Ο 1,6 BlueHDI έχει δώσει πολλές φορές τα διαπιστευτήριά του. Και σε αυτήν την περίπτωση είναι σβέλτος, τραβάει γερά και είναι οικονομικός.

Κινητήρας: Τραβάει και δεν κολλάει

32.046 Επισκέψεις στο άρθρο (22/12/2017)

Κάτω από το καπό του Citroen C4 Cactus της δοκιμής βρίσκεται ο γνώριμος πια 1,6 BlueHDI πετρελαιοκινητήρας στην έκδοση των 100 ίππων και 254 Nm ροπής του PSA Group. Αυτός ξεχωρίζει με την οικονομία καυσίμου (σ.σ. στην έκδοση της δοκιμής έχει πετύχει την καλύτερη της κατηγορίας, 4,8 λτ./100 χλμ.), αλλά και τις επιδόσεις του, αφού τραβάει καλά και κινεί με άνεση το ελαφρύ Cactus, τόσο εκτός δρόμου όπου με τη ροπή και μόνο επιτρέπει στο αυτοκίνητο να «ξεκολλήσει» από δύσκολα σημεία, όσο και στον αυτοκινητόδρομο. Τέλος, στα πλεονεκτήματά του προσθέστε και τον τρόπο λειτουργία τους καθώς είναι ήσυχος και χωρίς πολλούς κραδασμούς για diesel.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
moto