22 φωτογραφίες »

Κινητήρες, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

148.782 Επισκέψεις στο άρθρο (13/2/2021)

Κινητήρες: Φυσάει ο 1,5 BlueHDi του C4
Όπως αναφέραμε και στην αρχή, επιλέξαμε diesel εκδόσεις, οι ποίες μάλιστα έχουν και κλιμακωτή απόδοση. To C4 χρησιμοποιεί την κορυφαία εκδοχή του 1,5 BlueHDi του ομίλου PSA, με 130 άλογα και 300 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων ΕΑΤ8. Η λειτουργία του κινητήρα είναι πολιτισμένη και ευχάριστη, όχι όμως και το κιβώτιο που θα το θέλαμε πιο άμεσο και απαλό. Το Astra εφοδιάζεται με ένα τρικύλινδρο 1.500άρι σύνολο 112 ίππων με 285 Nm ροπής. Ένα μικρό κροτάλισμα υπάρχει χαμηλά, ωστόσο μετά τις τις 1.800 σ.α.λ. το μοτέρ «ξεδιπλώνει» τις αρετές του. Μας άρεσε το 9άρι αυτόματο κιβώτιο του, με τις απόλυτα ομαλές αλλαγές, σε σημείο που νομίζεις ότι είναι διπλοσύμπλεκτο. Το T-Roc είναι το λιγότερο ισχυρό με 115 ίππους και 250 Nm ροπής και το μοναδικό χειροκίνητο της «παρέας». Σε γενικές γραμμές το μοτέρ εμφανίζει εκλεπτυσμένη λειτουργία, αλλά στις χαμηλές στροφές δείχνει να δυσανασχετεί και σε συνδυασμό με το μακρύ κιβώτιο θα πρέπει να έχεις πάνω από 2.000 σ.α.λ. στο στροφόμετρο για να κινηθείς σβέλτα.

Σχετικά με επιδόσεις και κατανάλωση, το ισχυρότερο C4 φυσιολογικά αποδεικνύεται το πιο γρήγορο, ωστόσο μικρή έκπληξη είναι πως καταφέρνει να είναι και το πιο οικονομικό –οριακά- σε κατανάλωση, αλλά παράλληλα και το μοναδικό που δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.

Στο δρόμο: Στο κυνήγι της άνεσης 
Το οδηγικό προφίλ των τριών αυτοκινήτων έχει ως κύριο μέλημα να προσφέρει άνεση και ευχάριστη οδική συμπεριφορά, με τους τρεις κατασκευαστές να το υλοποιούν με επιτυχία. Ξεκινώντας από το C4, η ανάρτηση με τα υδραυλικά στοπ θα «σιδερώσει» λακκούβες και κακοτεχνίες, ενώ παράλληλα η εξαιρετική ηχομόνωση και τα αναπαυτικά advance comfort καθίσματα θα κάνουν ακόμα και το ταξίδι εμπειρία χαλάρωσης. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος θα σου δώσει ένα προβάδισμα σε πιο δύσβατα σημεία, ωστόσο σε συνδυασμό με τη μαλακή ανάρτηση, θα δημιουργήσουν κλίση στις στροφές αφαιρώντας από την εξίσωση τον δυναμισμό.

Το VW T-Roc από την πλευρά του αναδεικνύει επίσης την άνεση μέσω της ανάρτησης του, η οποία διαθέτει πολύ καλό bound-rebound, παρά το γεγονός πως είναι σχετικά σφιχτή. Αυτό ευνοεί την πρόσφυση και το αίσθημα της ασφάλειας στους επιβαίνοντες. Στιβαρό το πάτημά μου στον αυτοκινητόδρομο και συγκριτικά με το C4 διαθέτει πιο διευρυμένο πεδίο δράσης εκτός δρόμου.

Τέλος το Astra έχει καλή εικόνα στο δρόμο, που σε συνδυασµό µε την ανάρτηση αποτελεί ένα ικανό μικρομεσαίο οικογενειακό που παρέχει άριστο έλεγχο και ακρίβεια στο χειρισμό. Υψηλό βαθμό θα πάρει όσον αφορά στην άνεση από την ανάρτηση του, προσφέροντας παράλληλα υψηλού επιπέδου ποιότητας κύλισης. 

Τι επιλέγουν οι 3 τύποι του AutoΤρίτη
Ο Fun to drive οδηγός θα επιλέξει το Astra που μπορεί να μην είναι σπορτίφ, ωστόσο αναλογικά των άλλων δύο μοντλελων παρουσιάζει πιο δυναμικά χαρακτηριστικά. 

O Value for money τύπος θα εκτιμήσει κάθε πρόταση από τις 3, με το VW T-Roc να κερδίζει στο νήμα το C4, καθώς είναι το πιο προσιτό εκ των τριών, όσο και αν δικαιολογείται ως ενός σημείου αυτή η διαφορά 

Ο High-Tech τύπος θα εκτιμήσει το πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο του νέου C4 C-Cross. Πιο μεγάλη οθόνη αφής, ψηφιακός πίνακας οργάνων, head up display, ασύρματη φόρτιση κινητού, ακόμα και η θήκη για τάμπλετ θα εντυπωσιάσουν έναν γκατζετάκια.

Citroen C4 C-Cross 
+ Διαφορετικότητα, πρακτικότητα και ευρυχωρία καμπίνας, εξοπλισμός άνεσης & ασφάλειας, άνεση και ηχομόνωση, απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας
- Προς τα πίσω ορατότητα, αισθητική πίνακα οργάνων

Opel Astra 
+ Εμφάνιση, ποιότητα, χώροι επιβατών, οδική συμπεριφορά, λειτουργία κιβωτίου-ευκολία
- Απόκλιση από την εργοστασιακή κατανάλωση

VW T-Roc 
+ Στιβαρότητα κατασκευής, ποιότητα κύλισης, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, οδική συμπεριφορά, χώρος επιβατών-αποσκευών
- Μακριά κλιμάκωση κιβωτίου και ραθυμία κινητήρα χαμηλά, 2 χρόνια εγγύηση

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

SPRING SEAT
NISSAN