Η αμεσότητα και η απόκριση του βενζινοκινητήρα καθιστούν αυτή την Giulia πιο «ζωντανή» οδηγικά από τις diesel αδερφές της. Εδώ, η μη δυνατότητα απενεργοποίησης του ESP είναι πιο εμφανής, παρόλο που τελικά περισσότερο βοηθά παρά στερεί σε αποτελεσματικότητα.

    Οδική συμπεριφορά: Η βενζίνη την κάνει πιο σπορ

    153.729 Επισκέψεις στο άρθρο (30/12/2018)

    Ο δίλιτρος βενζινοκινητήρας της Giulia είναι σε θέση να αναδείξει το σπορ οδηγικό της ταπεραμέντο πολύ περισσότερο από ότι στις diesel εκδόσεις της. Σε αυτή την περίπτωση, η αμεσότητα και απόκριση του κινητήρα στο γκάζι, την καθιστά πιο ρυθμίσιμη και έτσι είναι ακόμα περισσότερο ευχάριστη, όταν οι ρυθμοί κίνησης είναι υψηλοί. Η προαιρετική ρυθμιζόμενη ανάρτηση είναι όσο σφιχτή χρειάζεται για να είναι αποτελεσματική σε απορροφητικότητα και μόνο σε έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες θα παρουσιάσει κάποιες αναπηδήσεις, που γίνονται πιο αισθητές στην σπορ ρύθμισή της (ανεξάρτητα από τη θέση του D.N.A.). Η καλοζυγισμένη και μελετημένη μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια Giulia, ξεδιπλώνει τον σπορ της χαρακτήρα σε δρόμο με στροφές, με την πισωκίνητη διάταξη να ορίζει σε μεγάλο βαθμό την συμπεριφορά της. Αν και το πίσω μέρος έχει την τάση να ανοίξει την τροχιά του πολύ πιο εύκολα από ότι στις diesel εκδόσεις της, το ESP το οποίο δεν απενεργοποιείται, βοηθά στην αρχική τοποθέτηση, με τον οδηγό να λαμβάνει πολύ καλή αίσθηση από το κορυφαίο σε απόκριση τιμόνι. Ετσι, το μπροστινό με τη συνδρομή και του μπλοκέ Q2 διαφορικού, θα τοποθετηθεί άμεσα και με ακρίβεια στην στροφή χωρίς παρατράγουδα, με την Giulia έτσι να παραμένει ουδέτερη και ιδιαίτερα γρήγορη σε κάθε διαδρομή. Τα ισχυρά φρένα αν και έχουν μέτρια αίσθηση και αρχικό πρώτο δάγκωμα, είναι πολύ αποτελεσματικά, ενώ τέλος το σύστημα παραμετροποίησης της οδικής του συμπεριφοράς (D.N.A – Dynamic –Normal- Advanced Efficiency) έχει ενεργό ρόλο στο εκάστοτε οδηγικό προφίλ της, είτε με, είτε χωρίς την επιλογή της σπορ ανάρτησης.  

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Hyundai
    4green