Αστικού χαρακτήρα
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αστικού χαρακτήρα

8.176 Επισκέψεις στο άρθρο (24/1/2012)

Με βασικά του στοιχεία τη χαμηλή κατανάλωση και τις κόμπακτ διαστάσεις του, το Peugeot 107 μπορεί να αποτελέσει την ιδανική λύση, για όσους αναζητούν ένα αυτοκίνητο πόλης.

+Kατανάλωση, Aξιοπιστία, Oδική συμπεριφορά

Λιτό είναι το εσωτερικό του Peugeot 107, με αρνητικό 
σημείο τις μεταλλικές ακάλυπτες επιφάνειες στις πόρτες.

Λιτό είναι το εσωτερικό του Peugeot 107, με αρνητικό σημείο τις μεταλλικές ακάλυπτες επιφάνειες στις πόρτες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »



-Ποιότητα φινιρίσματος, Xώρος αποσκευών

Κινητήρας
Το τρικύλινδρο μηχανικό σύνολο των 998 κ.εκ. έχει πολύ καλή απόδοση και χαμηλή κατανάλωση, παρουσιάζοντας ελαστικότητα σε όλο το φάσμα περιστροφής του, χάρη και στο σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων. Τα επίπεδα θορύβου είναι αισθητά στις υψηλές στροφές, ενώ δεν απουσιάζει και το χαρακτηριστικό "τρέμουλο" στο ρελαντί για τέτοιου είδους κινητήρες. Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει αραιή κλιμάκωση.

Οδική συμπεριφορά
Η ανάρτηση του 107 είναι σχετικά μαλακή ώστε να προσφέρει άνεση στους επιβάτες, ωστόσο επιτρέπει την εμφάνιση αισθητών κλίσεων σε δρόμο με στροφές, με τα φαινόμενα υποστροφής ωστόσο, να είναι ελεγχόμενα. Τέλος, τα φρένα και η αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης ικανοποιούν για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Εσωτερικό - Χώροι
Στο εσωτερικό του 107, η εικόνα είναι λιτή, ωστόσο η γενικότερη εντύπωση είναι θετική. Η θέση οδήγησης προσφέρει καλή ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις και το κάθισμα μόνο σε πολύωρες μετακινήσεις θα κουράσει, λόγω της ανεπάρκειας στήριξης στην περιοχή της μέσης. Η ποιότητα κατασκευής είναι ικανοποιητική σε σχέση με τον άμεσο ανταγωνισμό.

Μεταπωλητική αξία &&&&
Σε καλά επίπεδα κυμαίνεται η μεταπωλητική αξία του, κυρίως λόγω της κατηγορίας που ανήκει, αλλά και της πολύ καλής αξιοπιστίας που προσφέρει.

Value for Money
Μέτρια είναι η σχέση τιμής-αξίας για το Peugeot 107, λόγω του φτωχού επιπέδου εξοπλισμού που διέθετε από τη βασική έκδοση.

Από το 2005 μέχρι σήμερα
Το Peugeot 107 παρουσιάστηκε το 2005 και τέσσερα χρόνια αργότερα, δέχθηκε ένα διακριτικό facelift που αφορά κυρίως στο εμπρόσθιο τμήμα του. Το 2012 δέχτηκε νέες αλλαγές αισθητικές και μηχανικές.

Τop 5 ανταγωνιστές
Chevrolet Matiz 1,0
Citroen C1 1,0
Daihatsu Cuore 1,0
Fiat Panda 1,2
Hyundai Atos Prime 1,1

Τιμή αγοράς 2006: 8.880 ευρώ

Τιμή αγοράς 2010: 4.900 ευρώ &&&&

Τιμή πώλησης 2010: 5.600 ευρώ
Toyota
test center