Απευθείας στο TaxisNET οι κλήσεις

4.344 Επισκέψεις στο άρθρο (17/10/2017)

Πρόστιμα βάσει εισοδηματικών κριτηρίων, νέες ποινές, κλήσεις και πρόστιμα απευθείας στο TaxisNET και ειδική σήμανση για τα ποδήλατα περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων στο νέο νομοσχέδιο για τις αλλαγές στο ΚΟΚ.

Ένα νέο νομοσχέδιο πρόκειται να κατατεθεί μέσα στις επόμενες μέρες στη Βουλή, το οποίο προβλέπει την αλλαγή των προστίμων, με βάση εισοδηματικά κριτήρια για τον εκάστοτε παραβάτη του ΚΟΚ. Επιπλέον, σύμφωνα με πληροφορίες, σημειώνεται και η εισαγωγή νέων κατηγοριών παραβάσεων, όπως για παράδειγμα η αντικοινωνική συμπεριφορά, αλλά και ποινών που οι παραβάτες δεν θα επιβαρύνονται με χρηματικό πρόστιμο.

Νέο στοιχείο στην υπόθεση είναι η άμεση αποστολή της κλήσης, τη στιγμή που σημειώνεται η παράβαση από τον τροχονόμο, στο υπουργείο Οικονομικών, όπου και θα γίνεται ταυτοποίηση των στοιχείων μέσω του TaxisNET. Έπειτα, βάσει του εισοδήματός του, θα επιβάλλεται το αντίστοιχο πρόστιμο το οποίο θα αποστέλεται στον παραβάτη μέσω εφορίας. Έτσι, όσο μεγαλύτερο το εισόδημα, τόσο μεγαλύτερο και το πρόστιμο. 

Πέραν αυτού, αξίζει να αναφερθεί πως στόχος του υπουργείου Μεταφορών είναι η ομαδοποίηση των ποινών σε τρεις κλιμακούμενες κατηγορίες παραβάσεων: μικρής, μεσαίας και υψηλής επικινδυνότητας. Κύκλοι του υπουργείου αναφέρουν πως θα προβλέπονται πλέον ποινές και σε περιπτώσεις αντικοινωνικής συμπεριφοράς, όπως για παράδειγμα το πέταγμα του τσιγάρου από το παράθυρο, ή η συχνή πρόκληση ατυχημάτων λόγω ενασχόλησης του οδηγού με το κινητό του τηλέφωνο.
 

Μάλιστα, λέγεται πως σε πολλές περιπτώσεις δεν θα επιβάλεται χρηματικό πρόστιμο στον παραβάτη, αλλά θα του αφαιρείται το δίπλωμα ή/και οι πινακίδες κυκλοφορίας του αυτοκινήτου για ένα με δύο μήνες. Όσο συχνότερα υποπίπτει στην ίδια παράβαση τόσο μεγαλύτερος θα γίνεται και ο χρόνος της αφαίρεσης των ανωτέρω, ενώ όταν... τριτώσει η παράβαση ο κάτοχος θα πρέπει να ξαναδώσει εξετάσεις για την άδεια οδήγησης.

Χαρακτηριστικές ήταν οι δηλώσεις του υπουργού Μεταφορών, κ. Χρήστου Σπίρτζη, ο οποίος μεταξύ άλλων ανέφερε πως στόχος του είναι η οικοδόμηση ενός νέου κώδικα αξιών και οδηγικής συμπεριφοράς. Σημείωσε δε πως δεν είναι θέμα τιμωρητικό και έχει να κάνει με την παιδεία, την ασφάλεια και την κοινωνική συμπεριφορά.

Τέλος, τονίζουμε πως ο υπουργός προανήγγειλε αύξηση των ορίων ταχύτητας σε γενικότερο πλαίσιο, καθώς και εισαγωγή ειδικής σήμανσης αντίστοιχη εκείνης των πινακίδων κυκλοφορίας των αυτοκινήτων, για τα ποδήλατα, χωρίς ώστοσο να δοθούν περισσότερα στοιχεία. 

Πως σας φαίνονται τα σχέδια του υπουργείου Μεταφορών; Δίκαια ή άδικα;

OPEL NEA MONTELA
test center