
Αισθητήρες θα ελέγχουν τι εμπόδια υπάρχουν μπροστά και θα ενημερώνουν τον οδηγό.
Το σύστημα αποφασίσει μόνο του πότε θα ακινητοποιήσει το αυτοκίνητο.
Άλλες μάρκες χρησιμοποιούν συστήματα ανύψωσης του αμαξώματος.
autotriti team
Αισθητήρες θα ελέγχουν τι εμπόδια υπάρχουν μπροστά και θα ενημερώνουν τον οδηγό.
Όσο καλός οδηγός και αν είναι κάποιος, πολλές φορές δεν μπορεί να καταλάβει πόσο κοντά μπορεί να βρίσκεται ο μπροστινός διαχύτης κοντά στο πεζοδρόμιο ή σε ένα σαμαράκι, ειδικά αν το αυτοκίνητό του είναι λιγάκι... «χαμηλωμένο». Αυτό το πρόβλημα έρχεται να λύσει μια πατέντα που εφηύρε η Ferrari για τα supercar μοντέλα της.
Η νέα αυτή τεχνολογία εστιάζει στο να προειδοποιήσει έγκαιρα τους οδηγούς ότι κινδυνεύουν να γρατζουνίσουν το αυτοκίνητό τους τοποθετώντας αισθητήρες χαμηλά στο αμάξωμα και οι οποίοι θα μπορούν να ανιχνεύουν το ύψος των αντικειμένων/εμποδίων που βρίσκονται μπροστά από το supercar. Στη συνέχεια, εάν το αντικείμενο είναι πολύ ψηλό για να το προσπεράσει το αυτοκίνητο χωρίς να το ξύσει, θα στείλει μια ηχητική προειδοποίηση στον οδηγό. Επίσης, σε περίπτωση που ο οδηγός δεν πατήσει φρένο, τότε το αυτοκίνητο θα ακινητοποιηθεί αυτόματα μόνο του.
Το σύστημα αποφασίσει μόνο του πότε θα ακινητοποιήσει το αυτοκίνητο
Είναι πολύ ενδιαφέρον ότι η τεχνολογία αυτή της Ferrari δεν βασίζεται σε δεδομένα ταχύτητας από τους υπολογιστές του αυτοκινήτου. Αντίθετα, το σύστημα μετρά τις αποστάσεις μεταξύ δύο σημείων και χρησιμοποιεί μαθηματικά για να υπολογίσει την ταχύτητα σε πραγματικό χρόνο. Η πατέντα προβλέπει ακόμη και την αποστολή ειδοποιήσεων στο smartphone ή τον υπολογιστή του ιδιοκτήτη.
Αλλες μάρκες χρησιμοποιούν συστήματα ανύψωσης του αμαξώματος
Η Porsche, η Chevrolet και άλλες μάρκες χρησιμοποιούν συστήματα ανύψωσης σε συνδυασμό με τεχνολογίες μνήμης που βασίζονται σε GPS για να ανυψώνουν αυτόματα ένα αυτοκίνητο όταν πλησιάζει σε ένα ψηλό εμπόδιο. Οι οδηγοί μπορούν ακόμη και να προγραμματίσουν το αυτοκίνητο να ανυψώνεται αυτόματα σε συγεκριμένα σημεία, ώστε να μην γρατζουνιστεί στους προφυλακτήρες ή κάτω από το αμάξωμά του.
Το αν αυτό το σύστημα θα χρησιμοποιηθεί στο μέλλον στα επόμενα μοντέλα της Ferrari είναι ακόμη άγνωστο. Πολύ θα θέλαμε όμως να το δούμε να μπαίνει σε ευρεία παραγωγή και να χρησιμοποιείται όταν οι ιδιοκτήτες κάνουν... «σαύρες» τα αυτοκίνητά τους.