Γιατί θέλει η Toyota να αλλάξει το Avensis και στη θέση του να φέρει ένα μικρότερο μοντέλο; Τι σημαίνει για την Ελλάδα η επιστροφή της Corolla στη θέση του Avensis; Και τελικά μήπως είναι καλύτερα;
Το Avensis είναι ένα απολύτως ευρωπαϊκό μοντέλο. Η Toyota το δημιούργησε και το παρήγαγε μόνο για την Ευρωπαϊκή αγορά. Θα μπορούσε να το εξάγει στην Αμερική και την Ασία, και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία, όμως προτίμησε να το κρατήσει αμιγώς ευρωπαικό. Γιατί; Γιατί δεν ήθελε να κάνει τους συμβιβασμούς που είναι απαραίτητοι σε ένα παγκόσμιο μοντέλο.
Όμως το Avensis, όπως όλα τα μεσαία μοντέλα, είναι υπό πίεση. Η μεσαία κατηγορία τα τελευταία δέκα χρόνια συρρικνώνεται συνεχώς, με την αγορά να έχει στραφεί στα SUV που κλέβουν τις πωλήσεις χωρίς δείγματα επιστροφής. Η Toyota δεν θα είναι ο πρώτος κατασκευαστής που κάνει στροφή και θα βγει από την κατηγορία. Ούτε η Nissan, ούτε η Honda παράγουν μεσαίο μοντέλο για την Ευρώπη, με μόνη τη Mazda να επιμένει με το 6, ενώ οι Κορεάτες κατασκευαστές έχουν τα μεσαία τους σε παγκόσμια κυκλοφορία για μείωση του κόστους.
Η Toyota με την παρουσίαση του νέου RAV4 δείχνει πως θέλει να μεγαλώσει τη γκάμα των SUV της, οπότε και να πάρει το μερίδιο που της αναλογεί στην κατηγορία, δεν θα αφήσει όμως το Avensis χωρίς αντικαταστάτη.
Στη θέση του επιστρέφει η Corolla. Στο πάτωμα του Auris, με πιο συμπαγείς διαστάσεις, η Corolla θα κρατήσει τις πωλήσεις του Avensis, με στόχο μάλιστα να τις αυξήσει, αφού θα πάρει μερίδιο και από την μικρομεσαία κατηγορία.
Καλύτερα έτσι; Φυσικά. Πρώτα απΆόλα η Corolla έχει διαστάσεις που ταιριάζουν καλύτερα στους ελληνικούς δρόμους. Μετά, ως μικρομεσαίο, δεν πέφτει πάνω στον γερμανικό ανταγωνισμό που σαρώνει τη μεσαία κατηγορία. Και τέλος, λογικά θα είναι φθηνότερη από το Avensis και θα μπορεί να κάνει καλύτερη χρήση των μικρότερων κινητήρων της μάρκας, όπως βλέπουμε και στο Auris.
Δεν είναι καλύτερα λοιπόν; Εσείς τι λέτε; Είστε έτοιμοι για τη νέα Corolla; Είστε έτοιμοι για ένα Toyota οικογενειακό σεντάν με μικρότερους κινητήρες και χαμηλότερη τιμή; Και τελικά συμφωνείτε πως είναι καλύτερα μία Corolla από ένα Avensis; Τι λέτε;
Καλή μου Κα Λουκία για πια χρονολογία μιλάτε ???Γιατί για τα Avensis και Corola με τους κινητήρες που αναφέρετε δεν υπάρχουν πλέον !!!Εξάλλου το Avensis τέλος, δεν το αγοράζει κανένας !!!
Η κατηγορία των sedan βάλλεται διεθνώς! Οι λάτρεις του είδους προτιμούν τα γερμανικά της κατηγορίας. Το κόστος εξέλιξης και κατασκευής ενός μοντέλου πρέπει να υπερκαλύπτεται από τα κέρδη των πωλήσεων. Με περίπου 25000 πωλήσεις ετησίως πανευρωπαικά το Avensis δεν θα έχει μέλλον! Το δυστύχημα είναι πως δεν εισάγονται άλλα πανάξια μοντέλα, λόγω κυβισμού και δασμών! Ευελπιστούμε στην σταδιακή εξομάλυνση λόγω της συμφωνίας Ε.Ε.-Ιαπωνίας, αλλά μην περιμένετε πολλά από τους πολιτικούς της χώρας μας! Το μόνιμο πρόβλημα για όλα...
Το θέμα είναι ότι με τη πάροδο των χρόνων τα μεγέθη των μικρομεσαίων αυτοκινήτων αυξάνουν πλησιάζοντας τις διαστάσεις των μεσαίων πριν μια 15αετία, ενώ τα τωρινά μεσαία έχουν τις διαστάσεις των μεγάλων 15αετίας. Για παράδειγμα συγκρίνετε τις διαστάσεις του πρώτου Focus με αυτές του νεου Fiesta ή τις διαστάσεις του παλιού Scorpio με αυτές του νέου Mondeo....
...κύριε pan για το 2018 λέω... όμως δεν πολυαντιλαμβάνομαι την ερώτηση σας και τον τρόπο της ως γραπτό;
Το corolla και τώρα που το βλέπω βγαίνει στα 1600 κυβικά και στα 1330 κυβικά βενζίνη, 1400 πετρέλαιο, σε αυτόματο και χειροκίνητο, ανάλογα των εκδόσεων... Live Sedan, Active Sedan, Active Plus, Lounge Sedan, εκτος αν η ιστιοσελίδα της toyota είναι λάθος, ψεύτικη, κ.τ.λ. Να επισκεφθώ και κάποιο κατάστημα τους δηλαδή για του λόγου το αληθές ή το ψευδές στα της ιστιοσελίδα τους;
Το avensis επίσης γράφουν στην ιστιοσελίδα τους στα 1600 πετρέλαιο και βενζίνη, αυτόματο και χειροκίνητο, εκδόσεις Classic και Elegant...
Μιλώ σαν κάτοχος Toyota Corolla 1.600 sol dual vvt-i (125 hp) 10 χρονών και δεν ζηλεύω τίποτα απο τα σημερινά μοντέλα. 9 αερόσακους - ζάντες ελαφρού κράματος - Cruise control - έξυπνο κλείδωμα χωρείς κλειδι - Αυτόματο και συριακό κιβώτιο ΜΜΤ - φίλτρα στα παράθυρα UV - Clima - και άλλα πολλά...!
ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ. ΜΕ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΜΑΞΩΜΑΤΩΝ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΑΝΩ ΑΚΡΑ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΕΧΕΙ ΒΟΗΘΗΣΕΙ.
...δεν συγκρίνονται σε καμία των περιπτώσεων μεσαίο με μικρομεσαίο όχημα... τώρα αν πουλάμε τρέλλα, έτσι γουστάρουμε, κ.τ.λ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ...
Το avensis βγάινει σε 1600, 1800 και 2000 κυβικά, το corolla σε 1330 και 1600 κυβικά, δηλαδή το corolla θα βγαίνει σε 1800 και 2000 κυβικά; Ή 1000, 1200, κ.τ.λ. κυβικά;
Τιμολογιακά στην χώρα μας το corolla 1600 στην πιο μεγάλη εκδοσή του είναι ακριβότερο από το avensis, μετά λέμε για άλλους κατασκευαστές...
Πόσο πιο ακριβο ή φθηνό στις μεγάλες του εκδόσεις θα γίνει τελικά το corolla;
Για εμένα προσωπικά ή αφήνει το avensis ή το κάνει παγκόσμιο για μείωση κόστους ή φεύγει ΔΙΧΩΣ ΑΛΧΗΜΕΙΕΣ ΤΟΥ ΣΤΥΛ COROLLA ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟ ΑΝΤΙ AVENSIS ΜΕΣΑΙΟ.-
Καλή μου Κα Λουκία για πια χρονολογία μιλάτε ???Γιατί για τα Avensis και Corola με τους κινητήρες που αναφέρετε δεν υπάρχουν πλέον !!!Εξάλλου το Avensis τέλος, δεν το αγοράζει κανένας !!!
Η κατηγορία των sedan βάλλεται διεθνώς! Οι λάτρεις του είδους προτιμούν τα γερμανικά της κατηγορίας. Το κόστος εξέλιξης και κατασκευής ενός μοντέλου πρέπει να υπερκαλύπτεται από τα κέρδη των πωλήσεων. Με περίπου 25000 πωλήσεις ετησίως πανευρωπαικά το Avensis δεν θα έχει μέλλον! Το δυστύχημα είναι πως δεν εισάγονται άλλα πανάξια μοντέλα, λόγω κυβισμού και δασμών! Ευελπιστούμε στην σταδιακή εξομάλυνση λόγω της συμφωνίας Ε.Ε.-Ιαπωνίας, αλλά μην περιμένετε πολλά από τους πολιτικούς της χώρας μας! Το μόνιμο πρόβλημα για όλα...
Το θέμα είναι ότι με τη πάροδο των χρόνων τα μεγέθη των μικρομεσαίων αυτοκινήτων αυξάνουν πλησιάζοντας τις διαστάσεις των μεσαίων πριν μια 15αετία, ενώ τα τωρινά μεσαία έχουν τις διαστάσεις των μεγάλων 15αετίας. Για παράδειγμα συγκρίνετε τις διαστάσεις του πρώτου Focus με αυτές του νεου Fiesta ή τις διαστάσεις του παλιού Scorpio με αυτές του νέου Mondeo....
corola
...κύριε pan για το 2018 λέω... όμως δεν πολυαντιλαμβάνομαι την ερώτηση σας και τον τρόπο της ως γραπτό; Το corolla και τώρα που το βλέπω βγαίνει στα 1600 κυβικά και στα 1330 κυβικά βενζίνη, 1400 πετρέλαιο, σε αυτόματο και χειροκίνητο, ανάλογα των εκδόσεων... Live Sedan, Active Sedan, Active Plus, Lounge Sedan, εκτος αν η ιστιοσελίδα της toyota είναι λάθος, ψεύτικη, κ.τ.λ. Να επισκεφθώ και κάποιο κατάστημα τους δηλαδή για του λόγου το αληθές ή το ψευδές στα της ιστιοσελίδα τους; Το avensis επίσης γράφουν στην ιστιοσελίδα τους στα 1600 πετρέλαιο και βενζίνη, αυτόματο και χειροκίνητο, εκδόσεις Classic και Elegant...
Μιλώ σαν κάτοχος Toyota Corolla 1.600 sol dual vvt-i (125 hp) 10 χρονών και δεν ζηλεύω τίποτα απο τα σημερινά μοντέλα. 9 αερόσακους - ζάντες ελαφρού κράματος - Cruise control - έξυπνο κλείδωμα χωρείς κλειδι - Αυτόματο και συριακό κιβώτιο ΜΜΤ - φίλτρα στα παράθυρα UV - Clima - και άλλα πολλά...!
ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ. ΜΕ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΜΑΞΩΜΑΤΩΝ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΑΝΩ ΑΚΡΑ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΕΧΕΙ ΒΟΗΘΗΣΕΙ.
...δεν συγκρίνονται σε καμία των περιπτώσεων μεσαίο με μικρομεσαίο όχημα... τώρα αν πουλάμε τρέλλα, έτσι γουστάρουμε, κ.τ.λ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ... Το avensis βγάινει σε 1600, 1800 και 2000 κυβικά, το corolla σε 1330 και 1600 κυβικά, δηλαδή το corolla θα βγαίνει σε 1800 και 2000 κυβικά; Ή 1000, 1200, κ.τ.λ. κυβικά; Τιμολογιακά στην χώρα μας το corolla 1600 στην πιο μεγάλη εκδοσή του είναι ακριβότερο από το avensis, μετά λέμε για άλλους κατασκευαστές... Πόσο πιο ακριβο ή φθηνό στις μεγάλες του εκδόσεις θα γίνει τελικά το corolla; Για εμένα προσωπικά ή αφήνει το avensis ή το κάνει παγκόσμιο για μείωση κόστους ή φεύγει ΔΙΧΩΣ ΑΛΧΗΜΕΙΕΣ ΤΟΥ ΣΤΥΛ COROLLA ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟ ΑΝΤΙ AVENSIS ΜΕΣΑΙΟ.-