ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
O ρόλος και η σημασία του ΕΣΟΑ

O ρόλος και η σημασία του ΕΣΟΑ

(4/2/2011)

Περίπου 6 μήνες έχουν περάσει, από τότε που ο υπουργός Μεταφορών ανήγγειλε τη δημιουργία του Εθνικού Συμβουλίου Οδικής Ασφάλειας. Σε ποιες ενέργειες όμως έχει προχωρήσει ο συγκεκριμένος φορέας και ποιος είναι ο σκοπός του; Στα ερωτήματα αυτά, απαντά η πρόεδρος του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας Πάνος Μυλωνάς, κα Βάσω Δανέλλη Μυλωνά.

autotriti team

Η πρόεδρος του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας Πάνος Μυλωνάς, κα Βάσω Δανέλλη Μυλωνά τονίζει: «Το Εθνικό Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας έχει στόχο να αποτελέσει ένα ευρύτερο όργανο δημόσιας διαβούλευσης για την οδική ασφάλεια. Στο Συμβούλιο συμμετέχουν εκπρόσωποι επιστημονικών και κοινωνικών φορέων που ευαισθητοποιούνται στα θέματα οδικής ασφάλειας, ειδικοί εμπειρογνώμονες, εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και όλοι λειτουργούμε συμβουλευτικά προς τους αρμόδιους φορείς.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Μέχρι σήμερα έχουνε γίνει 4 άτυπες συνεδριάσεις του Συμβουλίου. Το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» κατά τη διάρκεια αυτών των συνεδριάσεων έχει προβεί σε συγκεκριμένες εισηγήσεις- προτάσεις. Ενδεικτικά θα σας αναφέρω ότι στην 4η συνεδρίαση που είχε σαν θέμα την τροποποίηση - αναμόρφωση διατάξεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.), το Ινστιτούτο έκανε συγκεκριμένες επισημάνσεις για τροποποίηση 11 ήδη υπαρχόντων άρθρων του Κ.Ο.Κ. Μεταξύ άλλων, προτείναμε στους κυκλικούς κόμβους – πλατείες να ορισθεί ότι έχει προτεραιότητα ο κινούμενος επί του κόμβου, όπως ορίζεται σε όλες τις χώρες της Ευρώπης, και όχι ο εισερχόμενος διότι διαπιστώθηκαν συμβάντα με οδηγούς που προέρχονται από χώρες του εξωτερικού. Επιπλέον, κάναμε προτάσεις για ελλείψεις του Κ.Ο.Κ. προκειμένου να εξετασθούν και να ενταχθούν στους ήδη υπάρχοντες κανονισμούς, όπως π.χ. επιβολή χρήσης ζώνης ασφαλείας για όλους τους οδηγούς και επιβάτες ανεξαιρέτως (περιπολικά Αστυνομίας, ταξί, λεωφορεία κλπ)».