3 φωτογραφίες »

Tiguan: Η ανανέωση στο εμπρός μέρος δανείζεται κάποια στοιχεία από το Golf 8. Στο εσωτερικό η VW δεν θα βάλει βαθιά το νυστέρι και θα έχουμε ένα γερό update παρά ένα εντελώς νέο digital εσωτερικό.

Αποκλειστικό: Το ανανεωμένο VW Tiguan

25.295 Επισκέψεις στο άρθρο (17/5/2020)

Με αύρα από το Golf 8: Γύρω στο φθινόπωρο θα αποκαλυφθεί το ανανεωμένο VW Tiguan, το οποίο οι πληροφορίες μας λένε πως θα έχει αρκετή από την αύρα του νέου Golf 8.


Η νέα γενιά του VW Tiguan θα έρθει το 2022 και ήδη σας έχουμε αποκαλύψει τις πρώτες εικόνες και πληροφορίες για αυτό, εδώ όμως θα διαβάσετε για κάτι πιο άμεσο, δηλαδή το ανανεωμένο μοντέλο που θα παρουσιαστεί το φθινόπωρο. Ήταν μάλιστα προγραμματισμένο για το καλοκαίρι, όμως οι εξελίξεις το πήγαν πίσω. Ελαφρώς όμως καθότι όπως φαίνεται οι μηχανές παίρνουν ξανά εμπρός. Για παράδειγμα η Κίνα έχει μπει στο παιχνίδι πάλι, ενώ η Ευρώπη ξεκινά πάλι.

Και πως τα πάει η Volkswagen μέσα σε όλη αυτήν την αναταραχή; Σύμφωνα με τις εκ των έσω πληροφορίες μας αφενός έχει αλλάξει κάποιες διαδικασίες όσον αφορά τα logistics, αφετέρου επικεντρώνεται στα μοντέλα που είναι hot για τους αγοραστές. Και ένα από αυτά είναι οπωσδήποτε το Volkswagen Tiguan (σ.σ. μην παραβλέψουμε και το Nivus, το κουπέ T-Cross, που παρουσιάστηκε πρόσφατα).

Μετά από 4 χρόνια λοιπόν έρχεται η στιγμή για την ανανέωση του δημοφιλούς SUV της μάρκας. Όπως φαίνεται από τις ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες που εξασφαλίσαμε, το μπροστινό μέρος του Tiguan έχει κάποιες επιρροές από το Golf 8 (βλ. φώτα), όμως η μάσκα που εκτείνεται από άκρη σε άκρη θυμίζει το μεγαλύτερο SUV του ομίλου. Ομοίως και στο πίσω μέρος οι αλλαγές θα είναι διακριτικές και το νέο logo θα βρίσκεται περισσότερο στο επικεντρο.

Στο εσωτερικό από την άλλη, ενώ θα περίμενε κανείς μια πλήρη ψηφιοποίηση στα πρότυπα του νέου Golf 8, τελικά θα έχουμε ένα γερό update, όχι όμως ριζικές αλλαγές. Αντίθετα, αλλαγές θα υπάρξουν ως προς τους κινητήρες, οι οποίοι θα προέρχονται από την γκάμα του Golf. Έτσι στο επίκεντρο θα βρεθούν οι eTSI κινητήρες των 130 και 150 ίππων, στο diesel θα υπάρχει ένας 2λιτρος με καταλύτη SCR και ποιο μετά θα δούμε προφανώς και μια plug-in έκδοση, όπως δηλαδή και με το Golf. Αμιγώς ηλεκτρικό δεν θα υπάρξει, καθώς σε αυτή την ανάγκη η Volkswagen θα προτάξει το VW ID.4 το οποίο «έκανε πρεμιέρα» στο ακυρωθέν σαλόνι της Γενεύης.

Όσο τέλος για την τιμή του μοντέλου; Οι πληροφορίες μας λένε ότι αυτή δεν θα έχει καθόλου αλλαγές σε σχέση με το υπάρχουν και ότι αν προκύψουν θα οφείλονται στους τρόπους φορολογίας που διαφέρουν από χώρα σε χώρα.

NEO TRAFIC
moto