
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Πιο σπορτίφ σχεδιαστικά και στο εσωτερικό της είναι η Giulietta. Η ποιότητα των υλικών είναι καλή αν και θα θέλαμε καλύτερα πλαστικά στο κάτω μέρος του ταμπλό.
Εσωτερικό: Πιο πολυτελές το DS4, σπορ η Giulietta και high-tech το Megane
200.844 Επισκέψεις στο άρθρο (10/5/2018)
Στο εσωτερικό των τριών αυτοκινήτων η εικόνα είναι σύγχρονη και καλαίσθητη με το καθένα να διαθέτει το δικό του ξεχωριστό ύφος. Το DS4 προβάλλει και εδώ το πιο πολυτελές του προφίλ μέσω του φινιρίσματός του, ενώ η διαφορετικότητα έναντι του θαλάμου του Citroen C4 στο οποίο βασίζεται εκφράζεται μέσω της επιλογής καλύτερων επενδύσεων στο ταμπλό, στο εσωτερικό των θυρών και στο σαλόνι καθώς και από το έξτρα χρώμιο στους αεραγωγούς, τον πίνακα οργάνων, τα πλαϊνά των θυρών, αλλά και τον επιλογέα ταχυτήτων. Παράλληλα διαθέτει και κάποια σπορ στοιχεία, ενώ η μεγάλη οθόνη αφής 7 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων του χαρίζει και τον απαραίτητο high-tech αέρα.

Στο εσωτερικό του Megane τις εντυπώσεις κερδίζει η μεγάλη οθόνη του συστήματος R-Link. Ο διάκοσμος είναι ευχάριστος και η ποιότητα κατασκευής πολύ καλή.
Η Giulietta από την άλλη εστιάζει περισσότερο στον σπορ χαρακτήρα που διαθέτει ούτως ή άλλος. Η ανανέωση έφερε νέες μαύρες επενδύσεις στο ταμπλό, διαφορετικά υφάσματα για τα καθίσματα, αλλά και αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων Connect Live. Μπροστά από τον οδηγό, ο πίνακας οργάνων έχει πλέον λευκό φωτισμό αντί του παραδοσιακού κόκκινου της Alfa, ενώ και το έγχρωμο σήμα της Alfa Romeo, έχει αντικατασταθεί από το νέο μεταλλικό, ασημί λογότυπο.
Στο εσωτερικό του Megane τώρα, αυτό που αντικρίζεις ανοίγοντας την πόρτα του οδηγού είναι ένας σχεδιασμός χωρίς πολλές «φλυαρίες», αλλά με έντονο το high tech. Στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί η έγχρωμη οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων R-Link 2 (στην έκδοση Εxpression), η οποία θυμίζει tablet, ενώ στο κάτω μέρος της υπάρχουν τα χειριστήρια για τον κλιματισμό. Το όλο σύνολο είναι ωραίο στο μάτι, όμως εργονομικά το γεγονός ότι όλα τα κουμπιά είναι touch -μέχρι και αυτά για την ένταση του ηχοσυστήματος- απαιτεί κάποια εξοικείωση. Ποιοτικά και τα τρία μοντέλα χαρακτηρίζονται από τα υψηλά τους στάνταρ στον τομέα, με το αφρώδες υλικό στο ταμπλό του DS4 να είναι καλύτερο ποιοτικά, ενώ η συναρμολόγηση είναι ελαφρώς καλύτερη στο Megane.
κατηγορούν τη Τζιουλεττα πως είναι πολλά χρόνια στην παραγωγή και είναι προχυμένη και ξεπερασμένη..αλήθεια ποια νεα μοντέλα μπορούν να συγκριθούν μαζί της..με τους ημιάκαμπτους; Γιατί το Γκολφ η το Μεγκαν ή το Α3 ή το Μπέμπα1..πόσο πιο σύγχρονα είναι , και σε ποιο τομέα είναι πιο σύγχρονα;ΔΕν ξέρω μονο για το σιβικ ..αλλά εμένα δεν μου αρέσει , πολύ cyber….Μπράβο στην τζιουλεττα, αγοράζεις το καλύτερο αυτοκίνητο με 18 χιλιάρικα και καμαρώνεις ευχαριστημένος... άλλωστε εχει και τις πιο πολλές σε αριθμό αυτοκινήτων πωλήσεις...
πολυ καλα αυτοκινητα και τα 3..σπορ , ομορφα , ωραια , απολαυστικη οδηγηση (η guiliata κορυφαια για την κατηγορια)...πραγματικο δηλημα για εναν που γουσταρει την οδηγηση και γενικα τα αυτοκινητα
Ε καλά δαγκωτό megane κορυφαίο.
θα πώ τη θετική γνωμη μου και το i30 φαστ μπακ της Χιουνται, αλλα όχι με το τρικυλιδρο μοτερ; και με την τελευταια εκδοση εξοπλισμού, με το 4κυλινδρο κοστιζει πανω από 22,5 χιλιαρικα..μάλλον ακριβό