Τον περασμένο Νοέμβρη η Honda αποκάλυψε το Civic Si Prototype το οποίο παρά το όνομά του, ήταν πρακτικά έτοιμο για παραγωγή. Ωστόσο, την εποχή που παρουσιάστηκε το Si Prototype η εταιρεία δεν έδωσε καθόλου τεχνικά στοιχεία σχετικά με τον νέο τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα του 1.5 λτ.
Τώρα, ένας χρήστης ενός forum αφιερωμένο στα Civic έλαβε ένα e-mail κατευθείαν από τη Honda στα πλαίσια μιας συνδρομής που είχε στο οποίο αποκαλύπτεται ότι θα έχει 260 Nm ροπής. Συγκρινόμενο με τα υπάρχοντα Civic Sport και Touring αυτό είναι μια αύξηση 20 Nm όμως και πάλι είναι 140 Nm λιγότερα από το κορυφαίο της γκάμας Civic Type R.
Σε αυτό το στάδιο, δεν έχει ανακοινωθεί κάποιο νούμερο σχετικά με την ιπποδύναμη όμως αναμένεται να κινείται κάπου γύρω από τους 230 ίππους. Όπως και να ΅χει, ξέρουμε ότι ο κινητήρας θα συνδυάζεται με ένα κοντό εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και το αυτοκίνητο θα εξοπλίζεται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ενεργό σύστημα διεύθυνσης και ελαστικά υψηλών επιδόσεων.
Δεν έχει γίνει γνωστή η ημερομηνία κυκλοφορίας του Civic Si παραγωγής αλλά το ντεμπούτο του είναι πιθανό να γίνει τον επόμενο μήνα στην έκθεση αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης.
Σε διπορτο ειναι καλυτερο οπτικα απο το type-r και μαλλον αυτη η εικονα του si θα πρεπει να ηταν και η μορφη του με σπορ χαρακτηρα και στην ευρωπη...ας ειναι.
Εχει και το κοκκινο χρωμα που μου αρεσει και το βλεπω εξαιρετικο στης φωτογραφιες.
Ο κινητηρας του μαλιστα με 230 αλογα απο 1.5 λιτρα μονο σαν αριστο θα τον χαρακτηριζες και θα του χαριζει δυνατες επιδοσεις!
Σε διπορτο ειναι καλυτερο οπτικα απο το type-r και μαλλον αυτη η εικονα του si θα πρεπει να ηταν και η μορφη του με σπορ χαρακτηρα και στην ευρωπη...ας ειναι. Εχει και το κοκκινο χρωμα που μου αρεσει και το βλεπω εξαιρετικο στης φωτογραφιες. Ο κινητηρας του μαλιστα με 230 αλογα απο 1.5 λιτρα μονο σαν αριστο θα τον χαρακτηριζες και θα του χαριζει δυνατες επιδοσεις!