Από το GT86 στο GR86 με 260 άλογα

3.828 Επισκέψεις στο άρθρο (13/1/2020)

Ο διάδοχος του σπορ κουπέ της Toyota λέγεται πως θα αλλάξει ονομασία από GT86 σε GR86 ενώ θα δεχθεί και μια ένεση ισχύος εκτινάσσοντας την απόδοση από τα 200 ατμοσφαιρικά άλογα κοντά στα 260.


Η Toyota ενισχύει σταδιακά το σπορ στοιχείο στη γκάμα της, κάτι που αποδεικνύεται από την επαναφορά της Supra αλλά και την πρόσφατη παρουσίαση του «καυτού» τετρακίνητου GR Yaris με τον τρικύλινδρο 1.600άρη turbo κινητήρα των 261 ίππων. Έχοντας, λοιπόν, ήδη δύο μοντέλα που έχουν λάβει τη φροντίδα της Gazoo Racing, του αγωνιστικού παρακλαδιού της ιαπωνικής φίρμας που ασχολείται με το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, ξεκινήσαν ξανά να διαδίδονται φήμες για τον διάδοχο του GT86. Και όταν μιλάμε για το GT86, η μπάλα παίρνει και το Subaru BRZ, το «αδελφό» μοντέλο της έταιρης ιαπωνικής φίρμας.

Οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν τα δύο μοντέλα να αναπτύσσονται και να κατασκευάζονται για μια ακόμη φορά από κοινού ωστόσο βάση για το χτίσιμο θα αποτελέσει η ΤΝGA-Ν πλατφόρμα της Toyota, που χρησιμοποιείται από τα Lexus IS, RC και GS, σε αντίθεση με τις υπάρχουσες γενιές που πατούν πάνω σε δάπεδο της Subaru. Παρόλα αυτά το μηχανικό σύνολο θα έρθει απευθείας από τη Subaru ξανά αν και οι φήμες για τον κινητήρα που φτάνουν από την Ιαπωνία δεν είναι ενθαρρυντικές για τα ευρωπαϊκά και πόσο μάλλον τα ελληνικά δεδομένα. Πιο συγκεκριμένα, ο ατμοσφαιρικός 2λιτρος FA20 τετρακύλινδρος Boxer κινητήρας φαίνεται πως θα αποτελέσει παρελθόν και στην θέση του θα τοποθετηθεί ο turbo τετρακύλινδρος Boxer FA24 των 2,4 λίτρων που συναντούμε στα Subaru Legacy και Αscent. H ισχύς του λέγεται πως θα είναι κοντά στα 260 άλογα με το καλό νέο να είναι πως θα διατεθεί τόσο με 6άρι μηχανικό όσο και με 6άρι αυτόματο κιβώτιο.

Σε κάθε περίπτωση, τα δύο μοντέλα θα διατηρήσουν τον fun-to-drive χαρακτήρα τους βελτιώνοντας παράλληλα τα όποια μελανά σημεία του παρελθόντος, κυρίως σε ό,τι αφορά τα επίπεδα άνεσης, εργονομίας και πρακτικότητας. Αν και, ποιος παίρνει ένα τέτοιο σπορ αυτοκίνητο και κρίνει το πόσο εύκολα μπαίνεις ή βγαίνεις στην καμπίνα, πόσες θήκες για μικροαντικείμενα έχει κ.ο.κ.; Επιπλέον, το ιαπωνικό στρατόπεδο θα αλλάξει αισθητικά τα δύο μοντέλα εντός και εκτός μένοντας όμως στο ίδιο μοτίβο σε γενικές γραμμές.

Κλείνοντας, σημειώστε πως τα νέα Toyota GR86 και Subaru BRZ αναμένεται να παρουσιαστούν μέσα στο 2021 χωρίς να υπάρχουν προς το παρόν σαφέστερες ενδείξεις για τον ακριβή χρόνο.

FORD E-TRANSIT
OPEL