όμορφη σχεδίαση και πολύ χαμηλότερες τιμές σε ολόκληρη τη γκάμα.
Πως δημιουργούνται λοιπόν αυτές οι διαφορές; Πως μπορεί δύο μάρκες που είναι η κάθε μία στην κορυφή μιας κατηγορίας, να αλλάζουν τόσο ακραία θέση από τα μίνι στα μικρομεσαία; Τι έχει η Fiat στα μίνι που δεν έχει καθόλου η VW, αλλά με τη σειρά της το έχει τόσο πολύ στα μικρομεσαία ενώ εκεί το χάνει η Fiat; Τι βλέπετε να αλλάζει σε εσάς όταν διαλέγετε αυτοκίνητο σε αυτές τις δύο κατηγορίες; Τι ανεβάζει μία τη μία και μία την άλλη; Τι λέτε;
NEO TRAFIC
moto