
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
O fun to drive θα επιλέξει την Alfa Romeo Giulietta.
Τι επιλέγουν οι τρεις οδηγοί του AutoΤρίτη
200.863 Επισκέψεις στο άρθρο (10/5/2018)
Alfa Romeo Giulietta

- Χώροι στο πίσω κάθισμα, άνεση ανάρτησης
Renault Megane
+ Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, άνεση ανάρτησης, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, χώρος αποσκευών, τιμή
- Ορατότητα, χώροι σε σχέση με τον ανταγωνισμό, εργονομία που απαιτεί εξοικείωση
DS4
+ Εμφάνιση, ποιότητα, υψηλή θέση οδήγησης, απόδοση φρένων, εξοπλισμός
- Πρακτικότητα πίσω θυρών, αίσθηση και διάμετρος τιμονιού
O fun to drive θα επιλέξει την Alfa Romeo Giulietta, η οποία ξεχωρίζει τόσο για την σπορ αίσθηση όσο και την πιο σπορ τελικά συμπεριφορά της. Το σύστημα παραμετροποίησης της οδήγησης D.N.A έρχεται να συμπληρώσει την πληρότητά της ως προς την οδική της συμπεριφορά, με το Megane να διαθέτει αντίστοιχο σύστημα στις κορυφαίες του εξοπλιστικά εκδόσεις.
O value for money θα επιλέξει το DS4 γιατί το όλο πακέτο δείχνει πιο premium από τα υπόλοιπα χωρίς όμως το κόστος του να είναι πιο αυξημένο. Ο εξοπλισμός του είναι πολύ καλός, ενισχύοντας την εικόνα του σε αυτό τον τομέα.
O tech freak θα διαλέξει το Renault Megane στην επόμενη της βασικής του έκδοσης (με κόστος επιπλέον 500 ευρώ). Σε αυτή θα βρει την εντυπωσιακή οθόνη αφής του συστήματος R-Link, με μεγάλες δυνατότητες συνδεσιμότητας που προσδίδει και αισθητικά έναν ξεχωριστό high tech αέρα στην καμπίνα.

O tech freak θα διαλέξει το Renault Megane.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
+ Εμφάνιση, σχεδίαση εσωτερικού-ποιότητα, απόδοση κινητήρα-επιδόσεις, οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, φρένα- Χώροι στο πίσω κάθισμα, άνεση ανάρτησης
Renault Megane
+ Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, άνεση ανάρτησης, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, χώρος αποσκευών, τιμή
- Ορατότητα, χώροι σε σχέση με τον ανταγωνισμό, εργονομία που απαιτεί εξοικείωση
DS4
+ Εμφάνιση, ποιότητα, υψηλή θέση οδήγησης, απόδοση φρένων, εξοπλισμός
- Πρακτικότητα πίσω θυρών, αίσθηση και διάμετρος τιμονιού
O fun to drive θα επιλέξει την Alfa Romeo Giulietta, η οποία ξεχωρίζει τόσο για την σπορ αίσθηση όσο και την πιο σπορ τελικά συμπεριφορά της. Το σύστημα παραμετροποίησης της οδήγησης D.N.A έρχεται να συμπληρώσει την πληρότητά της ως προς την οδική της συμπεριφορά, με το Megane να διαθέτει αντίστοιχο σύστημα στις κορυφαίες του εξοπλιστικά εκδόσεις.
O value for money θα επιλέξει το DS4 γιατί το όλο πακέτο δείχνει πιο premium από τα υπόλοιπα χωρίς όμως το κόστος του να είναι πιο αυξημένο. Ο εξοπλισμός του είναι πολύ καλός, ενισχύοντας την εικόνα του σε αυτό τον τομέα.
O tech freak θα διαλέξει το Renault Megane στην επόμενη της βασικής του έκδοσης (με κόστος επιπλέον 500 ευρώ). Σε αυτή θα βρει την εντυπωσιακή οθόνη αφής του συστήματος R-Link, με μεγάλες δυνατότητες συνδεσιμότητας που προσδίδει και αισθητικά έναν ξεχωριστό high tech αέρα στην καμπίνα.
κατηγορούν τη Τζιουλεττα πως είναι πολλά χρόνια στην παραγωγή και είναι προχυμένη και ξεπερασμένη..αλήθεια ποια νεα μοντέλα μπορούν να συγκριθούν μαζί της..με τους ημιάκαμπτους; Γιατί το Γκολφ η το Μεγκαν ή το Α3 ή το Μπέμπα1..πόσο πιο σύγχρονα είναι , και σε ποιο τομέα είναι πιο σύγχρονα;ΔΕν ξέρω μονο για το σιβικ ..αλλά εμένα δεν μου αρέσει , πολύ cyber….Μπράβο στην τζιουλεττα, αγοράζεις το καλύτερο αυτοκίνητο με 18 χιλιάρικα και καμαρώνεις ευχαριστημένος... άλλωστε εχει και τις πιο πολλές σε αριθμό αυτοκινήτων πωλήσεις...
πολυ καλα αυτοκινητα και τα 3..σπορ , ομορφα , ωραια , απολαυστικη οδηγηση (η guiliata κορυφαια για την κατηγορια)...πραγματικο δηλημα για εναν που γουσταρει την οδηγηση και γενικα τα αυτοκινητα
Ε καλά δαγκωτό megane κορυφαίο.
θα πώ τη θετική γνωμη μου και το i30 φαστ μπακ της Χιουνται, αλλα όχι με το τρικυλιδρο μοτερ; και με την τελευταια εκδοση εξοπλισμού, με το 4κυλινδρο κοστιζει πανω από 22,5 χιλιαρικα..μάλλον ακριβό