Ανάμεσα σε Octavia και A4 βρίσκεται το Passat και ίσως πιο κοντά προς το Audi: χωρίς εκπλήξεις αλλά κομψή η σχεδίαση και προσεγμένη η ποιότητα.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ανάμεσα σε Octavia και A4 βρίσκεται το Passat και ίσως πιο κοντά προς το Audi: χωρίς εκπλήξεις αλλά κομψή η σχεδίαση και προσεγμένη η ποιότητα.

Εσωτερικό: Η Audi δείχνει που πάνε τα έξτρα χρήματα

38.042 Επισκέψεις στο άρθρο (3/6/2017)

Το εσωτερικό θα έλεγε κανείς ότι είναι το πεδίο το οποίο βάζει το καθένα από τα τρία αυτοκίνητα σε μια ξεχωριστή βαθμίδα. Στην ανώτερη θέση, δικαιολογώντας τα επιπλέον χρήματα που απαιτεί για την αγορά του είναι το Allroad: κορυφαία ποιότητα, συναρμολόγηση και επιλογή υλικών μέχρι τον πιο μικρό διακόπτη συνοδεύονται από την ήρεμη αλλά γεμάτη αυτοπεποίθηση αισθητική του νέου Α4 με τις οριζόντιες επιμήκεις γραμμές να δίνουν αίσθηση μεγαλύτερης κατηγορίας. Το Passat ομολογουμένως δεν απέχει πολύ. Πολύ ποιοτικό, ανοιχτόχρωμο ταμπλό με κομψότητα και αισθητή αλλά λίγο πιο συγκρατημένη πολυτέλεια. Βέβαια ο προαιρετικός πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων (Active Info Display) μειώνει τις αποστάσεις από το Α4 το οποίο έχει –επίσης ως έξτρα- το virtual cockpit. Η Octavia είναι λίγο πιο ταπεινή αισθητικά, πιο νηφάλια σχεδιαστικά με έμφαση σε μια πιο καθημερινή χρηστικότητα. Η ποιότητα όπως ξέρουμε όμως είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο, όπως και η εργονομία αλλά και η φιλικότητα προς τους επιβαίνοντες. 


Δύσκολα θα έχανε σε αυτή την αντιπαράθεση το Audi: άριστη συναρμογή, προσεκτικά επιλεγμένα υλικά και premium αισθητική η οποία βγαίνει αβίαστα.

Δύσκολα θα έχανε σε αυτή την αντιπαράθεση το Audi: άριστη συναρμογή, προσεκτικά επιλεγμένα υλικά και premium αισθητική η οποία βγαίνει αβίαστα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Εξοπλισμός: Πιο έξυπνο πακέτο η VW 
Και τα τρία αυτοκίνητα αποτελούν ειδικές εκδόσεις της γκάμας τους οπότε έρχονται καλά «οπλισμένα» στις συγκρίσεις της κατηγορίας του το καθένα. Εδώ σε μια ενδοοικογενειακή αντιπαράθεση βλέπουμε ότι όλα διαθέτουν μεταξύ άλλων 17άρες ζάντες αλουμινίου, πλήρες πακέτο ασφάλειας και ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ευκολιών άνεσης και φυσικά τετρακίνηση. Στην Audi μας άρεσε η λίστα με τα έξτρα: από Head-Up Display, μέχρι το σύστημα ψυχαγωγίας για τους πίσω επιβάτες κι από εκεί μέχρι τα Matrix LED φώτα τα πάντα μπορεί να μπουν εδώ. Το VW όμως έχει το πιο καλό πακέτο στη βασική του λίστα: με κλιματισμό τριών ζωνών, τον καλό παρκαδόρο με αυτόματη έξοδο από κάθετη θέση, προφίλ οδήγησης, σύστημα Pre Crash και Front Assist με φρένο έκτακτης ανάγκης, στοιχεία τα οποία είναι στάνταρ στο –σαφώς πιο ακριβό- Αudi ενώ συχνά είναι και έξτρα ακόμα κι εκεί όπως το τριών ζωνών clima. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center