Την επίσημη αποκάλυψη της αγωνιστικής GR Supra GT4 Concept πραγματοποίησε η Toyota, δείχνοντας έτσι την πρόθεσή της να κατασκευάσει ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο σε GT4-spec.

H Toyota επέστρεψε με το πρωτότυπο της GR Supra GT4 που θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο της στα Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης σε λίγες ημέρες από σήμερα.

Το μοντέλο αναπτύχθηκε στη Γερμανία από την Toyota Motorsport GmbH.

Tο εξωτερικό μέρος εκτός από την κατάλληλη περιποίηση στον χρωματισμό και τα πολλά αυτοκόλλητα, έχει λάβει και διαφορετικά χαρακτηριστικά.

H τελευταία αλλαγή σε σχέση με την κανονική Supra είναι οι αγωνιστικές ζάντες 18 ιντσών, οι οποίες προφανώς θα συνδυάζονται και με καταλληλότερα ελαστικά.

Με τη σειρά του το εσωτερικό έχει απογυμνωθεί εντελώς για να κατεβάσει το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου.

Αυτή είναι η Toyota GR Supra GT4 Concept

20.115 Επισκέψεις στο άρθρο (1/3/2019)

Την επίσημη αποκάλυψη της αγωνιστικής GR Supra GT4 Concept πραγματοποίησε η Toyota, δείχνοντας έτσι την πρόθεσή της να κατασκευάσει ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο σε GT4-spec.

Μετά από τα πρόσφατα πρωτότυπα των GR Supra Racing και GR Supra Super GT που κατασκευάστηκαν αποκλειστικά για την πίστα, η Toyota επέστρεψε με το πρωτότυπο της GR Supra GT4 που θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο της στα Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης σε λίγες ημέρες από σήμερα.
 
Το μοντέλο αναπτύχθηκε στη Γερμανία από την Toyota Motorsport GmbH και είναι βασισμένο στην οδική και πρόσφατα αποκαλυφθείσα Supra A90. Όπως είναι φυσικό από τη στιγμή που μιλάμε για αγωνιστικό μοντέλο το εξωτερικό μέρος εκτός από την κατάλληλη περιποίηση στον χρωματισμό και τα πολλά αυτοκόλλητα, έχει λάβει και διαφορετικά χαρακτηριστικά. Το σημαντικότερο στην προκειμένη περίπτωση είναι η μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος, ενώ ένα σπλίτερ έχει τοποθετηθεί στο εμπρόσθιο εργοστασιακό προφυλακτήρα που διατηρεί τη θέση του. Ολοκληρώνοντας με το εξωτερικό, η τελευταία αλλαγή σε σχέση με την κανονική Supra είναι οι αγωνιστικές ζάντες 18 ιντσών, οι οποίες προφανώς θα συνδυάζονται και με καταλληλότερα ελαστικά.
 
Με τη σειρά του το εσωτερικό έχει απογυμνωθεί εντελώς για να κατεβάσει το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου. Πλέον η καμπίνα φιλοξενεί ένα roll cage και ένα ζευγάρι bucket καθισμάτων, τα οποία επωφελούνται από ανθρακονημάτινο πλαίσιο. Ενώ το ταμπλό έχει κληρονομηθεί σε μεγάλο βαθμό από το κανονικό μοντέλο, ένα νέο αγωνιστικό τιμόνι OMP έχει πάρει θέση. Τέλος να σημειώσουμε πως για να «κόψει» όσο περισσότερο βάρος μπορούσε η μάρκα αφαίρεσε τα πατάκια και διάφορα άλλα χαρακτηριστικά καλλωπισμού.
 
Τέλος κάτω από το καπό βρίσκεται ο εξακύλινδρος σε σειρά twin scroll turbo κινητήρας 3,0 λίτρων που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο, χωρίς ωστόσο να γίνονται γνωστά στοιχεία όπως η ιπποδύναμη ή το «ύψος» της ροπής.
 
Μείνετε συντονισμένοι στο autotriti.gr, το οποίο από τις 5 Μάρτη θα βρίσκεται στην πόλη της Ελβετίας, όπου μεταξύ άλλων θα σας μεταφέρει και με Live ανταποκρίσεις ότι συμβαίνει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου.

citroen
KIA