Εντελώς αλουμινένιος ο 2,2 turbodiesel της Giulia, αποδίδει εδώ 180 άλογα με 380 Nm ροπής στις 1.500 σ.α.λ. Στην πράξη είναι δυνατός, αλλά και αρκετά οικονομικός.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Πάει «αέρα» και δεν καίει

140.508 Επισκέψεις στο άρθρο (27/9/2017)

Xαρακτηριστικό των παλιών Giulia ήταν ο συνδυασμός δυνατού και τεχνολογικά προηγμένου κινητήρα (βλέπε διπλούς εκκεντροφόρους) με ελαφρύ αμάξωμα. Και η νέα Giulia με τα 180 άλογα του νέου, εντελώς αλουμινένιου, diesel 2,2 λτ.  (με μεταβλητής γεωμετρίας turbo) κινητήρα και τα 380 Nm ροπής μόλις στις 1.500 σ.α.λ τα καταφέρνει περίφημα μιας και το βάρος της είναι 1.374 κιλά!. 


Αρχικά ακούγεται περισσότερο από ότι περιμέναμε και θέλαμε. Στη συνέχεια ο θόρυβος ισορροπεί σε λογικά επίπεδα και ως ένα σημείο γίνεται εύηχος με τη βοήθεια και των ηχείων, με το μοτέρ να λειτουργεί χωρίς κραδασμούς και κυρίως με εξαιρετική απόκριση και γερό τράβηγμα από πολύ χαμηλά, ειδικά στη θέση Dynamic του στάνταρ συστήματος παραμετροποίησης. Στην επιλογή A (Advanced Efficiency) γίνεται εμφανώς πιο ράθυμος, αλλά και πιο οικονομικός, με τις χαμηλομεσαίες στροφές να είναι σε κάθε περίπτωση το φόρτε του. Με το Dynamic πάντως, τα 0-100 έρχονται σε 7,9 δλ., αλλά αν το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και ευστάθειας επέτρεπε λίγο σπινάρισμα ή απενεργοποιούνταν, τότε ίσως πλησιάζαμε το εργοστασιακό νούμερο των 7,2 δλ. Οι ρεπρίζ πάντως είναι τονισμένες χάρη και στο σοφά κλιμακωμένο 6τάχυτο κιβώτιο, με τον σχεδόν ηδονικό επιλογέα ταχυτήτων. 

Εκτός από δυνατός όμως, ο νέος κινητήρας είναι και οικονομικός. Μπορεί τα θεωρητικά 4,2 λτ./100 χλμ. μέσης κατανάλωσης να είναι άπιαστο όνειρο, αλλά τα 7,1 λτ./100 χλμ. είναι μια λογική και άκρως ανταγωνιστική τιμή. Στο ταξίδι μάλιστα με 5,0 λτ/100 χλμ., όπως προέκυψε από τις ειδικές μετρήσεις μας, έχει ταχύτητα 136 χλμ./ώρα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

peugeot
NISSAN