Bugatti Chiron Pur Sport: Ανάκληση για πρόβλημα στα πίσω λάστιχα
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Bugatti Chiron Pur Sport: Ανάκληση για πρόβλημα στα πίσω λάστιχα

1.547 Επισκέψεις στο άρθρο (11/1/2022)

Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες! Η Bugatti προχώρησε σε ανάκληση της Chiron Pur Sport για πρόβλημα στα πίσω ελαστικά!

Ανάκληση που έχει ενδιαφέρον

Ομολογουμένως, αυτή η ανάκληση δεν θα ταράξει τα νερά της αυτοκινητοβιομηχανίας, αφού μιλάμε για μόλις 60 μοντέλα συνολικά. Ωστόσο όταν το πρόβλημα είναι τα ελαστικά ενός αυτοκινήτου που μπορεί να κινηθεί με 350 χλμ./ώρα και το μοντέλο πρόκειται για την Bugatti Chiron Pur Sport αξίας περίπου 3,2 εκατομμυρίων ευρώ (χωρίς τους φόρους), τότε τείνει να τραβήξει την προσοχή.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Βρέθηκαν ρωγμές σε πίσω ελαστικά πρωτότυπου

Όπως έγινε γνωστό η Bugatti ανακαλεί όλες τις Chiron Pur Sport καθώς τα πίσω ελαστικά της θα μπορούσαν να εμφανίσουν ρωγμές και αυτές θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε «ταχεία απώλεια πίεσης ελαστικών», με ότι και αν αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια των επιβατών αλλά και των άλλων χρηστών του δρόμου. Σύμφωνα με την εταιρεία αυτές οι ρωγμές έκαναν την εμφάνισή τους στα ελαστικά ενός δοκιμαστικού πρωτότυπου το οποίο είχε διανύσει περίπου 4.000 χιλιόμετρα, ωστόσο τα ελαστικά σε καμία περίπτωση δεν έχασαν την ικανότητα τους.

Αλλαγή των ελαστικών κάθε 3.000 χλμ ή 1,5 χρόνο

Για τα ελαστικά της Chiron Pur Sport η Bugatti συνεργάστηκε με τη Michelin αναπτύσσοντας τα Chiron Pur Sport Cup 2 R. Λόγω του ότι δεν υπάρχει άλλο αντίστοιχο ελαστικό, προς το παρόν η λύση είναι να αντικατασταθούν τα πίσω ελαστικά των Chiron Pur Sport μετά από 3.000 χλμ ή 1,5 χρόνο χρήσης, όποιο έρθει πρώτο. Η Bugatti θα συνεχίσει να το κάνει αυτό μέχρι να αναπτυχθεί ένα νέο ελαστικό που δεν θα παρουσιάζει το συγκεκριμένο πρόβλημα. Προς ώρας η αιτία των ρωγμών είναι άγνωστη.

Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες!
-Η Bugatti προχώρησε σε ανάκληση όλων των Chiron Pur Sport.
-Βρέθηκαν ρωγμές σε πίσω ελαστικά πρωτότυπου.
-Κάθε 3.000 χλμ. ή 1,5 χρόνο χρήσης θα αλλάζουν τα πίσω ελαστικά μέχρι να παραχθούν νέα από τη Michelin!
Μα να κοστίζει 3,2 εκατομμύρια ευρώ (χωρίς τους φόρους) και να έχει πρόβλημα στα λάστιχα;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »