Autocheck: Mercedes VS BMW: 5-0
3 Φωτογραφίες »

Autocheck: Mercedes VS BMW: 5-0

150.912 Επισκέψεις στο άρθρο (13/9/2023)

- Οι κάτοχοι βγάζουν νικήτρια τη Mercedes έναντι της ΒΜW
- 450% παραπάνω οι κόκκινες αναφορές για τη BMW
- 6 φορές πάνω σε βλάβες η BMW
- Τριπλάσιο το ποσοστό αναφορών της BMW για τις τιμές
- Καλύτερη σε εξυπηρέτηση η Mercedes
- Τριπλάσιοι σχεδόν οι κάτοχοι που θα εγκατέλειπαν την BMW

Οι κάτοχοι βγάζουν νικήτρια τη Mercedes έναντι της ΒΜW

Mercedes και BMW ανήκουν στη κατηγορία των premium μαρκών, συνεπώς υποχρέωσή τους είναι να παρέχουν αντάξιες -premium- υπηρεσίες στους κατόχους των οχημάτων τους. Μια υποχρέωση που αρχίζει από την κατασκευή ενός αυτοκινήτου που δε βγάζει βλάβες και έπειτα την παροχή ανταγωνιστικών χρεώσεων, σωστής και γρήγορης εξυπηρέτησης. Υποχρέωση που αναλαμβάνει να βγάλει εις πέρας το τμήμα του After Sales.

Αλλωστε αυτή είναι η συνταγή για μείνει ευχαριστημένος ο κάτοχος και η εταιρεία να αυξήσει την πιστότητα των πελατών της, δηλαδή οι πελάτες να την ξαναεπιλέξουν στην επόμενη αγορά τους.

Ας εξετάσουμε λοιπόν μέσω των αναφορών τους στο AutoCheck, όπου αξιολογούνται οι βλάβες, η εξυπηρέτηση, οι τιμές και ο βαθμός πιστότητας των κατόχων, τι λένε οι ίδιοι οι κάτοχοι των μοντέλων της Mercedes και της BMW.

Κάντε κλικ εδώ για τις αναφορές για MERCEDES

Κάντε κλικ εδώ για τις αναφορές για BMW
 

450% παραπάνω οι κόκκινες αναφορές για τη BMW

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με τις συνολικές αναφορές σε σχέση με το στόλο (ποσοστιαίες ανά χιλιάδα) της κάθε μάρκας που κυκλοφορεί στη χώρα μας. H BMW έχει συνολικά 3,21 κόκκινες αναφορές, όντας η φίρμα με τις περισσότερες αναφορές σε σχέση με κάθε άλλη μάρκα.

Στον αντίποδα η Mercedes έχει 0,71 αναφορές, δηλαδή η BMW έχει 4,5 φορές περισσότερες κόκκινες αναφορές από τη Mercedes. H Mercedes βρίσκεται κάτω και από το μέσο όρο όλων των μαρκών, ο οποίος είναι 0,94 αναφορές.

6 φορές πάνω σε βλάβες η BMW

Ειδικότερα τώρα σχετικά με τις βλάβες, στην λίστα των «κόκκινων» αναφορών, η BMW έχει μέσο όρο 2,47 κόκκινα μπαλάκια, ενώ στον αντίποδα η Mercedes έχει μέσο όρο 0,41 μπαλάκια. Δηλαδή μιλάμε για 6 φορές μεγαλύτερο μέσο όρο!

Πάντως όπως είχαμε δει και σε παλαιότερο θέμα, η BMW είναι η χειρότερη μάρκα σε θέματα αξιοπιστίας. Αξίζει να αναφέρουμε πως ο μέσος όρος όλων των μαρκών είναι 0,7 κόκκινα μπαλάκια, με τη Mercedes όχι απλά να είναι πράσινη, αλλά και από τις καλύτερες μάρκες συνολικά στον τομέα αξιοπιστίας.

Τριπλάσιο το ποσοστό αναφορών της BMW για τις τιμές

Δεν αλλάζει ιδιαίτερα το τοπίο και στο κομμάτι των χρεώσεων σύμφωνα με τους κατόχους. Η Mercedes εξακολουθεί να είναι πολύ πιο πάνω από τη BMW, με μέσο όρο 0,46 μπαλάκια. Παραπάνω από τριπλάσιο είναι το ποσοστό της BMW στα 1,46 κόκκινα μπαλάκια. Εδώ ο μέσος όρος όλων των μαρκών είναι ακριβώς 0,46, όσο το ποσοστό της Mercedes.

Καλύτερη σε εξυπηρέτηση η Mercedes

Πολύ σημαντικός τομέας είναι και αυτός της εξυπηρέτησης, ειδικά από τη στιγμή που μιλάμε για premium μάρκες. Γιατί σε μια premium ως ένα βαθμό μπορούν να κατανοηθούν οι πιο αυξημένες τιμές, εφόσον συνοδεύονται και από την ανάλογη εξυπηρέτηση και υπηρεσίες. Έχεις την απαίτηση λοιπόν να έχεις premium αντιμετώπιση από μία premium φίρμα.

Αυτό λοιπόν το καταφέρνει καλύτερα η Mercedes, σύμφωνα πάντα με τη γνώμη των κατόχων, αφού οι δυσαρεστημένοι κάτοχοι βαθμολόγησαν με 0,71 κόκκινα μπαλάκια την εξυπηρέτηση, εν αντιθέσει με την BMW που είδε 1,89 κόκκινα μπαλάκια από τους αναγνώστες.

Τριπλάσιοι σχεδόν οι κάτοχοι που θα εγκατέλειπαν την BMW

 Στην λίστα των «κόκκινων» αναφορών αντίστοιχα μπορεί να βαθμολογήσει ο κάτοχος πόσο πιθανό είναι να ξαναγοράσει μοντέλο της ίδιας μάρκας (3 κόκκινα μπαλάκια σημαίνει με τίποτα). Είναι αυτό που λέμε πιστότητα στη μάρκα και όπως αναφέραμε πιο πριν είναι θέμα αξιοπιστίας αυτοκινήτου και σωστού After Sales, ώστε να μείνει ικανοποιημένος ο κάτοχος.

Η καθολική υπεροχή της Mercedes από τις αναφορές των κατόχων στους προηγούμενους τομείς, αναμενόμενα φέρνει μικρότερη βαθμολογία για την BMW και σε αυτόν τον τομέα. Πάλι η διαφορά είναι σχεδόν τριπλάσια υπέρ της Mercedes, με 0,37 μπαλάκια έναντι 1,00 της BMW.
 


Η BMW είχε περισσότερες αρνητικές αναφορές και βλάβες, καθώς επίσης χειρότερη εξυπηρέτηση και τιμές.
3 Φωτογραφίες »

Η BMW είχε περισσότερες αρνητικές αναφορές και βλάβες, καθώς επίσης χειρότερη εξυπηρέτηση και τιμές.

Σελίδα 2Οι αναφορές του AutoCheck
ford
NISSAN