" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ανήσυχο πνεύμα

Καλοστημένο με σφιχτή ανάρτηση, το Leon δείχνει πως βρίσκεται στο στοιχείο του, όταν βρεθεί σε δρόμο με στροφές.

Λιτή εικόνα με σπορτίφ διάθεση στο εσωτερικό. Απλοϊκή η εργονομία, σε καλό επίπεδο ποιότητα και συναρμογή.

Ανήσυχο πνεύμα

Διαβάστηκε από 3067 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/4/2013

Ζωηρές επιδόσεις, χώροι και πρακτικότητα οικογενειακού, σε ένα επιθετικό περιτύλιγμα

 
Επιδόσεις, κράτημα, άνεση, εξοπλισμός, πάγια έξοδα
- Ορατότητα, κατανάλωση υπό πίεση, αεροδυναμικός θόρυβος

Κινητήρας
Eίναι η «ήπια» εκδοχή του 1,4 TSI, μόνο με υπερσυμπιεστή καυσαερίων και χωρίς το συνδυασμό μηχανικού κομπρέσορα, έχει απόδοση 125 ίππους και 200 Nm ροπής. Τα χαρακτηριστικά αυτά είναι ό,τι πρέπει για να αναδείξουν τον ανήσυχο χαρακτήρα του Leon. Το «διπρόσωπο» μοτέρ επιδεικνύει την ομαλή λειτουργία και την ελαστικότητά του στην πόλη, ενώ σε πιο απαιτητικές συνθήκες, η ευστροφία και γραμμικότητά του, του εξασφαλίζουν ταχύτατες μετακινήσεις και υψηλό επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας. Από τις 2.000 σ.α.λ., η τουρμπίνα μπαίνει στο παιχνίδι εξασφαλίζοντας μεστό τράβηγμα μέχρι τον κόφτη στροφών. Σημαντική παράμετρος που βοηθάει τα μέγιστα, είναι η μελετημένη κλιμάκωση στο 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων. Διπρόσωπος εμφανίζεται ο κινητήρας και όσον αφορά στην κατανάλωση. Σε φυσιολογικό ρυθμό είναι οικονομικός, αλλά αν ο οδηγός εκμεταλλευτεί όλες τις δυνατότητές του, γίνεται αρκετά λαίμαργος.

Οδική συμπεριφορά
Το σφιχτά στημένο Leon είναι η χαρά του ανήσυχου οδηγού. Γέρνει ελάχιστα στις στροφές, έχει υψηλό περιθώριο πρόσφυσης και σε συνδυασμό με το στάνταρ σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, περιορίζει τα σπιναρίσματα του εσωτερικού τροχού στις στροφές. Όταν η πρόσφυση εξαντληθεί, η εμπροσθοβαρής κατανομή του εκδηλώνεται με υποστροφικές τάσεις που έρχονται κάπως απότομα, λόγω της σκληρής ανάρτησης (προαιρετική στις εκδόσεις της Elegance και Stylance). Είναι πάντως άνετο στις καθημερινές μετακινήσεις, καθώς τα αμορτισέρ λειτουργούν αθόρυβα αποσβένοντας το μεγαλύτερο μέρος των κραδασμών, όταν το αυτοκίνητο περνάει από τις τυπικές κακοτεχνίες της ασφάλτου. Στον αυτοκινητόδρομο οι μεγάλοι εξωτερικοί καθρέφτες είναι η αιτία για κάποιους αεροδυναμικούς στροβιλισμούς. Η ηχομόνωση της καμπίνας είναι ικανοποιητική, διατηρώντας ανεκτό το επίπεδο θορύβου στο ταξίδι.

Εσωτερικό - Χώροι
Η εικόνα στο εσωτερικό ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία με την εξωτερική σχεδίαση. Χαμηλή θέση οδήγησης, κεκλιμένη κεντρική κονσόλα και μεγάλος πίνακας οργάνων επιχειρούν να διατηρήσουν τη σπορ διάθεση. Αυτό που ίσως προβληματίσει είναι η ορατότητα καθώς ο οδηγός δύσκολα μπορεί να υπολογίσει που τελειώνει το εμπρόσθιο μέρος του αυτοκινήτου. Αν και η σχεδίαση δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, δείχνει προσεγμένη με ικανοποιητική ποιότητα, συναρμογή και φινίρισμα. Οι χώροι επιβατών επαρκούν για τέσσερις ενήλικες ή για πέντε με κάποιους συμβιβασμούς ως προς το εσωτερικό πλάτος του πίσω καθίσματος. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 341 λίτρων, τιμή κοντά στο μέσο όρο της κατηγορίας.

Value for money
Γερμανική τεχνολογία, πλούσιος εξοπλισμός ασφάλειας και άνεσης και χαμηλά πάγια έξοδα λόγω κυβισμού είναι στοιχεία που ενισχύουν τη γενική εικόνα του Leon. Καλή είναι και η φήμη αξιοπιστίας.