Ξεχωριστό design για το Soul
H Kia βάζει τα «γυαλιά» στους ευρωπαίους κατασκευαστές στον τομέα της σχεδίασης. Αυτό σημαίνει όμως περισσότερα ωραία αυτοκίνητα στη διάθεσή μας ή λιγότερα διαφορετικά;
(14/1/2011)
Κάποτε τα αυτοκίνητα των κατασκευαστών εκτός Ευρώπης έδειχναν αμέσως την προέλευσή τους. ¶λλα τα γούστα της Ασίας, άλλα της Αμερικής, και τα εκεί δεδομένα καθόριζαν μία σχεδίαση που ίσως και να ξένιζε κάποιους. Αυτά όμως τέλος.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το Optima στις ΗΠΑ, το Soul στην Ευρώπη, το Koup ως πρωτότυπο αλλά και τα πρώτα σχέδια του ερχόμενου Rio που αναμένεται στην έκθεση της Γενεύης είναι μόνο μερικά δείγματα της δουλειάς που γίνεται ώστε η Kia να αποσπά βραβεία που μέχρι σήμερα είχαμε συνηθίσει να κατακτά η Alfa Romeo.Αν όμως ένας κατασκευαστής σαν την Kia έχει γίνει τόσο έντονα ευρωπαίος, τόσο ώστε να σχεδιάζει, εξελίσσει και παράγει τα αυτοκίνητά του στην Ευρώπη, πόσο διαφέρει από μία μάρκα που είναι και στο όνομα «made in Europe»;
Την ίδια τακτική πριν την Kia έχουν ακολουθήσει και άλλοι κατασκευαστές. Η Toyota, η Nissan και η Honda κάνουν το ίδιο στις τελευταίες γενιές των αυτοκινήτων τους που είναι αυτό που λέμε «φτιαγμένα για την Ευρώπη». Αντίστοιχα φτιάχνουν αυτοκίνητα για την Αμερική στην Αμερική. Τι χωρίζει αυτούς τους κατασκευαστές από τους «ντόπιους»;
Τίποτα. Εφόσον τα γούστα της Ευρώπης έχουν αφομοιωθεί και κατασκευαστές από άλλες ηπείρους φτιάχνουν αυτοκίνητα που αρέσουν σε εμάς και όχι σε αγοραστές της εγχώριας αγοράς τους δε διαφέρουν σε τίποτα. Αυτό έχει τα καλά του, έχει και τα κακά του.
Το κακό είναι πως αν σε κάποιον άρεσε η διαφορετικότητα ή έβρισκε κάτι το «εξωτικό» σε κάποια μοντέλα ώστε να τα διαχωρίζει από τα «άλλα», τα «πολλά» με «ευρωπαικά» γονίδια, τώρα έχει λιγότερα να διαλέξει. Είναι όμως εμφανές πως είναι πλέον λίγα τα αυτοκίνητα που πωλούνται για παράδειγμα στην Ιαπωνία και εξίσου επιτυχημένα και στην Ευρώπη. Η Daihatsu ίσως να είναι η μόνη που τα καταφέρνει τόσο καλά. Και η Suzuki.
Η Toyota όμως βλέπει πως το «παγκόσμιο» Corolla δεν πάει τόσο καλά όσο πάει το Ευρωπαϊκό Auris στην Ευρώπη. Και έτσι προσαρμόζεται.
Το καλό από αυτή την ιστορία είναι πως έχουμε πολλά περισσότερα μοντέλα να διαλέξουμε που απευθύνονται ακριβώς στα γούστα μας, ή τουλάχιστον στα γούστα των πολλών. Και μάλιστα με τέτοιες προσπάθειες σαν αυτή της Kia έχουμε να διαλέξουμε από πολλά όμορφα αυτοκίνητα. Εσείς τι λέτε; Ο εξευρωπαϊσμός στη σχεδίαση των μη ευρωπαίων κατασκευαστών ωφελεί ή βλάπτει; Αυξάνεται η γκάμα ενδιαφερόντων αυτοκινήτων ή μειώνονται τα διαφορετικά; Τι μένει όμως τότε για να είναι μια μάρκα «γαλλική» ή «κορεάτικη» ή τέλος πάντων μιας κάποιας εθνικότητας; Σας ενοχλεί αυτό ή είναι μήπως καλύτερα; &&&&
Πιστεύω ότι οι προσπάθειες που έχει κάνει η εν λόγω εταιρία είναι εξαιρετικές. Κυρίως τα ceed και proceed μου αρέσουν πολύ όχι μόνο σχεδιαστικά αλλά και από θέμα εγγύησης τιμής. Νομίζω είναι μια καλή περίπτωση για δεύτερο αυτοκίνητο στην έκδοση των 1400 κυβικών από το να αγοράσει κανείς ένα πολύ ακριβό μικρό άλλης εταιρίας. Το soul ούτε εμένα μου αρέσει πάντως.
Ήμαρτον! Τι σύγκριση είναια αυτή;! Εντάξει η Kia έχει κάνει μεγάλα βήματα σε σχέση με το παρελθόν σχεδιαστικά, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με ιστορικές μάρκες που - όσο και εάν δεν αρέσει σε κάποιους - έχουν επενδύσει την ίδια τους την ύπαρξη στο να ξοδέψουν πολλά χρήματα για τη σχεδίαση των μοντέλων της (βλ. Alfa Romeo). Παρακαλώ, σε κάποια θέματα να υπάρχει και κάποιος σεβασμός...
Αν εξαιρέσεις το SOUL το οποίο δεν είναι σχεδιασμένο στην Ευρώπη, όλη η υπόλοιπη γκάμα της KIA είναι σχεδιασμένη εδώ, στην Ευρώπη. Και μάλιστα κατασκεύαζεται και στην Ευρώπη. Τώρα το ντιζάιν είναι καθαρά υποκειμενικό. Σε άλλους αρέσει η διαφορετικότητα σε άλλους όχι. Δεν θα κρίνουμε κανέναν. Αυτό όμως που ξέρω καλά είναι ότι οι άνθρωποι της ΚΙΑ κάνουνε πολύ καλά τη δουλεία τους. Και τα CEED-PROCEED και το VENGA και το SPORTAGE που κατασκεύαζονται στην Ευρώπη τα πηγαίνουν περίφημα. Και όσον αφορά την ποιότητα και όσον αφορά την αξιοπιστία. Αν εισαχθεί και το MAGENTIS είμαι σίγουρος ότι θα κάψει καρδίες. Παρ΄ όλα αυτά αξιζουν συγχαρητήρια στους Κορεάτες για την πολύ καλή δουλειά που κάνουνε σε όλους τους τομείς. Ήσυχη και αθόρυβη δουλεία χώρις να δίνουνε EXTRA λεφτά στο τμήμα του MARKETING αλλά να παλεύουνε καθαρά με την πραγματική αξία του οχήματος που πουλάνε. Ελπίζω να καταλαβαίνεται τη εννοώ..
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί εδώ μερικοί είναι κολλημένοι,οι κάτοχοι Γερμανικών κατηγορούν τα Ιαπωνικά και το αντίθετο οι κάτοχοι Ιαπωνικών τους κάτοχους Γερμανικών. Είχα κορεάτικο αυτοκίνητο και έβγαζε λιγότερες βλάβες σε σχέση με άλλες εταιρίες καταξιωμένες. ΌΛΑ επαναλαμβάνω ΌΛΑ τα οχήματα χαλάνε και βγάζουν βλάβες ανεξερέτως τιμής και εταιρίας, μην προσπαθείτε να μου αποδείξετε το αντίθετο επιδή είμαι παθόν με τις δήθεν επώνημες καταξιωμένες , όποιος αμφιβάλει ας πάει μία βόλτα στα συνεργεία να διαπιστώσει και μόνος του. Είναι καθαρά θέμα γούστου του καθενός για το τι θα αγοράσει,αρκεί να καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες του, εξερούνται αυτοί που αγοράζουν Κινέζικα οχήματα,επιδή ότι έχω αγοράσει Κινέζικο έχει χαλάσει προπολού. Οι Έλληνες δυστηχώς αγοράζουν όχι αυτό που έχουν ανάγκη,αλλά αυτό που τους προτείνουν οι φίλοι τους, άσχετα εάν οι φίλοι τους δεν το έχουν δοκιμάσει ποτέ. Αγοράζω σύμφωνα με τις ανάγκες του σήμερα ποτέ δεν κόλησα σε μόνο μία εταιρία άυριο πάντα θα έρθει κάτι καλύτερο σε οποιαδήποτε εταιρία, είχα κορεάτικο,γερμανικό και τώρα ιαπωνικό. Δοκιμάστε τα όλα πρώτα και μετά να βγάζεται συμπέρασμα. Και τέλος, κάτι που δεν κάνει και δεν αρέσει σε εσένα,δεν σημένει ότι δεν κάνει και δεν αρέσει σε εμένα, ζήτω η ποικιλία και η διαφορετικότητα .
Οι γιαπωνεζοι κανουν τα αμαξια σαν την μουρη τους. Καλυτερα να παρει κανεις κινεζικο η κορεατικο αυτοκινητο απο γιαπωνεζομουρικο. Αντιγραφες εκαναν παντα και ξαφνικα λεει εχουν καλα αυτοκινητα. Σιγα τα λαχανα.
helde... (17/1/2011, 14:33) μας εκανες και γελασαμε. 11λιτρα δεν καιει ουτε το GTI. ειναι κατι παρπανω απο προφανες πως απλα θα ηθελες να ειχες golf. ειναι ξεκαθαρο πως λες ψεματα και απορω με την λογικη σου να μπεις στην διαδικασια να γραφεις οτι σου κατεβει. τοσο κομπλεξ πια;;;;;
ειμαι και εγω απο αυτους που την "πατησαν" και πηρα ενα (κατασκευασμενο στην Ιαπωνια) corolla. Πραγματι τωρα βλεπω με ζηλια τα ευρωπαικα και ειδικα τα golf. Με πατανε στα φαναρια και στην εθνικη, βενζιναδικα βλεπουν σπανια, σαλονι εχουν καλυτερο και απο το Μαξιμου, συνεργειο δεν ξερουν καν τι ειναι... κΑφου ικανοποιησα τον εγωισμο των παμπολλων αναγνωστων (να μου επιτρεψετε να κρινω ως ελαφρα φιλοευρωπαικο το site οπως και το εντυπο) να σημειωσω μονο πως σε ενα θεμα που αφορα την ΚΙΑ, επιτρεπεται οι γνωστοι αγνωστοι να λοιδωρουν την ταδε εταιρεια και να θεοποιουν την αγαπημενη τους...αληθεια ποσες μετοχες εχετε ρε παιδια?ή για να γινω πιο εμπαθης, που ειναι το συνεργειο σας?
Δεν υπάρχει για μένα ευρωπαϊκός σχεδιασμός ,η Ιαπωνικός η Κορεάτικος η Κινέζικος, αλλά εταιρείες που ανάλογα τον όγκο πωλήσεων σε διάφορες χώρες προσαρμόζουν το ντιζάιν. Είναι αφελής όποιος πιστεύει ότι ένας Κορεατης δεν μπορεί να σχεδίασή ένα προϊών με ευρωπαϊκό( πόσες χώρες είναι στον ευρωπαϊκό χάρτη?) ντιζάιν η το αντίστροφο, ακόμη και αν έχει το σχεδιαστήριο στην Κένυα . Κάθε σχήμα έχει το δικό του αντίκτυπο σε κάθε κατηγορία ακόμη και το χρώμα, αλλιώς όλοι θα φορούσαμε τα ίδια ρούχα. Σίγουρα όμως θα πρέπει να επιβραβεύονται οι τολμηροί και όχι κάποιοι συντηρητικοί (14 χρόνια ίδιο ??? ). ΤΖΙΣ
μακρια απο καθε τι μη ευρωπαικο. ολοι πλεον ξερουμε γιατα κολημενα γκαζια της toyota, τα μεγαλα προβληματα αξιοπιστιας σε ολα τα ιαπωνεζικα-ασιατικα αμαξια. φυσικα το κια ειναι πολυ κατωτερο σε σχεση με το VW
ΕΙΧΑ ΕΝΑ KIA PRO-CEED,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΔΩΣΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΛΟΓΟ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ.ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ,ΕΦΑΜΙΛΟ ΚΑΘΑΡΑ ΦΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΑΝ ΟΧΙ ΚΑΛΥΤΕΡΩ,ΚΑΙ ΣΤΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΑ,ΚΑΝΑΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ!!!!!!!!!! ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ,ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ. ΠΗΡΑ ΕΝΑ GOLF 1,4 TSI ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ,ΚΑΙ ΔΥΣΤΙΧΩΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ( ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΩΝ,11 ΛΙΤΡΑ ΣΤΑ 100 ΧΛΜ!). ΤΩΡΑ ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΝΙΔΕΟ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΩ:(
Μάλλον οι Κορεάτες χρειάζονται γυαλιά να δουν καλύτερα το ds4, astra, giulietta, 500, scirocco, 208, megane, fiesta, κτλ εσωτερικά και εξωτερικά καθώς και τεχνολογικά.
Συμφωνώ με τον φύλλο sotos για το Soul - καταψύκτης. Και μοιάζει με το FIAT Panda. Το Pro-ceed, "τρώγεται" για κολοβό, ενώ η πλαϊνή φωτο του Magentis (στις τιμές του autotriti), δέν δείχνει και άσχημη. ¶ν θυμάμαι καλά το νέο Magentis είναι καλούτσικο.
ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΓΟΡΑ ΟΠΩΣ Η ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ, ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΕΙΣ ΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΟΥ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΑΝΑΛΟΓΑ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΡΕΑΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΦΕΡΕΙ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΕΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ. ΣΕ ΕΝΑ ΒΑΘΜΟ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΟΤΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΠΟΔΕΚΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΓΟΥΣΤΑ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΔΡΟΜΟ ΑΚΟΜΗ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΟΠΩΣ ΙΤΑΛΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΩ ΚΟΡΥΦΗ ΣΤΟ STYLING, ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΓΑΛΛΟΥΣ. ΚΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΚΟΜΨΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΜΙΑ ΕΝΝΟΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΟΙ ΑΣΙΑΤΕΣ . ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΤΕ ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ SOUL ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ ΚΑΤΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ, ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΚΑΚΑΣΧΗΜΟ ΕΙΝΑΙ. ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΑΚΟΜΗ, ΑΛΛΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΓΩ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟ. ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΙΣΩΣ ΣΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΕΡΕΘΙΣΜΑ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΟΥΝ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΑΙΟ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΑΠΟΔΕΚΤΟ.
Εχει την πιο ολοκληρωμενη σειρα στα μοντελα της.Η ομορφια ειναι υποκειμενικη σε ολα τα οχηματα,το ιδιο και εδω.Αναπτυξη στο μετα την πωληση.Εχει ενα βασικο προσον,τιμιο οχημα σε αυτα που πληρωνεις και αγοραζεις,δεν ξεχναμε το οτι δινεις παιρνεις,αξιοπιστια.Τωρα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα.
ξεχασατε και τον πράγοντα κόστος. Και επιμένω οτι η ευρώπη έχει ξεφυγει σε τιμές. δεν ειναι δυνατό να ζητας 20-25 χιλιαρικα για ενα καλοσχεδιασμενο αμαξι. ξεχασαμε τα πρωτα golf gti? τα τουρμπατα uno και punto? τα rallye και saxo? τα alfa romeo 33 imola? ε καλα να παθουν λοιπον οι ευρωπαιοι. Γιατι να μη δωσει ο νεαρός 12 χιλιαρικα να παρει pro_ceed?
η κια εχει ξεπερασει την τογιοτα και την νισνα. αυτο ειναι αληθεια. αλλα σε σχεση με τους γερμανους ειναι 20 χρονια πισω. ενταξει οποιος προτημουσε ιαπωνα, τωρα αφηνει την τογιοτα και αγοραζει και και ειναι λογικο, αλλα οσοι επιλεγουν ποιοτητα, επιλεγουν γερμανια
Ωραία μιλάμε για όμορφα αυτοκίνητα με ωραία σχεδίαση και στην εικόνα έχουμε το Soul... Ρε παιδιά πονάνε τα μάτια μας...
Συμφωνώ με τον sotos. Νομίζω ότι το παράδειγμα της ΚΙΑ είναι ατυχές. Μπορεί να έχει γίνει μια αξιόλογη εταιρεία αλλά στη σχεδίαση πάσχει ακόμη. Νομίζω επίσης ότι και τα παραδείγματα των Nissan και Toyota, που αναφέρονται στο κείμενο, είναι εξίσου ατυχή. Δεν ξέρω αν το Auris της Toyota ή οποιοδήποτε μοντέλο της Nissan έχει σχεδιαστεί από Ευρωπαίους για Ευρωπαίους, αλλά πιο άσχημα -και λιγότερο «ευρωπαϊκά»- αυτοκίνητα από αυτά έχω χρόνια να δω. Αν πάντως υπάρξει κάποια στιγμή εξευρωπαϊσμός στη σχεδίαση των εταιρειών αυτών, νομίζω ότι μόνο θετικό μπορεί να είναι, ώστε να τα αγοράζουμε και για την εμφάνισή τους εκτός των άλλων προσόντων τους. Αν και, προσωπικά μιλώντας, βλέπω πλέον και τους Ευρωπαίους κατασκευαστές να ασχημίζουν τα μοντέλα τους.
Το soul σχεδιαστικά είναι επιεικώς απαράδεκτο, χειρότερο και από το nissan tiida, καλύτερα με τα πόδια παρά να βγείς βόλτα με αυτό το αίσχος.
Πες τα ρε sotos, πες τα να πούμε. Πραγματικά απορώ που αυτότο κουτί έχει κερδίσει τόσους διαγωνισμούς σχεδίασης. Και να λεγες ότι είναι πρωτότυπο. Έχουν ένα σωρό άλλα αυτοκίνητα με ίδια σχεδίαση που με κάνει και απορώ για την αξιοπιστία τέτοιων διαγωνισμών - βραβείων. Γενικά το Soul μαζί με το Nissan Juke και κάποια ακόμα είναι τα πιο κακόγουστα αυτοκίνητα. Σαν κακόγουστα ανέκδοτα.
ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟ CEED ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ? ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 40 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΤΕΛΕΙΑ. Η ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΤΟΥ PRO EINAI Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ. ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΟ.
sotos...ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ KIA ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΠΩΣ ΕΝΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΕ ΤΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΓΚΟΜΕΝΟΜΑΖΕΥΤΙΚΟ PROCEED ΠΟΥ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΛΕΥΚΟ ΜΕ 17ΑΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΠΟΤΕ, ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΕΣ...ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΕΙ...ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΠΟΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ??? ANYWAY,ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Η KIA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΣΕ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΙΝ 20 ΧΡΟΝΙΑ...ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Η VW 7ΕΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ??? ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ!!!!! ΑΣ ΜΑΘΕΙ ΟΜΩΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΑΒΑΡΗΣ ΝΑ ΦΕΡΝΕΙ ΚΙ ΑΛΛΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ,ΟΠΩΣ ΤΟ KOUP,ΤΟ 4ΘΥΡΟ CERATO,KAI TO ΙΧ35,ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΤΡΕΛΑ KAI NA ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΜΟΝΤΕΛΑ ΟΠΩΣ ΤΟ PICANTO ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΠΑΤΩΝΕΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ...
Ως κάτοχος Kia Ceed είμαι βασικά ευχαριστημένος, χωρίς όμως να επαληθεύονται κάποιες διθυραμβικές κριτικές του ειδικού τύπου που έγραφε για ποιότητα εφάμιλλη Golf κλπ. Εντάξει από αξιοπιστία καλά τα πάει, αλλά δεν τρελλαινόμαστε κιόλας από ποιότητα και συναρμολόγηση γερμανικού επιπέδου. όχι ότι δεν έχω και παράπονα. Για παράδειγμα δεν υπάρχουν aftermarket αμορτισέρ ενώ τα εργοστασιακά είναι για τα μπάζα. Επίσης η επάρκεια ανταλλακτικών πάσχει. Νομίζω ότι αν η εταιρία επιμείνει σε μια πενταετία θα έχει πάει καλύτερα, αν δώσει σημασία και στο aftersales που παραμένει απωανατολικό της παλιάς εποχής.
Ανοίγω το αρθρο. Βλέπω το soul στην εικονιτσα και πατάω μεγέθυνση. Η εικόνα μεγαλώνει. Και γω αναρωτιέμαι. ΑΝ ο εξευρωπαισμος της σχεδιάσης των αυτοκινητων τα κάνει να φαίνονται σαν ΨΥΓΕΙΑ τότε μπράβο στους σχεδιαστές και σε εμας που τα αγοράζουμε.....γιατι αν βγάλεις τις ζαντούλες και τα ομορφα εμπρος φωτιστικά σώματα τι μένει? ένας καταψύκτης με παράθυρα και ρόδες...μα τι στο καλο...αυτοκινητα αγοράζουμε κάντε τα λιγο όμορφα...ας ξεχωρίζουμε απο την ομορφιά όχι απο την κακογουστιά....