Το εσωτερικό έρχεται ουσιαστικά από τη Σειρά 5 με σαφή οδηγοκεντρικό σχεδιασμό, ψηφιακό πίνακα οργάνων και υψηλής ποιότητας υλικά.

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει και χειροκίνητα το προφίλ οδήγησης που του ταιριάζει.

Αν και δεν είναι 6κύλινδρος, ο εξαιρετικός 2λιτρος Twin-Power Turbo των 258 ίππων ανταποκρίνεται απόλυτα στις προσδοκίες.

Κινητήρας: Με 258 άλογα & super επιδόσεις

21.862 Επισκέψεις στο άρθρο (14/2/2018)

Η πισωκίνητη 630i Gran Turismo δεν διαθέτει 6κύλινδρο κινητήρα, όπως αρκετοί θα νόμιζαν με βάση τον κωδικό της. Στην πραγματικότητα εφοδιάζεται με τετρακύλινδρο Twin Power 2λιτρο turbo βενζινοκινητήρα, που αποδίδει 258 άλογα και 400 Nm ροπής. Στην πράξη ο ραφιναρισμένος και άριστα ηχομονωμένος κινητήρας τραβάει με δύναμη από χαμηλά, ανεβάζει με ευκολία στροφές και συνδυάζεται άριστα με το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων της ZF για το οποίο ένα σχόλιο έχουμε μόνο: Τύφλα να έχουν τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη! Παρά τα 1.795 κιλά (με οδηγό) οι επιδόσεις είναι δυναμικές, με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 6,7 δλ. (6,3 δλ. ανακοινώνει η BMW) και το προσπέρασμα 60-100 σε 3,8 δλ. με kickdown. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ./ώρα. Σχετικά με την κατανάλωση, η BMW υπόσχεται 6,6 λτ./100 χλμ. στα μοντέλα με τροχούς 19 ιντσών (6,2 λτ./100 χλμ. με στάνταρ τροχούς 17 ιντσών), στην πραγματικότητα όμως η μέση κατανάλωση φλέρταρει με τα 11,0 λτ./100 χλμ., τιμή που κρίνεται λογική για ένα τέτοιο αυτοκίνητο.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

NEO TRAFIC
skoda