Μοτέρ με διαμήκη προσανατολισμό: η Audi τα βάζει όλα στο μήκος κι αυτό της επιτρέπει να βάζει στο Α4 μέχρι και μεγάλους V6 δημιουργώντας αποστάσεις από VW και Skoda. Εδώ βλέπετε τον TDI των 190 ίππων.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Μοτέρ με διαμήκη προσανατολισμό: η Audi τα βάζει όλα στο μήκος κι αυτό της επιτρέπει να βάζει στο Α4 μέχρι και μεγάλους V6 δημιουργώντας αποστάσεις από VW και Skoda. Εδώ βλέπετε τον TDI των 190 ίππων.

Κινητήρες: Aλλη βάση η Skoda, άλλο «ταβάνι» η Audi

38.041 Επισκέψεις στο άρθρο (3/6/2017)

H γκάμα των κινητήρων είναι ένας τομέας ο οποίος δείχνει τις διαφορές των τριών αυτοκινήτων. Η Octavia Scout για παράδειγμα ξεκινά στην Ελλάδα από τα 1,6 λίτρα diesel με 110 ίππους και φτάνει μέχρι τους 150 ίππους επίσης από έναν TDI, στα 2,0 λίτρα όμως. Η VW στην Ελλάδα διαθέτει το Passat Alltrack με δίλιτρη βενζίνη 220 ίππων και δύο ντίζελ στα 2,0 λίτρα με 150 και 190 ίππους. Ο δεύτερος TDI του Passat είναι ο βασικός που φέρνει η Audi στη χώρα μας για το Α4 Allroad. To Α4 μπορεί να ζητηθεί και με δίλιτρο TFSI στους 252 ίππους αλλά η γκάμα της ανεβαίνει πολύ πιο πάνω με εκδόσεις οι οποίες δεν είναι στον τιμοκατάλογο αλλά έρχονται κατόπιν παραγγελίας. Το γεγονός ότι αυτό το όχημα διαθέτει τον κινητήρα κατά το διαμήκη άξονα του επιτρέπει να τοποθετεί κάτω από το εμπρός καπό μέχρι και εξακύλινδρους ντίζελ με απόδοση 272 ίππων από 3,0 λίτρα κυλινδρισμό. Επίσης το Audi, ενώ διαθέτει κιβώτιο διπλού συμπλέκτη όπως μπορούν και οι δύο συγγενείς του, επιλέγει κλασσικό οχτάρι αυτόματο για τα πιο δυνατά ντίζελ της. Είναι κι αυτό σημάδι –μεγάλης- διαφοροποίησης. 


Passat: δίλιτρος TDI με 190 ίππους κι εδώ αλλά κατά τον εγκάρσιο άξονα.

Passat: δίλιτρος TDI με 190 ίππους κι εδώ αλλά κατά τον εγκάρσιο άξονα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRANSPORTER
test center