• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε την ανανεωμένη Mercedes GLA 200 με τον turbo κινητήρα χωρητικότητας 1,6 λτ. και απόδοση 156 ίππων. Πως τα καταφέρνει στο δρόμο; Πόσο κοστίζει;

Ευχάριστη και ασφαλή συμπεριφορά προσφέρει η ανανεωμένη Mercedes GLA, χαρακτηριστικά που οφείλονται και στην πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.

Η ανάρτηση της GLA απορροφά επιτυχημένα τις περισσότερες ανωμαλίες του οδοστρώματος.

Eυχαριστούμε το κτήμα «Οινότρια Γη Κώστα Λαζαρίδη» στο Καπανδρίτι και τον κ. Χρήστο Φωτιάδη για τη βοήθεια στη φωτογράφηση.

Δοκιμή: Νέα αυτόματη Mercedes GLA 200

Διαβάστηκε από 30180 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/8/2017

Με τις κατάλληλες, αισθητικές κυρίως, επεμβάσεις η Mercedes GLA «ωριμάζει» σαν το καλό κρασί και ενισχύει τη θέση της στην αγορά των premium μικρομεσαίων crossover/SUV μοντέλων.

 
What is new
- Εμφάνιση
- Φινίρισμα και εξοπλισμός καμπίνας 
- 4Χ2 με 1,6 turbo 156 ίππων
- Αεροδυναμικός συντελεστής cd: 0,29
- 7G DCT αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 2.291 ευρώ
 
Πίσω στο 2014, η GLA σηματοδότησε την είσοδο της Mercedes στην κατηγορία των premium μικρομεσαίων crossover/SUV αποτελώντας την αντίστοιχη έκδοση της A-Class, στο πάτωμα και τα μηχανικά μέρη της οποίας και βασίστηκε. Σήμερα ήρθε ο καιρός για το απαραίτητο φρεσκάρισμα με σκοπό να τονιστεί η ήδη υψηλή ανταγωνιστικότητα του πετυχημένου crοssover της Mercedes. 
 
Ακόμη πιο GLA…μουρ!
Η φρεσκαρισμένη GLA μπορεί να έχει περιορισμένες αισθητικές αλλαγές, αλλά καταφέρνει να ξεχωρίσει αμέσως και κυρίως καταφέρνει να τονίσει τον glamour της χαρακτήρα, δείχνοντας πιο «ώριμη». Ξεχωριστό είναι το μπροστινό μέρος, όπου ο νέος προφυλακτήρας και η αντίστοιχη μάσκα κάνουν τη διαφορά παραπέμποντας στην μεγαλύτερη GLC. Nέας σχεδίασης και τεχνολογίας είναι οι προβολείς και τα LED ημέρας με τη συνολική εικόνα να είναι άκρως δυναμική και απόλυτα θελκτική. Στο πλάι δεν παρατηρούνται αλλαγές με τη μυώδη και δυναμική σχεδίαση να χαρίζει άλλον «αέρα» στην GLA. Oι σχεδιαστές της Mercedes έκαναν επεμβάσεις και στο πίσω προφυλακτήρα, αλλά και στα αντίστοιχα φώτα. Το σύγχρονο προφίλ της ανανεωμένης GLA τονίζεται με νέα σειρά ζαντών, αλλά και με την προσθήκη του χρώματος «canyon beige» στη σχετική γκάμα. Η νέα Mercedes GLA διατηρεί αυτούσιες τις βασικές της διαστάσεις, όπως και την κορυφαία αεροδυναμική της με το σχετικό συντελεστή στο Cd:0,29.
 
Κοστίζει 35.681 ευρώ
Η Mercedes GLA 200 με την προσθήκη του αυτόματο κιβωτίου διπλού συμπλέκτη της δοκιμής μας έχει κόστος 35.681 ευρώ, τιμή σχετικά αυξημένη σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Από την άλλη βέβαια, η λίστα του βασικού εξοπλισμού είναι πλήρης, αφού δεν λείπει τίποτα. Σημειώστε πάντως ότι χωρίς το αυτόματο κιβώτιο και με τον ίδιο, πολύ καλό εξοπλισμό, η τιμή της GLA 200 ορίζεται στα 33.390 ευρώ. Να σημειωθεί εδώ πως η νέα GLA συνεχίζει να προσφέρεται σε 3 εκδόσεις: Στάνταρ, AMG Line με χαμηλότερη κατά 15 χλστ. και πιο σφιχτή ανάρτηση, καθώς και off-road με ανάρτηση άνεσης και +30 χλστ. απόσταση από το έδαφος.

Eυχαριστούμε το κτήμα «Οινότρια Γη Κώστα Λαζαρίδη» στο Καπανδρίτι και τον κ. Χρήστο Φωτιάδη για τη βοήθεια στη φωτογράφηση.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Fair

    Jimeta den kserw pou ta blepeis auta pou grafeis. Egw eimai katoxos A5 kai exw kanei 195 xiliades km kai to mono pou exw allaksei einai enan ais8hthra se enan troxo pou den htan kai krisimh blabh. To autokinhto douleuei san kainourio opws to phra opws kai ta dermata tou kai ola einai se aristh katastash. Exw na sou pw kiolas oti h E class tou patera mou me mono 65 xiliades km exei bgalei 8ema sta hlektronika kai thn kremargiera. Kai oute ta ulika kai h sunarmologhsh einai kaluterh. Epishs h 3ara h coupe pou eixa prin to A5 epishs mou eixe bgalei 8emata kai thn poulhsa me 120 xiliades km. Pws loipon na mhn exw egw kalh gnwmh gia ta audi? Auth th stigmh an to allaza to autokinhto mou pali audi 8a epairna xwris deuterh skepsh.

      6
  • jimeta anti-vw

    @Fair,αν δεν σου αρέσει τότε μην το παίρνεις,πάρε το audi που σφήζει από την "ποιότητα" του και καλά,και να μόλις το αγοράσεςι θα σε καλοσορίσυν με μεγάλα χαμόγελα οι τεχνικοί στην κεντρική αντιπροσωπεία,θα λένε καλώς τον πελάτης μας,αλλά δεν θα σε ενοχλεί για΄τι το ταμπλό του audi είανι παχύ με καλό αρμαφλέξ των υδραυλικών που τυλίγουν τους σωλήνες στον κήπο σου για μόνωση,όσο αφορά σε μια πώληση πές μας πόσα θα πιάσει η mercedes και πόσα το audi για να κλαίς.Πάντως στο δρόμο πιο πολύ βλέπεις την GLA παρά το q3.

      3
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    Σε αυτή την κατηγορία τα καλύτερα αυτοκίνητα είναι το AUDI Q3 και η BMW X1. Τη GLA δεν θα την αγόραζα για τον απλούστατο λόγο ότι έχουν γίνει εκπτώσεις σε ποιότητα. Παράδειγμα σηκώνοντας το καπό του κινητήρα βάζεις βέργα για να το στηρίξεις. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ από την πρώτη μέρα. Σε αυτοκίνητα που κοστίζουν αυτά τα χρήματα τίποτα λιγότερο από αμορτισέρ.

      2
  • jimeta anti -vw

    @Fair,καταρχάς γράψε ελληνικά και όχι greeklish να μπορούμε να διαβάζουμε,και απορώ γιατί το autotriti αφήνει να παιρνάνε σχόλια με greeklish,δεν αντιλέγω ότι το audi σου δεν έχει βγάλει ποτέ πρόβλημα;όπως έχω δεί και toyota -lexus να τα κουβαλάνε οι οδικές ασφάλεις που μας τα έχουν πρήξει και αυτοί με την υποτιθέμενη αξιοπιστία τους,αλλά είναι πιο αξιόπιστοι σε σχέση με τo group vw,εδω χαλάνε τα τελειότερα δημιουργήματα του ανθρώπου οι διαστημικοί πύραυλοι δεν θα χαλάσουν τα αμάξια;αλλά αυτά που λέω εγώ έχω αποδείξεις από φίλο όπως έχω γράψει πολλές φορές με το ρημάδι του το passat και μηχανολογικώς και ποιοτικά μέσα αλλά και από φίλο τεχνικό μέσα στην κεντρική που τρίβουν τα χεράκια τους να βγαίνει το μεροκάματο.Τώρα αν σου θίξαμε το group vw αν έχεις μετοχές και το βλέπεις οπαδικά σαν το ποδόσφαιρο πρόβλημα σου,και μη ξενχάς ότι κακό έχει ξεκινήσει τα 2-3 τελευταία χρόνια με αυτήν την λαμογιοεταιρεία αυτή φταίει και κανένας άλλος.

      2
  • Μπλιαχ

    Η Mercedes ειναι οτι να ναι που παρουσιάζει την Gla ως Crossover/Suv. Δεν μοιάζει με Suv και έχει πολύ μικρή απόσταση από το έδαφος.. Μια λίγο μεγαλύτερη A class έιναι αλλά τα κορόιδα θα την πληρώσουν την gla ως Suv.. Εχει φθηνιάρικο εσωτερικό, υψηλή κατανάλωση, ελάχιστους χωρους σε σχέση με το μήκος της αφού όλο το χώρο τον πιάνει η τεράστια άσχημη μούρη της. Παρατηρούσα κάτι μετρήσεις θορύβου και είδα ότι το 3008 είχε τα χαμηλότερα επίπεδα θορύβου από όλα. Αυτό σημαινει ότι το 3008 έχει καλύτερη υχομόνωση από το φθηνιάρικο κατασκευασμα της Mercedes και από κατι άλλα υποτιθεμενα premium. H Gla έχει πολύ λιγες πωλήσεις στην Ευρώπη.. Εδω πουλάει σχετικά καλά αλλά πιστευω το 90% ειναι leasing. Όταν υπάρχει το πανέμορφο 3008 δεν κοιτάς άλλα και πόσο μάλλον το φθηνιάρικο κατασκεύασμα της Mercedes που δεν είναι καν Suv. Αα και Mercedes πότε επιτέλους θα φτιάξεις ένα μοντέλο που να μην τρίζει??

      2
  • Fair

    auto to amaksi poulaei mono k mono epeidh to q3 paliwse -kuriws sto eswteriko tou. H xamhlh poiothta sunarmologhshs pou exei tairiazei perissotero se asiatiko para se kapoio eurwpaiko.

      2
  • Fair

    Kale mou an8rwpe den exw metoxes sthn audi, katanalwths eimai. Phra prwth fora audi kai mou exei bgei asteri kai pistepse me 8a hmoun polu enoxlhmenos an den ebgaine me ta lefta pou ekane. Epishs eida megalh diafora se sxesh me thn bmw pragma pou den to perimena. Mou exei bgei aksiopisto, einai panemorfo, to saloni tou xlidato, exei tromerh odikh sumperifora, ti allo na zhthsw? Milaw teleiws "sumferontologika" me thn kalh ennoia kai nomizw etsi prepei na kanoume oloi. Otan 8a ksanaparw kai den bgei kalo 8a einai h teleutaia fora.

     
  • Christardos

    Fair, πρέπει να διαβάζεις πιο προσεκτικά το σχόλειο του Jimenta. Δεν αναφέρεται στη συνολική αξιοπιστία του αυτοκινήτου, αλλά στην απτή ποιότητα. Τα υλικά της GLA, η απτή ποιότητα, ο διάκοσμος και ο πίνακας οργάνων δεν απαντώνται πουθενά στη κατηγορία. Ακόμα και η ποιότητα κύλησης και η οδηγική της συμπεριφορά είναι υπεράνω κριτικής. Το μοναδικό της μειονέκτημα είναι οι χώροι, και η πολύ υψηλή τιμή κτήσης. Όσον αφορά την αξιοπιστία της θα συμφωνήσω ότι δεν είναι Ιαπωνικού επιπέδου. Αν βγάλει πρόβλημα την έβαψες (οικονομικά)! Όπως όλα τα premium είναι να τα αγοράσεις καινούργια και μετά απο 50K Km θα είναι καλύτερα να τα δώσεις. Αυτά τα αυτοκίνητα κατασκευάζονται, δυστηχώς, με τη λογική της καθημερινής χρήσης, από το σπίτι στο πλησιέστερο σταθμό του metro για να πας στη δουλειά, το σαββατοκύριακο στο super market και και εκδρομή μια φορά το δίμηνο. Max 10K Km το χρόνο!