Ευχάριστος οδηγικός χαρακτήρας μαζί με μίνιμουμ ενόχληση των επιβαινόντων από τα εξωτερικά ερεθίσματα: το Allroad στο δρόμο είναι μια κλάση πάνω.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ευχάριστος οδηγικός χαρακτήρας μαζί με μίνιμουμ ενόχληση των επιβαινόντων από τα εξωτερικά ερεθίσματα: το Allroad στο δρόμο είναι μια κλάση πάνω.

Στο δρόμο: Πιο ολοκληρωμένο και πιο «κεφάτο» το Audi

38.044 Επισκέψεις στο άρθρο (3/6/2017)

Με δεδομένο ότι συγκρίνουμε οχήματα διαφορετικού επιπέδου τιμής και με διαφορετικούς κινητήρες η προσέγγιση δε μπορεί να είναι «σκληρή» σε αυτόν τον τομέα. Οφείλουμε όμως να πούμε ότι το Α4 Allroad quattro συνθέτει ένα σύνολο το οποίο κερδίζει οδηγό και επιβάτες πρωτίστως με την ποιότητα κύλισης αλλά και με την ευκολία με την οποία αλλάζει πρόσωπο κι από ένα σούπερ-άνετο πολυτελές μηχάνημα για ταξίδια μπορεί να πάρει πιο σπορτίφ αποχρώσεις σε δρόμο με στροφές. Το Passat Alltrack σε «μπουκώνει» λίγο με τον όγκο του όταν το αντικρύζεις εξωτερικά ωστόσο στην οδήγηση δεν το νιώθεις τόσο πολύ όλο αυτό το «αυτοκίνητο» που υπάρχει πίσω σου. Το βάρος πάντως δεν κρύβεται και είναι ακριβώς στα επίπεδα του Α4. Η Οctavia Scout έχει την πιο ελαφριά αίσθηση από τα τρία αυτοκίνητα κι αυτό λειτουργεί υπέρ της ευελιξίας. Επίσης το τσέχικο μοντέλο μοιάζει να έχει αρκετά μεγάλη διαδρομή ανάρτησης γεγονός που θα παίξει ρόλο σε εκτός δρόμου διεκδικήσεις. Εξάλλου εδώ μιλάμε για στάνταρ τετρακίνητες προτάσεις οπότε το «off roading» δεν είναι στο περιθώριο όπως σε πολλά κλασσικά crossover. Χάρη και στο μικρότερο μεταξόνιο αλλά και στην –παραπλήσια με του Passat- απόσταση από το έδαφος (171 έναντι 174 χλστ.) oι μετά την άσφαλτο ικανότητες είναι μάλλον πιο υψηλές εδώ. Το δε Allroad με απόσταση 132 χλστ. δείχνει εστιασμένο για χιόνια παρά για σκαρφαλώματα. Και στα τρία αυτοκίνητα υπάρχουν πάντως προφίλ οδήγησης για εκτός δρόμου επιφάνειες.  


Ο όγκος του Passat είναι αισθητός αλλά δεν ενοχλεί. Στο δρόμο τον πρώτο λόγο έχει η άνεση ωστόσο και εκτός εθνικής το όχημα παραμένει αποτελεσματικό.

Ο όγκος του Passat είναι αισθητός αλλά δεν ενοχλεί. Στο δρόμο τον πρώτο λόγο έχει η άνεση ωστόσο και εκτός εθνικής το όχημα παραμένει αποτελεσματικό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Περί τετρακίνησης 
Οctavia και Passat χρησιμοποιούν παραλλαγές της ίδιας πλατφόρμας ενώ το Α4 πατάει σε άλλο δάπεδο. Αυτό φαίνεται πρωτίστως από το κατά το διαμήκη άξονα τοποθετημένο μηχανικό σύνολο του Allroad. Ειδοποιός διαφορά, η οποία άπτεται και της τετρακίνησης. Η Audi εξοπλίζει λοιπόν το πιο… εκδρομικό Α4 με σύστημα quattro με κεντρικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Η πλήρως μηχανική λειτουργία εξασφαλίζει μόνιμη τετρακίνηση με την αναλογία της ροπής να ξεκινά από 40%:60% εμπρός πίσω και να φτάνει έως 85% πίσω και 70% εμπρός. Στα άλλα δύο αυτοκίνητα η δομή είναι πιο απλή με σύζευξη μέσω συμπλεκτών και θέλει κάποια ολίσθηση των εμπρός τροχών για να αλλάξει το μοίρασμα και να βάλει τον πίσω άξονα στο παιχνίδι. Είναι σημαντικό πάντως ότι η Audi έριξε «νερό στο κρασί» της και στη βασική έκδοση βενζίνης του A4 Allroad τοποθέτησε ένα ανάλογο σύστημα.  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto