
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Nissan Qashqai στην τετρακίνητη έκδοση με τον 1.600άρη turbo diesel κινητήρα ισχύος 130 ίππων. Πως τα καταφέρνει εντός και εκτός δρόμου;
Δοκιμή: Nissan Qashqai 4X4 με 130PS
145.789 Επισκέψεις στο άρθρο
(18/10/2018)
H αύρα της premium ανανέωσης του Nissan Qashqai άγγιξε φυσικά και την 4Χ4 πετρελαιοκίνητη έκδοση με τον 1,6 diesel κινητήρα των 130 ίππων.
What is new

- Premium χαρακτηριστικά ποιότητας και τεχνολογίας
- Με κινητήρα 1,6 dCi 130 ίππων και «έξυπνη» τετρακίνηση
- Καίει 6,9 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 26.990 ευρώ
Mετά τη δοκιμή της 4Χ2 1,5 dCi έκδοσης του ανανεωμένου Nissan Qashqai, επανερχόμαστε με την άκρως ενδιαφέρουσα για το ελληνικό ανάγλυφο 4Χ4 έκδοση, που συνδυάζεται με τον 1,6 dCi turbodiesel κινητήρα των 130 ίππων. Σε σχέση με την μικρότερη diesel έκδοση η εικόνα ουσιαστικά δεν παρουσιάζει διαφορά (πέρα ίσως από το λογότυπο στο πίσω μέρος) και χαρακτηρίζεται πλέον από τις πιο έντονες ακμές, την νέα εμπρός μάσκα σχήματος V, το λογότυπο της Nissan να είναι μέσα σε διαφανές πλαστικό, τους νέους προφυλακτήρες, το καπό με τα έντονα νεύρα και τα νέα LED φανάρια εμπρός και πίσω. Το μοντέλο της δοκιμής «πατούσε» σε νέας σχεδίασης (έξτρα) 19άρες ζάντες, που γεμίζουν εντυπωσιακά του θόλους. Το καλό νέο είναι πως η τιμή της 1,6 dCi 4Χ4 έκδοσης παραμένει στα 26.990 ευρώ. Για την έκδοση με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς υπολογίστε 2.000 ευρώ λιγότερα.

Πολύ πιο ευχάριστο στην οδήγηση είναι το ανανεωμένο τετρακίνητο Nissan Qashqai με τον 1,6 dCi κινητήρα των 130 ίππων.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Εμφάνιση- Premium χαρακτηριστικά ποιότητας και τεχνολογίας
- Με κινητήρα 1,6 dCi 130 ίππων και «έξυπνη» τετρακίνηση
- Καίει 6,9 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 26.990 ευρώ
Mετά τη δοκιμή της 4Χ2 1,5 dCi έκδοσης του ανανεωμένου Nissan Qashqai, επανερχόμαστε με την άκρως ενδιαφέρουσα για το ελληνικό ανάγλυφο 4Χ4 έκδοση, που συνδυάζεται με τον 1,6 dCi turbodiesel κινητήρα των 130 ίππων. Σε σχέση με την μικρότερη diesel έκδοση η εικόνα ουσιαστικά δεν παρουσιάζει διαφορά (πέρα ίσως από το λογότυπο στο πίσω μέρος) και χαρακτηρίζεται πλέον από τις πιο έντονες ακμές, την νέα εμπρός μάσκα σχήματος V, το λογότυπο της Nissan να είναι μέσα σε διαφανές πλαστικό, τους νέους προφυλακτήρες, το καπό με τα έντονα νεύρα και τα νέα LED φανάρια εμπρός και πίσω. Το μοντέλο της δοκιμής «πατούσε» σε νέας σχεδίασης (έξτρα) 19άρες ζάντες, που γεμίζουν εντυπωσιακά του θόλους. Το καλό νέο είναι πως η τιμή της 1,6 dCi 4Χ4 έκδοσης παραμένει στα 26.990 ευρώ. Για την έκδοση με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς υπολογίστε 2.000 ευρώ λιγότερα.
Σύγκριση |
|
---|---|
Μάρκα | NISSAN |
Μοντέλο | QASHQAI OLD |
Κινητήρας | 1.6 dCi 4x4 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.)
Μήκος | 4377 |
---|---|
Πλάτος | 1806 |
Υψος | 1605 |
Μεταξόνιο | 2646 |
Μετατρόχιο εμπρός | 1565 |
Μετρατρόχιο πίσω | 1560 |
Χώρος αποσκευών (λτ.) | 430 |
Χώρος αποσκευών max (λτ.) | 1598 |
Δοχείο καυσίμων (λτ.) | 65 |
ΒΑΡΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΚΙΛΑ)
Καθαρό | 1689 |
---|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ)
Κυβικά εκατοστά | 1598 |
---|---|
Μέγιστη ισχύς (PS) | 130 |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 4000 |
Μέγιστη ροπή (Nm) | 320 |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1450 |
Κύλινδροι - διάταξη | 4 |
Διάμετρος | 80 |
Διαδρομή | 79,5 |
Βαλβίδες ανα κύλινδρο | 4 |
Σχέση συμπίεσης | 15,4 |
Εκκεντροφόροι - θέση | 2E |
Τροφοδοσία | ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ |
Turbo | ΝΑΙ |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος | 4X4 |
---|---|
Κιβώτιο | ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ |
Αριθμός σχέσεων | 6 |
1η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) | 3,73 |
2η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) | 2,04 |
3η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) | 1,32 |
4η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) | 0,95 |
5η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) | 0,72 |
6η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) | 0,6 |
Τελική μετάδοση | 3,64 |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός | ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ |
---|---|
Πίσω | ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ |
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός | Αεριζόμενοι δίσκοι | |
---|---|---|
Πίσω | Δίσκοι |
Τύπος υποβοήθηση | Ηλεκτρική κρεμαγιέρα |
---|---|
Στροφές τιμονιού | 3,2 |
Κύκλος στροφής (μ.) | 10,6 |
ΕΛΑΣΤΙΚΑ (ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΣΤΑΝΤΑΡ)
Διάσταση εμπρός | 215/60 17' | |
---|---|---|
Διάσταση πίσω | 215/60 17' |
Νόρμα eu | EU6 |
---|---|
Αστικός κύκλος (λτ./100 χλμ.) | 6,1 |
Επαρχιακό δίκτυο (λτ./100 χλμ.) | 4,6 |
Μέση (λτ./100 χλμ.) | 4,9 |
Co2 (γρ./χλμ.) | 129 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ
0-100 χ.α.ω. (δλ.) | 10,5 |
---|---|
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 190 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ AUTO ΤΡΙΤΗ
0-100 χ.α.ω. (δλ.) | 9,9 |
---|---|
0-60 χ.α.ω. (δλ.) | 3,9 |
0-80 χ.α.ω. (δλ.) | 6,6 |
0-120 χ.α.ω. (δλ.) | 14,7 |
0-140 χ.α.ω. (δλ.) | 21,4 |
0-400 μ. (δλ.) | 16,9 |
60-100 χ.α.ω. (δλ.) | 6,5 |
80-120 χ.α.ω. (δλ.) | 9,6 |
Φρένα 100-0 χ.α.ω. (μ.) | 36,6 |
ΘΟΡΥΒΟΣ (DB) ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ AUTO ΤΡΙΤΗ
100 χ.α.ω. με 4η | 67,2 |
---|---|
100 χ.α.ω. με 5η | 66,8 |
120 χ.α.ω. με 5η | 68,7 |
Ρελαντί | 43,5 |
Μέγιστος (με 2α) | 72,4 |
ΑΠΟΚΛΙΣΗ ΤΑΧΥΜΕΤΡΟΥ (ΜΕΤΡ. AUTO ΤΡΙΤΗ)
Στα 80 χ.α.ω. | 77 |
---|---|
Στα 100 χ.α.ω. | 97 |
Στα 120 χ.α.ω. | 117 |
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ (ΧΛΣΤ) (ΜΕΤΡ. AUTO ΤΡΙΤΗ)
Πλάτος εμπρός | 1445 |
---|---|
Πλάτος πίσω | 1395 |
Κεφάλι εμπρός | 78 |
Κεφάλι πίσω | 55 |
Γόνατα πίσω | 144 |
ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ (ΕΤΗ) - SERVICE
Μηχανικά μέρη | 6 |
---|---|
Διάτρηση από σκουριά | 12 |
Χρώμα | 3 |
Οδική βοήθεια | 3 |
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Για τα λεφτά του καλό είναι αλλά σίγουρα δεν είναι ποιοτικό αυτοκίνητο. Το φινίρισμα δεν είναι καλό σε πολλά σημεία και όταν πηγαίνεις με 100 χιλιόμετρα και πάνω αρχίζεις και ακούς θορύβους ενοχλητικούς.
Κουδουνίστρα ήταν και κουδουνίστρα παραμένει δυστυχώς...
Αυτη η έκδοση κινητήρα σταμάτησε να εισάγεται εδώ και πολύ καιρό καθώς αναμένεται ο νέος 1.7!