
Ηλεκτρικά micro cars: Λύση ή καλύτερα με ποδήλατο;
|
Η τετρακίνηση ήταν βασικό συστατικό για αρκετά SUV τις περασμένες δεκαετίες, ωστόσο το αυξημένο κόστος αγοράς και συντήρησης, και η τάση που έφερε τα οχήματα ελεύθερου χρόνου πιο κοντά στο στιλ των επιβατικών (π.χ. σκεφτείτε πως ήταν τα τζιπάκια των 90΄s και πως είναι σήμερα) έκαναν την Peugeot να αλλάξει σελίδα λανσάροντας το σύστημα Advanced Grip Control. Αντλώντας τεχνολογία και τεχνογνωσία από την Bosch, εξέλιξε ένα καινοτόμο σύστημα που κοστίζει λίγα χρήματα για τον τελικό αγοραστή, σε σχέση με τις δύο-τρεις χιλιάδες έξτρα ενός τετρακίνητου, και εφοδιάσε την γκάμα της με αυτό.
Χωρίς να θεωρείται off road animal, το 3008 με Active Grip Control θα κινηθεί με άνεση σε εκτός δρόμου πατημένες διαδρομές και αντίθετα με τα περισσότερα ανταγωνιστικά μοντέλα της κατηγορίας του, δεν θα δείξει να «υποφέρει».
Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Ο περιστροφικός διακόπτης του Active Grip Control από τον οποίο μπορεί να επιλέξει ο οδηγός ένα από τα πέντε προγράμματα λειτουργίας.
Το μικρό SUV της Peugeot, που είναι και «πρωταθλητής» των πωλήσεων στην κατηγορία του στη χώρα μας, εφοδιάζεται με το προηγμένο σύστημα Active Grip Control και έχει διευρυμένες ικανότητες εκτός δρόμου τηρουμένων των αναλογιών πάντα.
Για παράδειγμα στο προφίλ «Sand» λειτουργούν οι δύο κινητήριοι τροχοί συγχρονισμένα για να ξεκολλήσει το αυτοκίνητο από την άμμο. Στο «Snow», για τα χιόνια, ο τροχός που έχει χάσει την πρόσφυση, σχεδόν σταματάει για να μεταδοθεί περισσότερη ροπή στον άλλον τροχό που πατάει καλύτερα χωρίς να σπινάρει. Σημαντικό είναι να αναφερθεί πως στο Advanced Grip Control αλληλεπιδρά και με το σύστημα ελέγχου της κατάβασης (Hill Assist Descent Control).
Το Advanced Grip Control έβγαλε το Peugeot 3008 ασπροπρόσωπο στο Mega Test με 10 C-SUV στα χιόνια και τη λάσπη.
Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Σχολιάστε |
» | Δοκιμή: Peugeot 308 βενζίνης με 130 PS |
» | Χώρος για τα πόδια - τα χειρότερα μικρά αυτοκίνητα |
» | AutoΤρίτη Test Center: Πόσο καλό είναι στ' αλήθεια το Ford Puma; |