• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στο μικροσκόπιο του ΑutoΤρίτη μπαίνουν τρία φινετσάτης σχεδίασης μοντέλα: Alfa Romeo Giullieta, DS4 και Renault Megane. Δείτε τα αναλυτικά.

Alfa Romeo Giulietta VS DS4 VS Renault Megane

Διαβάστηκε από 12643 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/8/2017

Η Ιταλίδα Alfa Romeo Giulietta βρίσκει απέναντί της τα Renault Megane και DS4, δυο κομψά γαλλικά αυτοκίνητα. Και τα 3 «φοράνε» τους καλούς τους diesel κινητήρες και κυλούν τις ρόδες τους στην πασαρέλα του Auto Τρίτη σε μια επίδειξη μόδας υψηλής ραπτικής.

 
Τα τρία μοντέλα του συγκριτικού μας αποδεικνύουν ότι εκτός από την χάρη (αισθητική) έχουν και το χάρισμα, αφού το καθένα προβάλλει τον δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα. Και τα τρία αποτελούν μοντέλα που ξεφεύγουν από τα συμβατικά πλαίσια της μικρομεσαίας κατηγορίας. Τα δυνατά χαρτιά της Ιταλίδας Giulietta είναι η δυναμική της εμφάνιση (αν και αρκετά χρόνια στην αγορά) και το οδηγοκεντρικό της προφίλ, στοιχεία που αρκούν για να την διαφοροποιήσουν από τον ανταγωνισμό. Το σικάτο DS4 είναι και εκείνο ξεχωριστό αισθητικά προβάλλοντας σε υπέρμετρο βαθμό την εκλεπτυσμένη αισθητική και την πολυτέλεια, ενώ το κομψό και νεότερο όλων, Renault Megane έρχεται να βρεθεί κάπου ανάμεσα στα δύο σε όλους τους τομείς, συνδυάζοντας το ξεχωριστό αισθητικό προφίλ με την ευχάριστη οδική συμπεριφορά και την άνεση. Οι 3 ντίβες που συγκρίνουμε έχουν φυσικά αντίστοιχης απόδοσης μηχανικά σύνολα και παραπλήσιες τιμές, βάζοντας έτσι εν τέλει, φωτιά στην πασαρέλα. 
 
Εμφάνιση: Πιο δυναμική η Giulietta, πιο πολυτελές το DS4
Η εμφάνιση της Giulietta ανέκαθεν ήταν σημείο αναφοράς στην κατηγορία, με την στυλάτη Ιταλίδα να καθίσταται μετά τις αλλαγές ακόμα πιο ελκυστική και με τονισμένα τα σπορτίφ χαρακτηριστικά της. Το DS4 που και εκείνο είναι ανανεωμένο αισθητικά, φέρει νέο εμπρόσθιο τμήμα και καταφέρνει να δείχνει το εκλεπτυσμένο του προφίλ συνολικά με πολύ πιο έντονο τρόπο από το παρελθόν. Το Renault Megane είναι το νεότερο και αντίθετα με το παρελθόν του, το νέο δεν διαθέτει τόσο αμφιλεγόμενη αισθητική, προβάλλοντας ένα κομψό προφίλ. Είναι αρκετά δυναμικό και παράλληλα εκλεπτυσμένο, ενώ μέσω των ιδιαίτερων φωτιστικών σωμάτων του τόσο εμπρός όσο και πίσω, είναι αδύνατο να μην τραβήξει τα βλέμματα τις νυχτερινές ώρες, παραπέμποντας με την αισθητική του σε πολύ πιο «εξωτικές» κατασκευές.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • ΑΠΚ

    Είμαι κάτοχος Julietta 1,6 diesel εδώ και ένα έτος την οποία αγόρασα μεταχειρισμένη με μόλις 50.000 χλμ. πράγματι το αμάξι είναι οδηγοκεντρικό με εξαιρετικό στήσιμο στο δρόμο. Πάντως το μοτερ των 105 ίππων που έχει δεν είναι τόσο οικονομικό. Για να είμαστε ειλικρινείς υπολογίστε στο περίπου μια μέση κατανάλωση στο μεν ταξίδι γυρω στα 6 λίτρα ανα 100 χλμ και στη πόλη γύρω στα 7-8 λίτρα ανα 100 χλμ. Σε κάθε περίπτωση αυτά είναι λεπτομέρειες γιατι αν πήρες julietta για να κάνεις οικονομία καυσίμου απλά διάλεξες το λάθος αμάξι

      19
  • Γερμανοτρολιας ORIGINAL

    Εκτος απο τα ιαπωνικα να ξερετε οτι εχω και αντιπαθεια στα ιταλικα. Οσο για τα γαλλικα ουτε καν ασχολουμαι. Ειπαμε ο θεος ειναι γερμανος και ολα εν Γερμανια τα εποιησε!

      13
  • barboutogatos

    germanotsolia και μονο το γεγονος οτι συγκρινεις τον πετρελαιοκινητο κινητηρα της Giulietta με εναν βενζινοκινητηρα οι οποιοι δουλευουν και αποδιδουν την δυναμη τους σε εντελως διαφορετικο εύρος στροφων δειχνει ποσο ασχετος εισαι με την αυτοκινηση καθως τα diesel μοτερ εχουν βγαλει την δυναμη τους μεχρι τις 4000 στροφες το πολυ.

      10
  • kostis

    Έχω την giulietta diesel με τους 120hp εδώ και ένα χρόνο αυτό που έχω να πω είναι ότι μετά από κάποια test drive που είχα κάνει και για αυτά που ήθελα κατέληξα εκεί Οδηγία απόλαυση , Κατανάλωση χαμηλή , Φινέτσα ,γκαζάκι με πολύ καλή ροπή, στα αρνητικά κάποια πλαστικά εσωτερικά και οι χώροι εσωτερικά για οικογένεια δεν κάνει κατά τα αλλά πιστεύω ότι είναι τίμιο αμάξι τόσο χρηματικά όσο και σε αξιοπιστία καθώς έχει κάποια χρόνια στους δρόμους Γνώμη μου πριν αγοράσετε όποιο αμάξι κάντε test drive στα αυτοκίνητα που σας αρέσουν οπτικά χρηματικά και μετά καταλήξτε πιο θέλετε

      4
  • Ακης

    ο καλυτερος κινητηρας ειναι αναμφισβητητα της renault..απο κοντα και το ds...συνολικα το megane ξεφευγει ελαφρως απο την alfa...

      4
  • germanotrolias με Golf 86 ιππων με βρωμογκαζο

    Δε θελω να σας στεναχωρησω,αλλα η giulietta με τον 1.6 multijet 120 ειναι ΠΑ-ΝΑ-ΡΓΗ!!!Ενδεικτικα για να κανει το 0-160 km/h χρειαζεται 36 sec οταν η Octavia 1.0 115 ιππων θελει 29 sec!!! Εκτος αν η βασικη εκδοση της Octavia με το χιλιαρακι μοτερ ειναι και αυτη γρηγορη κατα εσας... Γρηγορη ειναι η giulietta 1.4 170 ιππων που κανει το 0-160 σε 20 sec δηλαδη σχεδον στον ΜΙΣΟ ΧΡΟΝΟ!!!

      1
  • barboutogatos

    @Tasos Θα σου ξαναπω οτι το Α4 δεν ειχε ποτέ διπλα ψαλιδια,οποιος σου το ειπε αυτο ειναι ασχετος.Διπλα ψαλιδια και Γερμανικο αμαξι ειναι δυο εννοιες που δεν συναντιουνται σχεδον ποτέ....Βλεπεις τα διπλά ψαλιδια ειναι μια διαταξη αναρτησης που ειναι η ακριβοτερη σε κοστος και κατι τετοιο μικραινει το ποσοστο κερδους των Γερμανων.....Εχουν βλεπεις τα site του ειδικου τυπου με το μερος τους που κανουν τα στραβα ματια και δεν το καυτηριζουν ποτε΄,οποτε κανουν αυτο που θελουν ανενοχλητοι.

      1
  • Tasos

    Barboutogate έχεις δίκιο το πρώτο επιβατικό αυτοκίνητο που εφαρμόστηκε το common rail είναι η 156.H Giullieta είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο αυτό είναι ξεκάθαρο και συν ότι είναι πανέμορφο αυτό το ξέρουν όλοι. Το Autotriti βέβαια κάνει λάθος σύγκριση,καθώς το Megane έπρεπε να συγκριθεί με τον 1.6 Dci ο οποίος έχει δείξει τα δόντια του πολλές φορές. Το κακό είναι ότι το αυτοκίνητο με τον συγκεκριμένο έχει 5000 ευρώ παραπάνω από την Alfa από την οποία δεν έχει κάτι πλέον να ζηλέψει εκτός από την τιμή γιατί και όμορφο είναι και στρίβει σαν γαλλικό που είναι και έχει ποιότητα καλύτερη από της Alfa.Η οποία βέβαια είναι και 8 χρόνια στην αγορά μην το ξεχνάμε.Ο 1.5 dci επίσης είναι τρομερά πετυχημένος(οι φήμες που έχουν ακουστείνγια τους ρύπους δεν αλλοιώνουν για μένα την αξία του) σαν κινητήρας και εντυπωσιακά αξιόπιστος αλλά για το megane εδώ δεν κάνει καθώς το αυτοκίνητο είναι βαρύ. Το DS4 είναι πίσω για μένα προσωπικά καθώς πέραν της πολυτέλειας δεν μπορεί να ξεχωρίσει πουθενά. (Επιπλέον να παραδεχτώ πως για το A4 είχες δίκιο!Σταμάτησε δυστυχώς να φοράει διπλά ψαλίδια και έχει ανάρτηση 5 συνδέσμων πράγμα που για μένα είναι πισωγύρισμα.)

      1
  • barboutogatos

    @ΑΠΚ το μοτερ που εχεις με τα 105 αλογα ειναι το προηγουμενο και εχει καταργηθει,το μοτερ που ειναι στο αυτοκινητο που δοκιμασαν στο αρθρο εινια με τα 120 αλογα το οποιο ειναι πιο οικονομικο σε καταναλωση. @Ακης το καλυτερο μοτερ ειναι της Alfa καθως η συνδιασμενες τεχνολογιες common rail και multijet τον πανε σε αλλο επιπεδο.....Το γεγονος οτι η mercedes διωκεται για τους κινητηρες της Renault λογω αυξημενων ρυπων αποδεικνιει οτι δεν ειναι και οτι καλυτερο......ως καλυτερους τους ανεδειξαν τα παπαγαλακια των Γερμανικων Site καθως η Mercedes θα τους φορουσε κατω απ το καπο της και διπλα στον Βασιλικό ποτιστηκε και η γλαστρα.....και μην ξεχνας οτι και οι κινητηρες της Renault εχουν τεχνολογια common rail ..........δηλαδη Ιταλικη τεχνολογια που πρωτοφορεσε η Alfa Romeo στην 156 .....και πετρελαιοκινητηρας χωρις common rail(ξαναλεω ιταλικη τεχνολογια) ΔΕΝ νοειται

      1
  • Γερμανοτρολιας ORIGINAL

    Φιλε μπαρμπουτογατε τσιμπησες αλλα βγαζει ματι οτι ειρωνευομαι τον γερμανοτρολια! ;)

     
  • barboutogatos

    @Γερμανοτρολιας ORIGINAL Με το να λες οτι αντιπαθεις τα ιταλικα αυτοκινητα αυτοματως καταλαβαινουμε οτι σε οτι γραφεις στερηται στοιχειωδους αντικειμενικοτητας .Οσο για τα Γαλλικα παρ οτι δεν μ αρεσουν ,αυτο δεν με εμποδιζει να πω οτι κατα καιρους εχουν βγαλει σε καποιες εποχες απο τα καλυτερα μπροστοκινητα και σαφως κατα πολυ ανωτερα των Γερμανικων.Οσο για την ατακα σου οτι ''ο θεος ειναι γερμανος και ολα εν Γερμανια τα εποιησε! '' Απλως θα σου πω οτι εχεις καψει φλατζα στον Εγκεφαλο σου!