Δοκιμάζουμε το C4 Cactus με τον 1.600άρη BlueHDI κινητήρα απόδοσης 100 ίππων και με Grip Control.

Διατίθενται οι επιλογές λειτουργίας Standard, Snow, All-terrain, Sand και ESP Off.

Το σύστημα Grip Control στο Citroen C4 Cactus, είναι λίγο πολύ γνωστό από άλλα μοντέλα του PSA Group (βλ. Peugeot 2008, Peugeot 3008).

Έτσι, σε συνδυασμό με τα Mud & Snow ελαστικά -πραγματικά- δεν θα αντιμετωπίσετε κανένα πρόβλημα όταν απομακρυνθείτε από την άσφαλτο και περιπλανηθείτε στο χώμα.

Δοκιμή: Citroen C4 Cactus με 100 PS & Grip Control

32.042 Επισκέψεις στο άρθρο (22/12/2017)

Με στάνταρ πλέον το σύστημα Grip Control το Citroen C4 Cactus εμφανίζεται ακόμη πιο ολοκληρωμένο στην πολύ ανταγωνιστική κατηγορία των μικρομεσαίων crossover.

What is new
- 1,6 diesel με 100 PS
- Καίει 4,8 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει 17.890 ευρώ
 
Οι ικανότητες ενός 4x2 crossover σε δύσκολα εδάφη και σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης δεν μπορούν να συγκριθούν με ένα καθαρόαιμο 4x4 όχημα, όμως ας είμαστε ειλικρινείς: Πόσες φορές θα πάτε σε δύσβατα μονοπάτια; Ποτέ! Αλλά ακόμη και τότε -πιστέψτε μας- ένα 4x2 crossover με σύστημα που μπορεί να παραμετροποιήσει τη λειτουργία του ESP ανάλογα με το έδαφος και ελαστικά M+S θα καλύψουν απόλυτα τις ανάγκες σας.
 
Η παραπάνω «λύση», μάλιστα, γίνεται όλο και πιο δημοφιλής από τη μεριά των κατασκευαστών, με αποτέλεσμα σε κάποιες περιπτώσεις αυτά να «αντικαθιστούν» την τετρακίνηση! Εδώ, δοκιμάζουμε το Citroen C4 Cactus, το οποίο διαθέτει πλέον στάνταρ σύστημα παραμετροποίησης (Grip Control) στις εκδόσεις 1,2 PureTech και 1,6 BlueHDΙ της δοκιμής (σ.σ. πιο πριν υπήρχε διαθέσιμο μόνο στην έκδοση Rip Curl).
 
Με 5 προγράμματα λειτουργίας
Το σύστημα Grip Control στο Citroen C4 Cactus, είναι λίγο πολύ γνωστό από άλλα μοντέλα του PSA Group (βλ. Peugeot 2008, Peugeot 3008). Όπως και σε εκείνα, έτσι και εδώ υπάρχει η λειτουργία Standard, ενώ από εκεί και πέρα διατίθενται οι επιλογές Snow, All-terrain, Sand και ESP Off. Έτσι, σε συνδυασμό με τα Mud & Snow ελαστικά -πραγματικά- δεν θα αντιμετωπίσετε κανένα πρόβλημα όταν απομακρυνθείτε από την άσφαλτο και περιπλανηθείτε στο χώμα. Απόδειξη για τα παραπάνω και η προ καιρού δοκιμή του μοντέλου στην έκδοση Rip Curl στην χωμάτινη πίστα δοκιμών του Στέφανου Αττάρτ, από όπου όλα τα 4x2 μοντέλα πέρασαν με ευκολία από τις πίστες που ορίσαμε (βλ. τεύχος 39/2016).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
test center