Στις 3 Ιουνίου έχει καθιερωθεί παγκοσμίως η ημέρα ενημέρωσης για την ασφαλή διέλευση στις Ισόπεδες Διαβάσεις και το Auto Τρίτη -συμμετέχοντας στη δράση αυτή- μάς υπενθυμίζει τι πρέπει να προσέχουμε.
autotriti team
Η 3η Ιουνίου έχει θεσμοθετηθεί διεθνώς ως ημέρα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των πολιτών, αναφορικά με την ασφαλή διέλευση των Ισόπεδων Διαβάσεων. Στο πλαίσιο αυτό, η ομάδα του Auto Τρίτη συμμετέχοντας σε αυτή την πρωτοβουλία, τονίζει πόσο σημαντικό είναι να γνωρίζουμε πώς και κυρίως πότε θα πρέπει να διασχίζουμε μια Ισόπεδη Σιδηροδρομική Διάβαση, ώστε να είμαστε ασφαλείς, είτε κινούμαστε με το όχημά μας, είτε με τα πόδια.Αναλυτικότερα, η διέλευση από τις ισόπεδες διαβάσεις, διευκολύνει τη ζωή μας, όμως θα πρέπει να γίνεται με ασφάλεια και βάσει κανόνων. Μάλιστα, τόσο το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς», όσο και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. για τη συγκεκριμένη ημέρα προχώρησαν σε μια σειρά από ενέργειες ενημέρωσης των πολιτών, ενώ τονίζουν ότι η ασφάλεια στις ισόπεδες σιδηροδρομικές διαβάσεις είναι ένα θέμα κοινού ενδιαφέροντος και συνεργασίας πολλών συντελεστών, όπως οι φορείς οδικών και σιδηροδρομικών μεταφορών, οι αστυνομικές αρχές, και οι χρήστες (οδηγοί, πεζοί, δικυκλιστές). Αναλυτικότερα, το Ι.Ο.ΑΣ. και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε δημοσίευσαν -για τη συγκεκριμένη ημέρα- επιμορφωτικό βίντεο, που μπορείτε να δείτε παρακάτω, ενώ συμμετείχαν στην Παγκόσμια Καμπάνια τουILCAD για τη Διεθνή Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τις Ισόπεδες Διαβάσεις, με ενημερωτικά φυλλάδια και εκπαιδευτικό υλικό.Γι αυτό λοιπόν, όταν διερχόμαστε με το όχημά μας ή πεζοί μια Ισόπεδη Σιδηροδρομική Διάβαση, θα πρέπει να έχουμε υπόψη μας τα εξής:• Σταματάμε αμέσως, όταν δούμε το κόκκινο φανάρι να αναβοσβήνει.• Δεν προσπαθούμε να διασχίσουμε τη διάβαση όταν οι μπάρες είναι κατεβασμένες• Μετά τη διέλευση του τρένου, περιμένουμε να ανοίξουν τελείως οι μπάρες πριν ξεκινήσουμε. Ένα δεύτερο τρένο μπορεί να πλησιάζει στη διάβαση.• Όταν πλησιάζουμε σε ισόπεδη διάβαση, ανοίγουμε το παράθυρό μας και χαμηλώνουμε την ένταση οποιασδήποτε πηγής ήχου εντός του αυτοκινήτου, για να ακούσουμε το ηχητικό σήμα του τρένου που πλησιάζει.• Η επιφάνεια της ισόπεδης διάβασης δεν είναι ομαλή. Χρειαζόμαστε περισσότερο χρόνο για να τη διασχίσουμε ως πεζός ή ποδηλάτης.Τέλος, δεν ξεχνάμε ότι το τρένο έχει πάντοτε προτεραιότητα, καθώς για να ακινητοποιηθεί, χρειάζεται πολύ μεγαλύτερη απόσταση απ ό,τι ένα αυτοκίνητο. O Μηχανοδηγός δεν είναι σε θέση να ακινητοποιήσει το τρένο, ακόμα και εάν δει το εμπόδιο.
Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς», όσο και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. για τη συγκεκριμένη ημέρα τονίζουν ότι η ασφάλεια στις ισόπεδες σιδηροδρομικές διαβάσεις είναι ένα θέμα κοινού ενδιαφέροντος.